Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?

soi cowboy

Recommended Posts

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

263

• måne

201

• Sam sip sam

176

• Kenneth4618

173

Från det ena till det andra, kom hem i veckan efter en liten tripp till Thailand, jag och kompisen hittade några billiga biljetter med Norweigan (3200 tor.), men kommer inte åka med dom igen.

Från Arlanda köpte vi en liten flaska whiskey som vi hällde i en trocadero flaska för att ha lite gott att dricka, maten struntar jag i men jag vill ju ha kaffe det bl.a köpte jag en liten pappmugg för 4$, sen några öl och macka, totalt 39$.

Sen var det med tiderna från Bangkok fick pallra oss upp klockan 5 på morgonen planet gick ju 9,00.

Men nu har jag testat iallafall.

39$ för macka, 3 öl och en kopp kaffe.

post-9472-0-20742200-1434181929_thumb.jp

Gott om plats?  :nono:

post-9472-0-63454900-1434182050_thumb.jp

Kändes bara trist med personalen ombord, att man bara vara luft, men det kanske man var också.

post-9472-0-19655700-1434182098_thumb.jp

Ändrades av Rillex
Dela på andra sajter

Från det ena till det andra, kom hem i veckan efter en liten tripp till Thailand, jag och kompisen hittade några billiga biljetter med Norweigan (3200 tor.), men kommer inte åka med dom igen.

Från Arlanda köpte vi en liten flaska whiskey som vi hällde i en trocadero flaska för att ha lite gott att dricka, maten struntar jag i men jag vill ju ha kaffe det bl.a köpte jag en liten pappmugg för 4$, sen några öl och macka, totalt 39$.

Sen var det med tiderna från Bangkok fick pallra oss upp klockan 5 på morgonen planet gick ju 9,00.

Men nu har jag testat iallafall.

39$ för macka, 3 öl och en kopp kaffe.

attachicon.gifIMG_1329.JPG

Gott om plats? :nono:

attachicon.gifIMG_1325.JPG

Kändes bara trist med personalen ombord, att man bara vara luft, men det kanske man var också.

attachicon.gifIMG_1327.JPG

Tack för informationen. Har aldrig åkt med dem. Och detta gör mig ännu säkrare på att aldrig prova.

Vilket rån på pengar för nån macka och öl.

Dela på andra sajter

Tack för informationen. Har aldrig åkt med dem. Och detta gör mig ännu säkrare på att aldrig prova.

Jo kanske, men betänk skillnaden mellan 3200:- och en biljett med ett annat bolag.  Det kan bli många öl och mackor.   smiley-drinking.gif

Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt vad man förväntar sig för service om man betalar 3200 t/r för biljetten?

3 rätters och champagne kanske?

Om man reser med lågprisbolag och betalar en struntsumma för biljetten då får man väl för fan också förvänta sig att betala för öl och annat?

Jag har aldrig testat Norwegian, men funderar på att göra det nästa gång, men då blir det Premium Economy. Då ingår mat och dricka plus bra benutrymme, men det kostar mer också...

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Dela på andra sajter

Ja sen är jag ingen fin "flicka" men det finns priser på medpassagerare de som satt bredvid mig ner till Bangkok, var ett Svenskt-Thai par som hade med sig matsäck någon "plaa stuvning",

sånna Svenska "gubbar" har jag tyvärr lite förakt emot, så det kändes som man var på en charter vs. speciella farbröder tur.  :fie:

Dela på andra sajter

Jag vet inte riktigt vad man förväntar sig för service om man betalar 3200 t/r för biljetten?

Om man reser med lågprisbolag och betalar en struntsumma för biljetten då får man väl för fan också förvänta sig att betala för öl och annat?

Jag har aldrig testat Norwegian, men funderar på att göra det nästa gång, men då blir det Premium Economy. Då ingår mat och dricka plus bra benutrymme, men det kostar mer också...

/ Joe

Man förväntar sig ingenting!! Men nu är det gjort!

Dela på andra sajter

/ Joe

Just därför flyger jag ej lågprisbolag.

Vill sitta bra. Ha med en väska. Äta och dricka om jag känner för det.

Utan att behöva betala för all tillägg tjänst.

Sant. Om man känner för det.
Dela på andra sajter

/ Joe

Betalar 4255 kr för min resa nu, och förväntar mig att det ska vara toppen :) (åker med Qatar).

Dela på andra sajter

Betalar 4255 kr för min resa nu, och förväntar mig att det ska vara toppen :) (åker med Qatar).

Du kommer att få utmärkt service med mat och dryck, dock är benutrymmet samma i ekonomi som baggarnas.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Du kommer att få utmärkt service med mat och dryck, dock är benutrymmet samma i ekonomi som baggarnas.

Säger som Pigge, saknar Thaiairs gamla 747:or.
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Uzbekistan och Tadzjikistan väntar på dig :nyam:

Möjligen blir det port alegro i Brasilien som blir nästa utflyckt

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

om man åker med baggarna kan man ta med sig lite Mcdonalds käk då ?? Med vänlig hälsning en som åker 8 januari med Airbus-350  mvh

Dela på andra sajter

om man åker med baggarna kan man ta med sig lite Mcdonalds käk då ?? Med vänlig hälsning en som åker 8 januari med Airbus-350  mvh

Köper du före säkerhetskontrollen så är det drycken du tappar, efter kontrollen kan du ta ombord allt som finns att köpa.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Blev en resa till i år 22/7 - 4/8 med Thai, nummer 4 sedan januari. Det kostar att få tråkigt!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Blev en resa till i år 22/7 - 4/8 med Thai, nummer 4 sedan januari. Det kostar att få tråkigt!

//S

Fan jag hinner bara med 2 per år.

98 dar kvar om jag (excel) har räknat rätt. Mer intressant att se när jag kommer tillbaka.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Fan jag hinner bara med 2 per år.

98 dar kvar om jag (excel) har räknat rätt. Mer intressant att se när jag kommer tillbaka.

he he, för att vara riktigt elak så har jag bokat en resa till, 2015-12-14 til 2015-01-30.

Saknar dig också. jätte mycket! ;-)

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

kitungmakmak

he he, för att vara riktigt elak så har jag bokat en resa till, 2015-12-14 til 2015-01-30.

Saknar dig också. jätte mycket! ;-)

//S

Den bokningen skulle jag vilja se... ;)

Men jag funderar faktiskt åxå på att vara jul/nyår i asien .Första gången i så fall. Finns nåt skäl till att jag ville ha ombokningsbara biljetter.

Vet bara inte i vilket land.

ทีรัก

Dela på andra sajter

//S

Då åker vi samma kärra :)

Fast olika vägar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...