Tekkor Inlagd Mars 27, 2015 Dela Inlagd Mars 27, 2015 Blir förhoppningsvis till hösten, men nu när sossarna åter bryter vallöften så undrar man hur mer skatt på oljan går ut över oss som flyr landet mellan varven, blir det högre bränslekostnader nu då för flyget. Och kommer galna MP att lyckas få till extra straffskatter för oss som flyger och inte åker fuldieselbåt som DieselÅsa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 30, 2015 Dela Inlagd Mars 30, 2015 Tja imorgon, Bangkok Phuket Khao lak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 På torsdag med Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 (ändrad) Om 48 dagar, tror jag. Fick just besked om att kolegan är på sjukus, så vill det sig illa så kan det bli ändringar... Ändrades Mars 31, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Badass Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 (ändrad) Tisdag 7e april med Thai Airways. Hem til min vackra fru i Surin. Ändrades Mars 31, 2015 av Badass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 31, 2015 Dela Inlagd Mars 31, 2015 Orkar inte vara här, så jag ringde Nonki igår kväll. Planet lyfter i eftermiddag. Har lagt ut lyan på försäljning så vi får se om och när jag återkommer tillbaka till Syrie. nääää menade Sverige. ... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 April april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ballaq Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Januari 2016 blir det en vecka i song khla hos svärföräldrarna och sedan ett par veckor i Khao lak. Gissa om du ska få besök Gotland! Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Januari 2016 blir det en vecka i song khla hos svärföräldrarna och sedan ett par veckor i Khao lak. Gissa om du ska få besök Gotland! Fint fint bara varsko i god tid ! I Januari kan det vara knepigt att få en bungalow eller rum här.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 1, 2015 Dela Inlagd April 1, 2015 Nyårsafton åker jag om allt går som det ska. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 Nu är semestern beviljad 24/12-17/1 men åker troligtvis nyårsafton+2-3dagar framåt. Måstegöra ett försök att få ledigt fram till 27 jan. Bestämmer mig i september oktober om jag skall åka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd April 2, 2015 Dela Inlagd April 2, 2015 1,5 timme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Aha ,,, nere på tvåsiffrigt nu ,,, 99 dagar ,,, kanske skulle svälja några bira på det If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Aha ,,, nere på tvåsiffrigt nu ,,, 99 dagar ,,, kanske skulle svälja några bira på det Låter bra! Hur många får man svälja om det är 6 dagar kvar ?[emoji6] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Låter bra! Hur många får man svälja om det är 6 dagar kvar ?[emoji6] Inga alls ,,, då gäller det att samla sig tills man kommer ner If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Skall först åka hem. Sedan tillbaka. Saknar kaviar, räkost ,mmn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd April 3, 2015 Dela Inlagd April 3, 2015 Redan nere Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd April 9, 2015 Dela Inlagd April 9, 2015 Äntligen bokat Lite kortare än de senaste gångerna, bara fem veckor. Den 13 juni bär det av med Qatar. 4255 kr per person. Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Finns inget i Thailand som drar längre, än svärföräldrarnas gravar...och dom har man ju besökt ett antal ggr.- För varmt för en gammal guube, ente kan man språket heller, so what? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 16/5... o denna resa mest i byn ...hua Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 Beställde till i sommar. Air Berlin och Etihad Airways via Abu Dhabi. Någon som åkt med dem och vet hur de är???. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 Beställde till i sommar.Air Berlin och Etihad Airways via Abu Dhabi.Någon som åkt med dem och vet hur de är???. Jag har åkt med Air Berlin från Landvetter. Jag har vart nöjd med dom. Jag kommer att åka med dom i sommar också, fast denna gången blir det Etihad Airways men utgår ifrån att det blir samma standard. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd April 24, 2015 Dela Inlagd April 24, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd April 24, 2015 Dela Inlagd April 24, 2015 Brukar lida lite av höstrusk och iskalla vindar innan man åker. Det blir liksom roligare då när man fått känna av skitvädret några veckor. Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24, 2015 Dela Inlagd April 24, 2015 Lutar åt en resa 8/6-1/7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu