Lappen Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Nästa planerade resa 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Har du sömproblem skulle du nog valt ett bekvämare flyg än Plaststolarna på Norwegian! Skulle ta några byten hellre än sitta i "Mar_Dröm_Liner" igen. Har åkt med baggarna tidigare och varit riktigt nöjd. Jag tillhör den kortare kategorin av människor, så jag sitter bra på de flesta plan (även i apklass). Men vi är alla olika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Var glad att du har möjligheten att välja. Från Göteborg är mellanlandning ett måste och då försöker man gärna ta ett kort första leg i rätt ritning. Jorå, jag är medveten om mitt "privilegium". Men kände att det kunde vara värt att prova emiraterna den här ggn. Är dock inte helt emot mellanlandningar. Finnair tycker jag är helt ok att åka med. En kort stint och sen en långresa där man kan slappna av och sova ordentligt. Funkade även med SAS via Köpenhamn förr i tiden. Men framöver ska jag nog utnyttja mina valmöjligheter och åka direkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Nästa planerade resa 2017 Då får du nästan köra en oplanerad innan dess.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Då får du nästan köra en oplanerad innan dess.. Om jag kunde skulle jag göra det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 TG951 klockan 14.00 idag Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Hoppas suget har kommit tillbaks till v53,1,2 då har jag semester. Har 38 semesterdagar att plocka ut men har inte fått tillbaks suget att åka till Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) 20/5 typ. . . . . men först en tripp fel väg nästa vecka.. Ändrades Mars 6, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 När resten av dårarna åker ner Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 När resten av dårarna åker ner Ojoj hur ska de sluta när cirkus med vänner kommer Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ojoj hur ska de sluta när cirkus med vänner kommer Har ni börjat öva på den nya showen än ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 När tranorna drar söderöver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 7, 2015 Dela Inlagd Mars 7, 2015 26/3 tror jag det var. Tar ju 1 timme och 10 minuter til BKK men det får jag väl tåla. Inga mellanlandningar heller även om det hade varit trevligt att landa på 3-4 ställen på vägen, kanske kika runt lite. Men nähä. wannabe stekare som jag är så bokade jag ett direktflyg. Fint skall det vara. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Sticker i maj på en liten kort tur. Hittade en resa med Qatar för 3600 t.o.r, kunde inte låta bli:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Troligen aldrig mer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Troligen aldrig mer Vad blir det i stället!! Egypten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Ojoj hur ska de sluta när cirkus med vänner kommer Hahahahahahahah kommer verkligen bli MAGISKT.......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Troligen aldrig mer Ryck upp dig Clion du ska väl inte sitta och deppa på semestern. När du väl kommit hem längtar du ner igen, lägg ner alla afrika planer och håll dig till asien. Håll inte på att jaga någon att gifta dig med för det har du väl redan gjort så det räcker njut av livet istället. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Ryck upp dig Clion du ska väl inte sitta och deppa på semestern. När du väl kommit hem längtar du ner igen, lägg ner alla afrika planer och håll dig till asien. Håll inte på att jaga någon att gifta dig med för det har du väl redan gjort så det räcker njut av livet istället. //Broskan Kloka ord av Broskan. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Tja man hoppas väll på att komma iväg 30 eller 31 mars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rave on Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 (ändrad) Ryck upp dig Clion du ska väl inte sitta och deppa på semestern. När du väl kommit hem längtar du ner igen, lägg ner alla afrika planer och håll dig till asien. Håll inte på att jaga någon att gifta dig med för det har du väl redan gjort så det räcker njut av livet istället. //Broskan Om jag får gissa så vill han säkert ha en kvinna, och var man än går i Pattaya så ser man förälskade par gå hand i hand. Klart det känns lite motigt då om man själv e ensam. Har själv haft riktigt dåliga erfarenheter av tjejer och en period efter man blivit dumpad försvinner kvinnointresset helt Ändrades Mars 16, 2015 av Rave on Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 4/6 besiktiga huset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 köpte vinter biljetten nu 8 jan till 21 feb 7000 kr med Finnair flyger från bromma och returen landar på bromma 8-10 minuter hemifrån kanon slutar jobbet kl 11 den 8 hem häller upp en grogg in och ducha smeta på lite lukta gott sen iväg in check kl 12 men en jvla lååååååång väntan nu men slipper att jaga priser senare mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rave on Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 köpte vinter biljetten nu 8 jan till 21 feb 7000 kr med Finnair flyger från bromma och returen landar på bromma 8-10 minuter hemifrån kanon slutar jobbet kl 11 den 8 hem häller upp en grogg in och ducha smeta på lite lukta gott sen iväg in check kl 12 men en jvla lååååååång väntan nu men slipper att jaga priser senare mvhGlöm inte att kolla om det blir några ändringar, när du slutar jobbet kan planet lyft för länge sen. Jag flög ner med norwegian och jag kollade inte om avgångstiden ändrats jämfört med det jag hade på min biljett. Kom till Arlanda för att checka in i god tid(2 timmar före avgång)trodde jag. Då visade det sig att det bara var 25 minuter kvar innan planet skulle lyfta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 16, 2015 Dela Inlagd Mars 16, 2015 Om jag får gissa så vill han säkert ha en kvinna, och var man än går i Pattaya så ser man förälskade par gå hand i hand. Klart det känns lite motigt då om man själv 6e ensam. Har själv haft riktigt dåliga erfarenheter av tjejer och en period efter man blivit dumpad försvinner kvinnointresset helt nja det är som har Chang hat sagt det lockar inte längre sl När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu