Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?

soi cowboy

Recommended Posts

kitungmakmak

Maila på info@nonkistravel.se istället så får du nog svar

Hade nästan bestämt mig för att boka själv, men fixar han gratis ombokningar på returen så är det ju lockande. Tänkte prova söka såndäringa +30 dagar för 1900 battingar. Sen dra till Kambodja och sen kanske försöka med +30 igen. Är ombokningen gratis så kan det ju bli en riktigt lång och trevlig semester. Jag har biljetter hem, och kan flytta på hemresan om det går bra med att förlänga. Funkar det inte så får jag väl återvända som planerat. Vill inte resa med enkel, känns tryggt att veta att det enda jag behöver ta mig till är suvvan. så är resten ordnat. Om jag nu inte tappat bort passet och alla pengar förstås. Då får jag väl sälja nåt jag har kvar.

Skall testa igen, och filura lite på om jag har råd att åka.

ทีรัก

Dela på andra sajter

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

263

• måne

201

• Sam sip sam

176

• Kenneth4618

173

Hade nästan bestämt mig för att boka själv, men fixar han gratis ombokningar på returen så är det ju lockande. Tänkte prova söka såndäringa +30 dagar för 1900 battingar. Sen dra till Kambodja och sen kanske försöka med +30 igen. Är ombokningen gratis så kan det ju bli en riktigt lång och trevlig semester. Jag har biljetter hem, och kan flytta på hemresan om det går bra med att förlänga. Funkar det inte så får jag väl återvända som planerat. Vill inte resa med enkel, känns tryggt att veta att det enda jag behöver ta mig till är suvvan. så är resten ordnat. Om jag nu inte tappat bort passet och alla pengar förstås. Då får jag väl sälja nåt jag har kvar.

Skall testa igen, och filura lite på om jag har råd att åka.

Blir ju nån hundring dyrare med Nonki men fritt ombokningsbar och det är ju värt lite. Dessutom om du ska resa inrikes i thai och bokar samtidigt så verkar han ha jäkligt bra priser. Jag får en tor Bangkok-Khon Kaen för 500:- med Thai. Inte mycket dyrare än när jag flög med Nok Air senast och då var jag ju tvungen att ta mig till Don Muang åxå. 

Dela på andra sajter

9-10/6 ser intressant ut,är ju utbränd efter de senaste åren på VVS-programmet.

Vi åker den 12:e. Kanske är i närheten av varandra nån gång så vi kan ses :)

Dela på andra sajter

Om det löser sig här hemma så vore det kul  :good:

Måne

Dela på andra sajter

Provade, det gick inte så bra...

Men vafan, kan nog fixa det själv åxå. Skall bara försöka få biljetter så jag slipper släpa på resväskan (inrikes/utrikes) för mycket. Planen är september i alla fall, tillbaka i december... eller..  tja, det vete fåglarna.

Är sugen på en ombokningsbar retur, och ansöka om 30 extra dagar eller två.

Ser väl ut att vara ett t för mycket? Dessutom så funkar nog telefonsamtal bättre med Nonki, trögt med mail har många påpekat.

Dela på andra sajter

På min midsommarveranda kanske?

Ändrades av Drivern
Dela på andra sajter

På min midsommarveranda kanske?

Nu är chansen väldigt stor :) Har nu bokat hotell i Rayong (Mae Ramphung) från den 16:e juni till den 21:a.

Vi får höras senare om det är något vi ska ta med oss till er, eller till midsommarverandan.

Dela på andra sajter

Om det löser sig här hemma så vore det kul  :good:

Då hoppas vi på bekräftelse från Måne och John Khonken också

Ändrades av Drivern
Dela på andra sajter

Har biljett med avresa 10/5, men den dykande bahtj*veln har ätit upp min resebudget. Sitter just nu och försöker pussla så man kan åka utan att spendera en massa stålar, men det känns mer eller mindre omöjligt med pågående husbygge och kommande skolstart för kidsen.

Kanske man kan smyga iväg utan att säga till i Thailand (gräsänklingshelg :good: )? Trevligt om man förblir oupptäckt, men skotten i Sarajevo skulle nog vara en obetydlig händelse i jämförelse om det kom fram.

Lutar mer och mer åt att boka om, spara stålar och åka senare...

Dela på andra sajter

Om jag åker ner så blir det till nån ö och till SC.Jag är ju utbränd och behöver lugn och ro  :good:  :angel:  :glasses:

Måne

Dela på andra sajter

Om jag åker ner så blir det till nån ö och till SC.Jag är ju utbränd och behöver lugn och ro :good::angel::glasses:

Hur ska du orka med dagens match. Du får nog vara hemma o vila.[emoji12]

BAJEN 4-EVER

Dela på andra sajter

Om jag åker ner så blir det till nån ö och till SC.Jag är ju utbränd och behöver lugn och ro  :good:  :angel:  :glasses:

Finns det nåt bättre ställe än Pattaya om man är utbränd :)

Dela på andra sajter

Finns en ö här i närheten och även en stol för utbrända som är ledig nu!

post-4617-0-34896100-1430386492.jpg

post-4617-0-10678300-1430386523.jpg

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Prova sup SC under bordet och du kommer att bli både lugn och ha roligt innan du förlorar. ;) Ta med isterband.

Men att korsa vägen där SC håller till var ju lite spännande, har dom 200 km/h på vissa vägar eller var jag bara ovan... Lufsade ju iväg till 7-11 för att fylla på telefonen och ta ut lite stålar.

Ganska lagom promenad.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hur ska du orka med dagens match. Du får nog vara hemma o vila.[emoji12]

vem vinner i kväll

Dela på andra sajter

Kunde inte hålla mig och ringde till Lund, lite dyrare men så mycket bättre för en bekväm latmask som mig, 21K bokad som vanligt, 23/5 - 21/7:)

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

John Khonken

Tack för frågan. men drar upp till udonthani och firar med alla däruppe. Langare som jag är

Dela på andra sajter

Har biljett med avresa 10/5, men den dykande bahtj*veln har ätit upp min resebudget. Sitter just nu och försöker pussla så man kan åka utan att spendera en massa stålar, men det känns mer eller mindre omöjligt med pågående husbygge och kommande skolstart för kidsen.

Kanske man kan smyga iväg utan att säga till i Thailand (gräsänklingshelg :good: )? Trevligt om man förblir oupptäckt, men skotten i Sarajevo skulle nog vara en obetydlig händelse i jämförelse om det kom fram.

Lutar mer och mer åt att boka om, spara stålar och åka senare...

Fuck the baht, den ska inte få ställa till det. Nu blir det avresa 10/5. Definitivt trevligare att sitta och ta en rackare på chang-verandan än att sitta och sura i ett kylslaget Svedala :good:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...