bob Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Är de i finska mark så är de nog ganska körda, tyvärr... Det var som själva f-n, tur man har ICA-kort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Och dessutom med finnarna, de jävlarna går säkert inte betala med ICA-kortet... Ja, hade det varit med tåg till Kastrup och köpt resan från Nonki och givetvis med ICA-kortet. Då hade man kunnat slå till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Ja, hade det varit med tåg till Kastrup och köpt resan från Nonki och givetvis med ICA-kortet. Då hade man kunnat slå till. Nonki säljer bara säkra biljetter,dessutom ombokningsbara,de du Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Nonki säljer bara säkra biljetter,dessutom ombokningsbara,de du Min är också ombokningsbar. Det du! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Nästa sommar på onsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Nästa sommar på onsdag. Infaller sommaren på en onsdag nästa år, det kan ju vara bra å veta så jag håller mig i Sverige den dan. Dom andra 364 dagarna kan jag nog tillbringa i Asien men jag vill ju inte missa den Svenska sommaren Under 3 månader kvar till takeoff. Ska bara mata myggen lite först. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Nere på ensiffrigt nu ,,, endast 9 dagar återstår If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Nere på ensiffrigt nu ,,, endast 9 dagar återstår Ja ja ja ja och i morron 8 och i övermorron 7 osv.osv. Turgubbe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Ja ja ja ja och i morron 8 och i övermorron 7 osv.osv. Turgubbe. Ja , men det kommer att vara långa dagar dit ,,, jobbar ju nästa vecka If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Ja , men det kommer att vara långa dagar dit ,,, jobbar ju nästa vecka Ja.Sista veckan känns som ett halvår. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Ja.Sista veckan känns som ett halvår. Ja , speciellt när det går på lågvarv just nu. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steinlager Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Åker den 27 juli, reser med Qatar Airways Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 Idag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 26 Juli åker med Norbaggarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 Idag Long time no see !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 Nära nu, den 21'a med norrbaggarna. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 Nära nu, den 21'a med norrbaggarna. Lycka till ;) Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 23 juli med Thai, 6100 sek till Chiang Mai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 14, 2015 Dela Inlagd September 14, 2015 Här var det långt mellan inläggen, åker 19 nov tre veckor till risbyn med omnejd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 14, 2015 Dela Inlagd September 14, 2015 4 dar eller nåt... Kommer tillbaka i dec eller feb, om jag nu tar mig in i landet öht. Bra att jag inte packade upp, så slipper jag packa nu i alla fall. Ska bara klura ut var fan jag la passet... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 14, 2015 Dela Inlagd September 14, 2015 Hem i morgon men åter 20 oktober för 187 dagar. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 14, 2015 Dela Inlagd September 14, 2015 Någon gång i november. För evinnerliga tider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leffen11 Inlagd September 14, 2015 Dela Inlagd September 14, 2015 22 oktober Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galimatias Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 3 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 15, 2015 Dela Inlagd September 15, 2015 December Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu