Birger LKPG Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 39 dar kvar , åker från LKPG med KLM Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 39 dar kvar , åker från LKPG med KLM KLM via Nederländerna har väl de bästa priserna just nu eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 KLM via Nederländerna har väl de bästa priserna just nu eller? Vet ej men fick betala 25 070 kr för fem vuxna tyckte det var bra pris. 17 tim ner 15 tim hem. Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 (ändrad) KLM via Nederländerna har väl de bästa priserna just nu eller?Ganska vanligt att KLM går via Nederländerna 55555. Men perfekt från Östergötland ju. Ändrades Maj 6, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 Ganska vanligt att KLM går via Nederländerna 55555. Men perfekt från Östergötland ju. Ska bli skönt att bara ta en taxi på 15 min till flyget. Och slippa åka tåg eller köra bil. Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 Ska bli skönt att bara ta en taxi på 15 min till flyget. Och slippa åka tåg eller köra bil. Vad blev det för väntetider? Vet att det har varierat lite. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 (ändrad) . Ändrades Maj 6, 2015 av Tekkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 Vad blev det för väntetider? Vet att det har varierat lite. 4,5 tim ner 1,5 tim hem tycker det är helt ok. Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 Ganska vanligt att KLM går via Nederländerna 55555. Men perfekt från Östergötland ju. Ja jätteroligt 555555 Har inte rest med detta bolag innan så visst kan jag glädja dig och få ännu en tråd söndertramsad... Äsch vi tar lite mer 555. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 Kunde inte hålla mig och ringde till Lund, lite dyrare men så mycket bättre för en bekväm latmask som mig, 21K bokad som vanligt, 23/5 - 21/7:) Ja jäklar va roligt.555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 6, 2015 Dela Inlagd Maj 6, 2015 (ändrad) Ja jäklar va roligt.555Kul att man kan roa en person som dig, som beviserligen är lite trög, och tar sig själv på lite för stort allvar! Släpp sargen nu. Ändrades Maj 6, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Filippinerna via Bangkok om 17dagar TG951 På hemresan blir det några dagar i Pattaya. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 Har krympt till 58 dagar nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 14, 2015 Dela Inlagd Maj 14, 2015 4/6 från Arlanda,en färdöl någon? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 16 dagar Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Jag måste vänta till December innan nästa resa blir av. Om jag inte lyckas snika till mig några veckor nu I sommar. Jag tar aldrig ut övertid I pengar utan sparar I kompbanken istället. Bara den här veckan har jag fått ihop 17 timmar I komp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Jag sparar också all övertid i tidbanken,,,,,,,,,,,,brukar bli 4-5 timmar varje fredag em....gott o ha till nästa resa i nov-dec......men nu vill min älskade svägerska att vi kommer ner på semestern i juli.....vetefan om jag vill ......förra året var vi nere i juli-augusti o jäklar va det regna....inte en torr dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 (ändrad) Ja och kompisen som var nere i julas beställde en resa med Norweigan Vet inte om jag ska skratta eller gråta för 3000:- i en dryg vecka i början av juni. (Förresten hjälp mig jag är ju drygt 190 cm lång, kommer jag att överleva den turen?) Ändrades Maj 15, 2015 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 thai412, on 15 May 2015 - 19:57, said: Jag sparar också all övertid i tidbanken,,,,,,,,,,,,brukar bli 4-5 timmar varje fredag em.gott o ha till nästa resa i nov-dec...men nu vill min älskade svägerska att vi kommer ner på semestern i juli..vetefan om jag vill ...förra året var vi nere i juli-augusti o jäklar va det regna.inte en torr dag. Min favorittid är I oktober då är brukar det vara svalt och regna nån skur på dagen men överlag rätt soligt. Detta är I södra Thailand. Jag var I Thailand 6 månader när tösen var yngre. Tog ut pappadagar, det var helt fantastiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 November-december är också bra....men när vi var nere sist i dec så var det jäkla kallt på morron i nordöstra Thailand ..kanske + 10 på morron,,,,,,jäklar va man frös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Snart så. Den 11 juni så bär det av efter ha väntat nästan ett år. Men det blir med THAI från Arlanda. //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Feb 2016 Om inte SEK rasar ännu mer Kollade pris idag 1st lö feb 4900 ung med Putin air 29 dar Förslag på billigt o bra hotel med pool o air i Udon Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Ja och kompisen som var nere i julas beställde en resa med Norweigan Vet inte om jag ska skratta eller gråta för 3000:- i en dryg vecka i början av juni. (Förresten hjälp mig jag är ju drygt 190 cm lång, kommer jag att överleva den turen?) När man är över 190cm saknar det betydelse vilket bolag man väljer när flyger apklass. Man känner sig som strongman Brian Shaw i vilket fall [emoji2] //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 16, 2015 Dela Inlagd Maj 16, 2015 Feb 2016 Om inte SEK rasar ännu mer Kollade pris idag 1st lö feb 4900 ung med Putin air 29 dar Förslag på billigt o bra hotel med pool o air i Udon Offe Vad är billigt hotel. Vi bor även denna gång på NB-Hotell. Inte det bästa eller finaste. Lite utanför. Men med pool och aircoon. För oss passer det perfekt. Jag tycker det är prisvärt och framför allt . Väldigt trevlig personal som arbetar på hotellet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu