1609offe Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Pris ung en månad Tack för svar Offe Vad är billigt hotel. Vi bor även denna gång på NB-Hotell. Inte det bästa eller finaste. Lite utanför. Men med pool och aircoon. För oss passer det perfekt. Jag tycker det är prisvärt och framför allt . Väldigt trevlig personal som arbetar på hotellet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Pris ung en månad Tack för svar Offe I vilken prisklass då? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Pris ung en månad Tack för svar Offe C-a 700- 750 per natt inkl frukost! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Baa sköter det åt oss. priset stämmer hoppas jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Ja då va det bokat å klart. Avresa 7/12 Hemresa 14/1 Och med vem... jo Thai såklart /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Snart nu. längtar efter att få vara ledig nu. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Vad heter den appen? Hade den innan på min gamla lur och glömt namnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Final countdown En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 20, 2015 Dela Inlagd Maj 20, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 20, 2015 Dela Inlagd Maj 20, 2015 Fuck the baht, den ska inte få ställa till det. Nu blir det avresa 10/5. Definitivt trevligare att sitta och ta en rackare på chang-verandan än att sitta och sura i ett kylslaget Svedala Tillbaka efter en fläskigt varmt tripp österut, dock ganska rogivande och stärkande Och återigen måste jag haft en otrolig tur. Eftersom jag åkte med norrbaggarna hade jag ju räknat en en hel massa helveten på resan. Men tro det eller ej, trots de stora varningarna från många så gick det bra. Avgick i tid i båda riktningar, och framme tom före angiven tid. Jo, jag vet. Det är nåt som inte stämmer här. Alla riktiga experter har ju sagt att baggarna suger, jag vet inte varför sånt här inträffar för mig (hela tiden)... ... . Men jag kanske tom åker med dem igen, nån gång måste det ju gå åt he*vete Nästa resa blir åt andra hållet (Bkk-Arn-Bkk) för tjejen i sommar, även hon ska ta risken med Norwegian. Får hoppas att hon kommer till Sverige iaf. Jag vill dock tacka flyggudarna att de återigen var på min sida, och jag hoppas flyga med dem i framtiden igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 20, 2015 Dela Inlagd Maj 20, 2015 Vinterns resa 20 oktober - 21 april blir med Thai då jag hittade en bra biljett och behöver en del packning. 5832kr TOR Arlanda. Dock inte bokat med Thai som ville ha 7300kr för samma datum Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 GST Åker du med thai. Verkar nämligen som du åker samma dag som oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pierce Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Thai Airways International | TG961 confirmed Saturday 27 June 2015 | duration 10:20 Dep: 14:30 Stockholm, Sweden | Arlanda ARN |Terminal 5 Arr: 05:50 (+1 day) Bangkok, Thailand | Suvarnabhumi International BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Flyger om 8 dagar Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Augusti Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 (ändrad) GST Åker du med thai. Verkar nämligen som du åker samma dag som oss Vi åker med Qatar Edit: 13/6 22.25 Ändrades Maj 23, 2015 av gst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Augusti Datum? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Flyger om 8 dagar Hejsan Pigge. Jo jag hade en liten fråga, vilket bolag tänker du åka med? En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Det vet i tusan när nästa resa blir av BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Det vet i tusan när nästa resa blir av Ja du har väl just kommit till Thailand [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Hejsan Pigge. Jo jag hade en liten fråga, vilket bolag tänker du åka med? Ganska säker på att det är världens bästa flygbolag thai Airways he he[emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Ganska säker på att det är världens bästa flygbolag thai Airways he he[emoji1] Ganska säker på att dom ligger på 14:e plats i världen just nu och sjunker sakta ner på stegen år för år http://www.worldairlineawards.com/Awards/world_airline_rating.html Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Augusti Jaså de var som fan Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Ganska säker på att dom ligger på 14:e plats i världen just nu och sjunker sakta ner på stegen år för år http://www.worldairlineawards.com/Awards/world_airline_rating.html Inte hos Pigge o hans vapendragare Nonki, (som ju egentligen är helt oskyldig i denna bedömning)! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Horst Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Åker oftast Norwegian, billigast, ingen mellanlandning. Änsålänge inte haft några problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu