swedenfarang Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Haha vad har lamaien satt igång nu då Vi ska ner och fira ragson Har också förstått att det är en viss kärlek som lockar hehe. Vi ses på Arlanda Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Ja man höll sig exakt 1 vecka från man kom hem innan man boka 1 ny resa Landar 17 april Känns igen så väl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 (ändrad) Ja man höll sig exakt 1 vecka från man kom hem innan man boka 1 ny resa Landar 17 april Skönt efter SongK då ses vi ? Fest Ragson datum/plats ?? Ändrades Februari 10, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Skönt efter SongK då ses vi ? Fest Ragson datum/plats ?? Songkran slutar 19:e Tror de var 23:e och de blir väl på jomtien beach Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Songkran slutar 19:e Tror de var 23:e och de blir väl på jomtien beach SongK 13-15 Nohnt BKK tänkte inte på Pattis är kvar till den 26 så får väl bli Jomtien 23:e Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 SongK 13-15 Nohnt BKK tänkte inte på Pattis är kvar till den 26 så får väl bli Jomtien 23:e Ok syns nog där då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Ok syns nog där då fanken att trubadixen inte kan fylla år i mars månad när vi är där.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Åker imorgon med Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Kom hem 13:e december och var tilbaka den 6 januari För länge länge sedan Varför väntade du så länge?Jag vände på Arlanda Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Nästa gång blir i december nu sitter man i suvvan och blänger på det förbannde Finnair planet som tar mig hem till kylan fy fan men trevligt var det den här gången ja ha dags att borda nu mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Mindre än ett dygn kvar! Sedan ser man inte snö mer denna vinter! Blir borta till 19 Maj. Sa upp mig på jobbet för vad fan ska man jobba och tjäna pengar för om man inte får ledigt efter att man jobbat 2 sommrar i rad för samma bemanningsföretag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Nu var det inte så mycket allvar bakom min kommentar, mer ett halvdant försök att vara lite skämtsam. Så vi kanske inte behöver fördjupa oss i det så mycket mer. Jag kommer säkert bli jättenöjd både med servicen och farten hos Emirates. Åter i Svedala igen och kan ge en liten rapport angående min upplevelse med Emirates. Jag har ju aldrig varit nån fan av mellanlandningar, men efter de fina omdömen Emirates fått så tänkte jag att det kanske är dags att tänka om. När det gäller flygplan, stolar, entertainment, service och personal så var det topp. Finns inget att klaga på där. Även flygplatsen i Dubai är trevlig. Jag saknade inget, bira, fika eller vad man vill finns att tillgå. Även punktligheten var ok. Men, det räcker inte.. För mig är prio 1-5 restid, prio 6-10 sömn. Att dela upp resan på två 6-timmars stintar är för mig rena tortyren. Så fort man käkat klart och varvat ner är det dags att hoppa av planet, bara för att upprepa det igen. Ingen sömn ger en trött och grinig frogfish. Nä, trots att det inte fanns nåt att klaga på är det inget för mig. Det blir direktflyg i fortsättningen, även om det ofta kostar några extra kronor. Så kommer vi till nästa resa. 81 dagar kvar. Och denna gång direkt med mina kompisar från förr: Norwegian. Och eftersom jag var ute i tid blev det bra pris oxå, 3300 sekare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Åter i Svedala igen och kan ge en liten rapport angående min upplevelse med Emirates. Jag har ju aldrig varit nån fan av mellanlandningar, men efter de fina omdömen Emirates fått så tänkte jag att det kanske är dags att tänka om. När det gäller flygplan, stolar, entertainment, service och personal så var det topp. Finns inget att klaga på där. Även flygplatsen i Dubai är trevlig. Jag saknade inget, bira, fika eller vad man vill finns att tillgå. Även punktligheten var ok. Men, det räcker inte.. För mig är prio 1-5 restid, prio 6-10 sömn. Att dela upp resan på två 6-timmars stintar är för mig rena tortyren. Så fort man käkat klart och varvat ner är det dags att hoppa av planet, bara för att upprepa det igen. Ingen sömn ger en trött och grinig frogfish. Nä, trots att det inte fanns nåt att klaga på är det inget för mig. Det blir direktflyg i fortsättningen, även om det ofta kostar några extra kronor. Så kommer vi till nästa resa. 81 dagar kvar. Och denna gång direkt med mina kompisar från förr: Norwegian. Och eftersom jag var ute i tid blev det bra pris oxå, 3300 sekare. Kan bara hålla med vansinnigt att bli väckt mitt i resan[emoji1] och byta plan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Åker om en halvtimme norröver. Får ta å åka ner igen 6 mars. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Åter i Svedala igen och kan ge en liten rapport angående min upplevelse med Emirates. Jag har ju aldrig varit nån fan av mellanlandningar, men efter de fina omdömen Emirates fått så tänkte jag att det kanske är dags att tänka om. När det gäller flygplan, stolar, entertainment, service och personal så var det topp. Finns inget att klaga på där. Även flygplatsen i Dubai är trevlig. Jag saknade inget, bira, fika eller vad man vill finns att tillgå. Även punktligheten var ok. Men, det räcker inte.. För mig är prio 1-5 restid, prio 6-10 sömn. Att dela upp resan på två 6-timmars stintar är för mig rena tortyren. Så fort man käkat klart och varvat ner är det dags att hoppa av planet, bara för att upprepa det igen. Ingen sömn ger en trött och grinig frogfish. Nä, trots att det inte fanns nåt att klaga på är det inget för mig. Det blir direktflyg i fortsättningen, även om det ofta kostar några extra kronor. Så kommer vi till nästa resa. 81 dagar kvar. Och denna gång direkt med mina kompisar från förr: Norwegian. Och eftersom jag var ute i tid blev det bra pris oxå, 3300 sekare. Har du sömproblem skulle du nog valt ett bekvämare flyg än Plaststolarna på Norwegian! Skulle ta några byten hellre än sitta i "Mar_Dröm_Liner" igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Åter i Svedala igen och kan ge en liten rapport angående min upplevelse med Emirates. Jag har ju aldrig varit nån fan av mellanlandningar, men efter de fina omdömen Emirates fått så tänkte jag att det kanske är dags att tänka om. När det gäller flygplan, stolar, entertainment, service och personal så var det topp. Finns inget att klaga på där. Även flygplatsen i Dubai är trevlig. Jag saknade inget, bira, fika eller vad man vill finns att tillgå. Även punktligheten var ok. Men, det räcker inte.. För mig är prio 1-5 restid, prio 6-10 sömn. Att dela upp resan på två 6-timmars stintar är för mig rena tortyren. Så fort man käkat klart och varvat ner är det dags att hoppa av planet, bara för att upprepa det igen. Ingen sömn ger en trött och grinig frogfish. Nä, trots att det inte fanns nåt att klaga på är det inget för mig. Det blir direktflyg i fortsättningen, även om det ofta kostar några extra kronor. Så kommer vi till nästa resa. 81 dagar kvar. Och denna gång direkt med mina kompisar från förr: Norwegian. Och eftersom jag var ute i tid blev det bra pris oxå, 3300 sekare. Men det är ju helt suveränt med en mellanlandning. Man får ju dubbelt så mycket flygplansmat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Åter i Svedala igen och kan ge en liten rapport angående min upplevelse med Emirates. Jag har ju aldrig varit nån fan av mellanlandningar, men efter de fina omdömen Emirates fått så tänkte jag att det kanske är dags att tänka om. När det gäller flygplan, stolar, entertainment, service och personal så var det topp. Finns inget att klaga på där. Även flygplatsen i Dubai är trevlig. Jag saknade inget, bira, fika eller vad man vill finns att tillgå. Även punktligheten var ok. Men, det räcker inte.. För mig är prio 1-5 restid, prio 6-10 sömn. Att dela upp resan på två 6-timmars stintar är för mig rena tortyren. Så fort man käkat klart och varvat ner är det dags att hoppa av planet, bara för att upprepa det igen. Ingen sömn ger en trött och grinig frogfish. Nä, trots att det inte fanns nåt att klaga på är det inget för mig. Det blir direktflyg i fortsättningen, även om det ofta kostar några extra kronor. Så kommer vi till nästa resa. 81 dagar kvar. Och denna gång direkt med mina kompisar från förr: Norwegian. Och eftersom jag var ute i tid blev det bra pris oxå, 3300 sekare. Var glad att du har möjligheten att välja. Från Göteborg är mellanlandning ett måste och då försöker man gärna ta ett kort första leg i rätt ritning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Go east Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Var glad att du har möjligheten att välja. Från Göteborg är mellanlandning ett måste och då försöker man gärna ta ett kort första leg i rätt ritning. Håller med till 100%,speciellt den första biten av det du skrev. Det sista du skrev förstod jag inte men håller med ändå och spelar resvan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Håller med till 100%,speciellt den första biten av det du skrev. Det sista du skrev förstod jag inte men håller med ändå och spelar resvan. första sträckan innan mellanlandning så kort som möjligt och i riktning mot resmålet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Go east Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 första sträckan innan mellanlandning så kort som möjligt och i riktning mot resmålet Okej,är det då man ska ha rätt ritning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Okej,är det då man ska ha rätt ritning? Precis, har du ingen ritning på riktningen så kommer det gå åt helvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Go east Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Precis, har du ingen ritning på riktningen så kommer det gå åt helvete Ja så är det ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 första sträckan innan mellanlandning så kort som möjligt och i riktning mot resmålet Håller med du. Kort första sträcka, och andra sträckan består av lite gott&blandat från liten påse. Sen 9 timmar zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 (ändrad) 17 dagar innan Thai Air tar mig till tiraken, känns olidligt just nu. Hoppas också att Migrationsverket får tummen ur, skandal att behöva vänta så länge, faktiskt rena tortyren. Vi har såklart ansökt om UT. Ändrades Februari 17, 2015 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 första sträckan innan mellanlandning så kort som möjligt och i riktning mot resmålet typ Finnair Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu