leifen Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 ja eftersom di inte har nåt vettigt trafik system Oj, då är det så illa? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 De var nått party i pattarna och Jomtien. därav trafik kaos Partypattar är inte att förakta. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 9 April t,o,r Hem 9 Maj. Då är kärleken med. Enkelbiljett ! [emoji2] [emoji7] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Partypattar är inte att förakta. Dom suger, kostar pengar och en telefon. Shit happens Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lillen Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 TG 951 23/3 !!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 (ändrad) Jag vet inte riktigt men detta är ju allmänt forum. Är det så bra att skriva när man skall på semester med tanke på ljusskygga? Själv har jag inget av värde så jag åker i juli men husodjuret Tom lämnas kvar och får vakta. Ändrades Mars 20, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 ja eftersom di inte har nåt vettigt trafik system Men det har dom i Ghana? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Men det har dom i Ghana? ha ha dagens bästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Aldrig igen ett sånt pise land hugs hug finns inget som fungerar numissade jag bussen pga nåt skit Blue en. Taxi till suvanapom. Jag spyr åt de här landet Lennart Alfredsson är mycket mer positiv än du. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Lennart Alfredsson är mycket mer positiv än du. Haha, vad hette ditt andra nick?? Just det, andrejsdenruskige var det ja Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 (ändrad) ja eftersom di inte har nåt vettigt trafik system Hemma i Borås har de det värre. DE fixade ny led förbi sjöbo våran stadsdel och vi var glada för och slippa tung trafik i början. Facit i hand så går bussarna norrut också förbi sjöbo den vägen så vi kan inte åka kommunalt längre norrut mot fridstad. Grattis kommunledningen som sparade 1 minut i resväg och slipper stanna för dumma passagera typ gumman min. I Bangsare har jag inte haft problem med kommunikationerna än. Fungerar inte 20 batharn så finns det väl moppetaxi eller lite dyrare alternativ men högst några hundra bath och ta sig fram? Ändrades Mars 20, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Haha, vad hette ditt andra nick?? Just det, andrejsdenruskige var det ja Och Phom/Khun Lasse. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Och Phom/Khun Lasse. Glöm inte Banarne och BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Glöm inte Banarne och BTT Nu räcker det.He he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Och Phom/Khun Lasse. Just det!! Inlagd 10 juni 2011 - 04:12 B747 avstängd för dubbla medlemskap. Kommer från och med nu ge en veckas avstängning till "original medlemmen" också, samt öppet annonsera vem den medlemmen är, om flera sådana medlemmar som t.ex. B747 tillverkas. Så ni vet... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Just det!! Inlagd 10 juni 2011 - 04:12 B747 avstängd för dubbla medlemskap. Kommer från och med nu ge en veckas avstängning till "original medlemmen" också, samt öppet annonsera vem den medlemmen är, om flera sådana medlemmar som t.ex. B747 tillverkas. Så ni vet... Dubbla medlemskap, dubbla biljetter.jag ser ett mönster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Just det!! Inlagd 10 juni 2011 - 04:12 B747 avstängd för dubbla medlemskap. Kommer från och med nu ge en veckas avstängning till "original medlemmen" också, samt öppet annonsera vem den medlemmen är, om flera sådana medlemmar som t.ex. B747 tillverkas. Så ni vet... Ingen går säker för LP.Jobbar du åt KGB? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Ingen går säker för LP.Jobbar du åt KGB? Mitt andra nick är SurinP3 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Mitt andra nick är SurinP3 Amatör, jag heter Kim. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Amatör, jag heter Kim. Jong Un?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Amatör, jag heter Kim. Hur tänkte du nu? Mitt är Bibben och nu är det live n direct. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Jong Un?? Can't tell you, If I do, then I'll have to kill you. Don't wanna do that, love you 2 much manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Mitt andra nick är SurinP3 Men du ser mer ut som SC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Hur tänkte du nu? Mitt är Bibben och nu är det live n direct. Well, mine is now Honours and is direct, so pay to keep up the direct privilege. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 25, 2015 Dela Inlagd Mars 25, 2015 Älskar när man får börja plottra i den här tråden igen ,,, 108 dagar till avfärd If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu