mal03 Inlagd Februari 2, 2015 Dela Inlagd Februari 2, 2015 Kom hem till Sverige för några dagar sedan efter 6 veckor i Thailand, vad händer? jo, fyllebokade en Songkran resa, hatar ju just Songkran! Men som man bokar får man ligga! //S När åker ni Stefan, vi åker 2/4 med Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 2, 2015 Dela Inlagd Februari 2, 2015 Kom hem till Sverige för några dagar sedan efter 6 veckor i Thailand, vad händer? jo, fyllebokade en Songkran resa, hatar ju just Songkran! Men som man bokar får man ligga! //S Som man bokar, får man resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 2, 2015 Dela Inlagd Februari 2, 2015 När åker ni Stefan, vi åker 2/4 med Thai Åker 9/4 There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2015 Dela Inlagd Februari 2, 2015 Åker 9/4 Jaaså Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 2, 2015 Dela Inlagd Februari 2, 2015 Kom hem till Sverige för några dagar sedan efter 6 veckor i Thailand, vad händer? jo, fyllebokade en Songkran resa, hatar ju just Songkran! Men som man bokar får man ligga! //S Alltid skönt att komma till Thailand. Jag kommer hem precis innan Songkran börjar, vill helst undvika det. Men iofs så spelar det ingen roll om man som jag är i Isaan Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 Jag åker onsdag 11 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 Som man bokar, får man resa. Om man bokar får man ligga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 Om man bokar får man ligga! Bra erbjudande. Vilken resebyrå? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 Bra erbjudande. Vilken resebyrå? Nonkis Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 Om man bokar får man ligga! stämmer bra, jag har fått ligga varje gång jag bokat med nonki (premium economy)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 stämmer bra, jag har fått ligga varje gång jag bokat med nonki (premium economy)! Får du ligga med Nonki eller får du ligga med någon i pe, eller både och? ;-) //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 nu tycker jag att vi blev lite väl personliga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 Solly! Tråkigt att inte våra vägar korsades i Thailand, men det var jäkligt nära flera gånger! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 Solly! Tråkigt att inte våra vägar korsades i Thailand, men det var jäkligt nära flera gånger! //S ja det var synd, men det kommer väl fler tillfällen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 ja det var synd, men det kommer väl fler tillfällen! Inte om jag får bestämma Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Ja man höll sig exakt 1 vecka från man kom hem innan man boka 1 ny resa Landar 17 april Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Ja man höll sig exakt 1 vecka från man kom hem innan man boka 1 ny resa Landar 17 april Kul, då kanske man får äran att träffa henne!? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Kul, då kanske man får äran att träffa henne!? Jag trodde du och jag skulle gå på boystown Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Jag trodde du och jag skulle gå på boystown Jag kan fortfarande göra det men för dig är det väl kört Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Ja man höll sig exakt 1 vecka från man kom hem innan man boka 1 ny resa Landar 17 april Så var det för mig med när jag träffade kärleken. En vecka och man klättrade på väggarna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Så var det för mig med när jag träffade kärleken. En vecka och man klättrade på väggarna Känner också igen det, första veckan mådde jag riktigt dåligt, andra veckan beställde jag ny resa, 5 veckan åkte jag ner igen. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 (ändrad) Känner också igen det, första veckan mådde jag riktigt dåligt, andra veckan beställde jag ny resa, 5 veckan åkte jag ner igen. Kom hem 13:e december och var tilbaka den 6 januari För länge länge sedan Ändrades Februari 9, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Så var det för mig med när jag träffade kärleken. En vecka och man klättrade på väggarna Jag avundas er killar som kan planera på ett sånt sätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Nära nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Så var det för mig med när jag träffade kärleken. En vecka och man klättrade på väggarna Haha vad har lamaien satt igång nu då Vi ska ner och fira ragson Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu