John Khonken Inlagd Juni 15, 2015 Dela Inlagd Juni 15, 2015 (ändrad) Med familjen med Thai. Taxin kommer snart. Är du plats är vi lätta att hitta. vi har ett bihang med oss I rullstol. Alltså min systerson Ändrades Juni 15, 2015 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 15, 2015 Dela Inlagd Juni 15, 2015 Mange-Bihang. JoJo------------------ Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Juni 16, 2015 Dela Inlagd Juni 16, 2015 Åker om 14 tim fast andra hållet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Vi kommer till Pattaya på Söndag. Sent på kvällen från Singapore. Kommer att bo på Areca Lodge Hotel Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Direktörslimosinen kommer och hämtar för färd till Arlanda om en timme Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Direktörslimosinen kommer och hämtar för färd till Arlanda om en timme Trevlig resa tallen[emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 20, 2015 Dela Inlagd Juni 20, 2015 Direktörslimosinen kommer och hämtar för färd till Arlanda om en timme Nä,jag är ledig idag.Hasa dig iväg med kommunala medel ist. Ha en trevlig semester. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Nu har nedräkningen börjat, 51 dagar kvar till nästa 10 mån tripp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Såg att det var billigt i september,och jag har visst semester kvar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Såg att det var billigt i september,och jag har visst semester kvar Skall jag boka bungalow?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Skall jag boka bungalow?? I så fall 2,en dag och en nattstuga +kungastolen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 I så fall 2,en dag och en nattstuga +kungastolen Kommer grabben med och tränar på Combat 360!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Kommer grabben med och tränar på Combat 360!! Han har ju plummerschool Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Han har ju plummerschool Ok bara varsko i god tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Måste vänta 20 dagar till If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 Tänkte få mig lite sjövett hos SC snart, har dock trasslat till datumen lite! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 22, 2015 Dela Inlagd Juni 22, 2015 Tänkte få mig lite sjövett hos SC snart, har dock trasslat till datumen lite! //S Han är numera landkrabba med allt vad det innebär Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Några prisvärda erbjudanden just nu på Finnair, man blir lite lockad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 (ändrad) Det var dyra erbjudanden om man bortser från Chicago, men vem vill åka dit? Själv åker jag till Thailand 27/7 med Cebu Pacific... Ändrades Juni 27, 2015 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 2 resor ligger i potten nu, en i början av september sen i början av januari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Det var dyra erbjudanden om man bortser från Chicago, men vem vill åka dit? Själv åker jag till Thailand 27/7 med Cebu Pacific... Prisvärt tycker jag Har nog blivit lite fel med valutan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Några prisvärda erbjudanden just nu på Finnair, man blir lite lockad finnarna.png Inte konstigt det är billigt. Det är ju bara resor till U-länder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Inte konstigt det är billigt. Det är ju bara resor till U-länder. Och dessutom med finnarna, de jävlarna går säkert inte betala med ICA-kortet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Och dessutom med finnarna, de jävlarna går säkert inte betala med ICA-kortet... Hur är det med resecheckar, har några från 82 som jag inte har löst ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 27, 2015 Dela Inlagd Juni 27, 2015 Hur är det med resecheckar, har några från 82 som jag inte har löst ut... Är de i finska mark så är de nog ganska körda, tyvärr... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu