Scandinaviancorner Inlagd April 24, 2015 Dela Inlagd April 24, 2015 Lutar åt en resa 8/6-1/7 Khao lak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 18 augusti med världens billigaste bolag. Umeå-Bkk TOR 3483kr. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 18 augusti med världens billigaste bolag. Umeå-Bkk TOR 3483kr. Qatar, Baggarna eller vilka? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Qatar, Baggarna eller vilka? Baggarna. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Baggarna. Ok, du är en månad sen till kalas hemma Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Ok, du är en månad sen till kalas hemma Jag vet, men det passade inte... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Jag vet, men det passade inte... Förstår, det är ju liksom den bästa tiden på holmen din Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 20 juni så jag missar tyvärr Driverns midsommarfest i år Blir en sväng via Hong Kong och jobba en vecka på hemvägen också. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 20 juni så jag missar tyvärr Driverns midsommarfest i år Blir en sväng via Hong Kong och jobba en vecka på hemvägen också. Ser vi fram i mot en trevlig bildtråd igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Ser vi fram i mot en trevlig bildtråd igen Självklart blir det en resetråd igen ! En kompis och hans två grabbar kommer med till Thailand. Han fyller 60 år i år och firar det genom att åka ner 3 veckor och bor hos oss Blir minst ett Koh Chang-besök och kanske ett besök på Koh Samet också När vi åker till Hong Kong åker dom till Bangkok några dagar innan dom åker tillbaka till Sverige Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Khao lak! Nej tyvärr, det får bli i höst nån gång. Nu siktar jag på Khon Kaen och Pattaya/Jomtien/Rayong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Har rusat iväg lite sedan jag skrev här sist ,,, 77 dagar nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 25, 2015 Dela Inlagd April 25, 2015 Har rusat iväg lite sedan jag skrev här sist ,,, 77 dagar nu Skriv oftare då. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 varit hemma en vecka nu, med känslan att nu får det vara bra, vad händer, jo i vanlig ordning har jag fyllebokat en resa igen! Bara att ta tjuren vid hornen och åka 2015-05-11--, ingen hemresa tydligen! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 26, 2015 Dela Inlagd April 26, 2015 16e maj till Korat o styra upp lite,,eller tja,,försöka iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 16e maj till Korat o styra upp lite,,eller tja,,försöka iaf Sen vidare till Khao Lak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 Har rusat iväg lite sedan jag skrev här sist ,,, 77 dagar nu När åker du? Vi åker D 12/7 från Landvetter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 När åker du? Vi åker D 12/7 från Landvetter. Åker den 11/7 från Arlanda. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 varit hemma en vecka nu, med känslan att nu får det vara bra, vad händer, jo i vanlig ordning har jag fyllebokat en resa igen! Bara att ta tjuren vid hornen och åka 2015-05-11--, ingen hemresa tydligen! //S Haha Helt i min smak Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 Sen vidare till Khao Lak! Inte alls omöjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 har sänt en boknings förfrågan till Nonki. Ut 31/5 Till Thailand 18/6 Hemresa 24/6 TG951/620 - TG621, TG950 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 9-10/6 ser intressant ut,är ju utbränd efter de senaste åren på VVS-programmet. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 har sänt en boknings förfrågan till Nonki. Ut 31/5 Till Thailand 18/6 Hemresa 24/6 TG951/620 - TG621, TG950 Provade, det gick inte så bra... Men vafan, kan nog fixa det själv åxå. Skall bara försöka få biljetter så jag slipper släpa på resväskan (inrikes/utrikes) för mycket. Planen är september i alla fall, tillbaka i december... eller.. tja, det vete fåglarna. Är sugen på en ombokningsbar retur, och ansöka om 30 extra dagar eller två. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 Provade, det gick inte så bra... Men vafan, kan nog fixa det själv åxå. Skall bara försöka få biljetter så jag slipper släpa på resväskan (inrikes/utrikes) för mycket. Planen är september i alla fall, tillbaka i december... eller.. tja, det vete fåglarna. Är sugen på en ombokningsbar retur, och ansöka om 30 extra dagar eller två. Maila på info@nonkistravel.se istället så får du nog svar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 27, 2015 Dela Inlagd April 27, 2015 Inte alls omöjligt. Du är välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu