frogfish Inlagd Juni 3, 2015 Dela Inlagd Juni 3, 2015 Vad får du ut av att bete dig som en skitstövel på forumet? Nu ska du inte vara elak. Om du tar bort meningen med en dels liv vet man aldrig vad som händer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juni 3, 2015 Dela Inlagd Juni 3, 2015 Oktober ,November någon gång ,och då tänker jag lyxa till det med Business class. Tänkte Qatar eller Emirates men när jag kollar så ligger Turkish betydligt bättre till när det gäller pris. Kommer antagligen att åka själv då lillen får svårt med ledighet från skolan och att han inte vill åka. Så jag och frugan får väl alternera som barnvakt. Tänkte även besöka ett annat land i regionen som vanligt ,nu står det mellan Vietnam och kambodia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 Nu bär det av Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 Ensiffrigt nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 Den 11 juni med Thai. Det är nära nu Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 Det tar sig bra ,,, 37 Days nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 16 dagar ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 41 dagar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Juni 5, 2015 Dela Inlagd Juni 5, 2015 9 dar kvar Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 5, 2015 Dela Inlagd Juni 5, 2015 10 dagar och nerräkningen har börjat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 5, 2015 Dela Inlagd Juni 5, 2015 ca 400 dagar, avrundat till närmaste hundratal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 6, 2015 Dela Inlagd Juni 6, 2015 ca 400 dagar, avrundat till närmaste hundratal Faan, då åker du före mig.. Får säga som Pia Sundhage, det börjar att dra ihop sig.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conny.j Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 16/6 med Norwegian enkel biljett Conny.j Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 11/6 blir det tredje resan sedan 7 Maj. Stannar bara 48 timmar för att plocka upp familjen för årets sverigesemester, sedan Bkk igen 25 Juni. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 70 dagar kvar....! Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 11 dagar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 4 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 Om 32 dagar är det ryggtrunk på If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 15 November till 15 Februari 2015-2016 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 15 November till 15 Februari 2015-2016 Fasen vad du är ute och åker skulle du inte tillbaks till Rhodos i Augusti också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 Faan, då åker du före mig.. Får säga som Pia Sundhage, det börjar att dra ihop sig.. Rock on! Musen antagligen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 Fasen vad du är ute och åker skulle du inte tillbaks till Rhodos i Augusti också? Den kärringen är skippad idag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 15 November till 15 Februari 2015-2016 Har du inte skrivit att du aldrig mer ska åka till Thailand? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 9, 2015 Dela Inlagd Juni 9, 2015 Den kärringen är skippad idag Ofan Han du gifta dig i Grekland också? Krut i gubben? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2015 Dela Inlagd Juni 10, 2015 Har du inte skrivit att du aldrig mer ska åka till Thailand? Jo det känndes så efter sensta resan i december men allt kann ändra sig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu