Los Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 I morgon! Inleder med en vecka i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CB Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 Och jag en vecka senare än Los, i Patong hela tiden! :drinks: Blir d nån Chang lr..?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 (ändrad) Det blir förhoppningsvis en enkel biljett i September nästa år. Men först ska jag åka hem till Sverige 26 April. Hälsningar från Stefan som sitter på altanen i nordöstra Thailand och lyssnar på Svensk lokalradio och tar sig en kall Chang Ändrades November 11, 2009 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 Gottegris Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 se kalendern När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 På tisdag via Zurich Burpan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 Åker från Arlanda med Thai Airways den 1/12 till Bangkok och vidare därifrån till Bueng Khong Long och åker hem igen den 17/12 med Air Berlin. /Jonas För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josa Inlagd November 11, 2009 Dela Inlagd November 11, 2009 Vi åker från Arlanda med Thai den 8 December och hem den 15 Januari. Två år sedan vi var i Thailand. Josa med familj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misake Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 Vi åker ner 6/12,,4 månad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 Morsning Korsning... Åker ner till Bangkok 5april för vidare trip till Udon Thani o sen vidare till Kumphawapi...hem igen 5 maj...bokade med Thai för 5810.-pr pers .3 pers 17430.-.skapligt bra pris..Nu är det bara att räkna ner dagarna.puhhh. Ha en bra dag Thai412 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jonny Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 15/12 från cph hem 15/1 flyger med thai först en dag i pattis sedan buss till surin 1 vecka cirka sen får vi se vart det bär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 Hej alla res-sugna. Bokat och klart SAS Arlanda-Köbenhavn-Krungthep hin und zuruk 1/5-1/6 pris 5060 riksdaler. :dance1: Thai´s sommar kampanj startade i går kväll, prova Jade Travel AB. Ha det WOFFE. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 Funderar på att åka från Pattaya till Thailand rätt snart member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndreasC22 Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 Åker 26/12 - 10/1. Patong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 (ändrad) Åker 26/12 - 10/1. Patong är det den tilltänkta eller, har för mig att, ah lycka till:great: Ändrades November 12, 2009 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndreasC22 Inlagd November 12, 2009 Dela Inlagd November 12, 2009 är det den tilltänkta eller, har för mig att, ah lycka till:great: Man vet aldrig men förmodligen inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 Ja, nu händer just det som inte får hända: PILOTSTREJK PÅ FINNAIR. Jag har bokat med Finnair till Bangkok imorron den 17.Nov. På Finnair försöker de boka om mig till Lufthansa vilket inte är bekräftat i skrivandes stund. Hoppas att det funkar, annars är det bara att bita i det sura äpplet och vänta några dagar för en ledig plats efter strejken. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 Ja, nu händer just det som inte får hända: PILOTSTREJK PÅ FINNAIR. Jag har bokat med Finnair till Bangkok imorron den 17.Nov. På Finnair försöker de boka om mig till Lufthansa vilket inte är bekräftat i skrivandes stund. Hoppas att det funkar, annars är det bara att bita i det sura äpplet och vänta några dagar för en ledig plats efter strejken. //Singha711 jävligt tråkigt när sånt händer,jag fick boka om när flygplatsen var okuperad. det värsta är att man inte vet när man kommer iväg. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 (ändrad) Jag startade min resa för 4 dagar sedan och tror jag är i Thailand om cirka 3 veckor, beroende på väder och annat I kväll skall jag ut och ta en "Efes" i Marmaris MVH Tommy Ändrades November 16, 2009 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 Idag åker jag (19:15) från Landvetter. Finnair fixade en resa med Lufthansa, vilket jag tycker är starkt gjort trots pilotsrejken. Ni får hålla ställningarna i Sverige bäst ni kan men jag SKALL till värmen NU! //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 Idag åker jag (19:15) från Landvetter. Finnair fixade en resa med Lufthansa, vilket jag tycker är starkt gjort trots pilotsrejken. Ni får hålla ställningarna i Sverige bäst ni kan men jag SKALL till värmen NU! //Singha711 Ja jaaag äär iallafall intää bittäär... Fan jag längtar ner så det gör ont, hare så jäkla skönt de bara går 711.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 Mitten av november nästa år bär det iväg igen. Troligen long stay och arbete vid någon skola kring Pattaya. Men givetvis även nattliga andaktsstunder utanför seven eleven. Alla medlemmar är välkommna. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 varför inte juni-augusti då du är lärare? och ledig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 Mitten av november nästa år bär det iväg igen. Troligen long stay och arbete vid någon skola kring Pattaya. Men givetvis även nattliga andaktsstunder utanför seven eleven. Alla medlemmar är välkommna. BTT Aah, BTT flyttar fram datumet! Igen... avresedatum tycks alltid ligga cirka ett år framåt? Inget fel på långsiktiga planer, men kanske mer trovärdigt om kopia på biljettbokning bifogas? Ojdå, ursäkta mig... så långt fram kan man ju inte boka biljett! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2009 Dela Inlagd November 17, 2009 Men givetvis även nattliga andaktsstunder utanför seven eleven. Alla medlemmar är välkommna. BTT vi kommer om du inte hittar på nåt.bevis på biljet mm mm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu