Trident Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Glöm inte att kolla om det blir några ändringar, när du slutar jobbet kan planet lyft för länge sen. Jag flög ner med norwegian och jag kollade inte om avgångstiden ändrats jämfört med det jag hade på min biljett. Kom till Arlanda för att checka in i god tid(2 timmar före avgång)trodde jag. Då visade det sig att det bara var 25 minuter kvar innan planet skulle lyfta. Jag tycker inte 2 timmar före avgång är i god tid för en internationellt flight. Jag försöker alltid vara på plats cirka 3 timmar innan. Varför riskera missa flyget för en timme mer eller mindre när man skall vara borta i 4 veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Jag tycker inte 2 timmar före avgång är i god tid för en internationellt flight. Jag försöker alltid vara på plats cirka 3 timmar innan. Varför riskera missa flyget för en timme mer eller mindre när man skall vara borta i 4 veckor. För vissa flyg så öppnar inte incheckningen tidigare än 2 timmar innan flight så det är nog en ganska lagom tid att vara på plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rave on Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 För vissa flyg så öppnar inte incheckningen tidigare än 2 timmar innan flight så det är nog en ganska lagom tid att vara på plats.Jo jag kan hålla med om att 2 timmar kan vara för lite T.ex om man ska flyga internationellt från Don Muang. Jag var där 2 timmar innan och hamnade i incheckningsköer som stod stilla. Jag högg tag i en av personalen som vandrade omkring där, så hon fick ut mitt boardingpass. Arlanda har jag aldrig haft några såna problem och när jag kom dit så var det ingen kö alls och det var tur för jag hade ju säkerhetskontroll och springa till gaten kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 (ändrad) I början på september, och då blir det permanent sist blev det bara 3 1/2 år (jan 1997 - juni 2000), men nu så är cirkeln sluten Ändrades Mars 17, 2015 av Shovel78 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Mars 17, 2015 Dela Inlagd Mars 17, 2015 Läbbigt, det ser fan ut som ett pentagram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Troligen aldrig mer Synd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 2 månader i Sverige räcker så dags att åka 8e april igen. Tapatalked Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Snart hoppas jag Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 5 dar kvar. 6 enligt datorn men det är ju ställd på svensk tid. Nästan mer intressant att se vad jag hittar på när jag kommer dit. Tror inte jag ids boka nåt denna gång. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Midsommarafton så jag missar tyvärr midsommarfesten hos Drivern med ett dygn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Midsommarafton så jag missar tyvärr midsommarfesten hos Drivern med ett dygn Vi kan ju fixa en Pre-afton innan du drar, ja så du får den där snygga metal-looken... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 (ändrad) Vi kan ju fixa en Pre-afton innan du drar, ja så du får den där snygga metal-looken... Låter lockande Kör du ? Skickat från min iPhone med Tapatalk Ändrades Mars 19, 2015 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Vi kan ju fixa en Pre-afton innan du drar, ja så du får den där snygga metal-looken... När åker du ner och hem? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 När åker du ner och hem? Har du inge minne pojkvasker? 4/4-22/4 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Har du inge minne pojkvasker? 4/4-22/4 Har så mycket i skallen nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Den 7 april lättar TG 961 från Arlanda med mig ombord... Ifall allt går som planerat. Snabb sväng, Thailand-Bhutan(Kanske?)-Singapore-Thailand och sedan tillbaka den 20 april. Skiter det sig med Bhutan blir det Songkrahn i Bangkok, någon som är sugen? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Har så mycket i skallen nu Fullt med UT o PUT, hit o dit förstår jag! Om nån är på Suvvan vid nedanstående tider så e jag öppen för en date med stänkare eller alkoholfritt alternativ: Utrikes tidig morgon 26 Mars Utrikes sen kväll 3 April Inrikes runt 12-snåret på dagen 21 April Utrikes 20-snåret 24 April Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Fullt med UT o PUT, hit o dit förstår jag! Om nån är på Suvvan vid nedanstående tider så e jag öppen för en date med stänkare eller alkoholfritt alternativ: Utrikes tidig morgon 26 Mars Utrikes sen kväll 3 April Inrikes runt 12-snåret på dagen 21 April Utrikes 20-snåret 24 April Måste du ha ut och put för att komma och hälsa på Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Aldrig igen ett sånt pise land hugs hug finns inget som fungerar numissade jag bussen pga nåt skit Blue en. Taxi till suvanapom. Jag spyr åt de här landet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Aldrig igen ett sånt pise land hugs hug finns inget som fungerar numissade jag bussen pga nåt skit Blue en. Taxi till suvanapom. Jag spyr åt de här landet Missade bussar och missade flyg. Jävla Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Aldrig igen ett sånt pise land hugs hug finns inget som fungerar numissade jag bussen pga nåt skit Blue en. Taxi till suvanapom. Jag spyr åt de här landet Självklart är det Thailands fel att du missade bussen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 finns inget som fungerar numissade jag bussen pga nåt skit Blue en. Att trycka i sig en blåing ökar absolut risken att missa bussen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Självklart är det Thailands fel att du missade bussen ja eftersom di inte har nåt vettigt trafik system När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Jag missade bussen skyller min dotter också på varje gång det kommer ett frånvaromeddelande från skola24. trots att de går en i kvarten /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2015 Dela Inlagd Mars 20, 2015 Att trycka i sig en blåing ökar absolut risken att missa bussen. De var nått party i pattarna och Jomtien. därav trafik kaos När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu