Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?

soi cowboy

Recommended Posts

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

263

• måne

201

• Sam sip sam

176

• Kenneth4618

173

Ingen normal funtad människa som gör det när araberna matchar priserna och har bättre service. #levaidetförgågna

Åka med IS huga

Offe

Dela på andra sajter

Skit i det då

Gärna Tjurskalle Det priset fanns ej när jag beställde Finnair höjde priset från 5100 till 5900 Thai då 8300 samma dagar s 25/ 1 till S 22/ 3

Offe

Dela på andra sajter

Gärna Tjurskalle Det priset fanns ej när jag beställde Finnair höjde priset från 5100 till 5900 Thai då 8300 samma dagar s 25/ 1 till S 22/ 3

Offe

Tjurskalle? Buffelröv har jag blivit kallad men tjurskalle var nog första gången...

Dela på andra sajter

Tjurskalle? Buffelröv har jag blivit kallad men tjurskalle var nog första gången...

Kärt barn har många namn.
Dela på andra sajter

En lite  reserapports

Åke med Putin air På det hela taget väldigt bra  Kaffe o macka Arn Suv ( Moskva ) Lite strul att hittas rätt gate Skulle vara F 44 Men den låg på gränsen mellan E o F Så jag gick ända till G 58 där tog det stopp Gick tillbaka till E 44 såg trångt ut så jag var tveksam Gick å fika o en croissants med ost Kaffe 236 Rubel o mackan 175 r Fick 4´680 r för en hundring Lite dyrt men betydligt billigare än Arn

Bordning 19,15 Avg. 19.45 Bra med plats i stolen alltså bar med p för ben också Avgick i tid beräknad tid BKK 8,30 timar

Bra mat kyckling med spagetti Mycket småplock Tog ingen öl Men vin fanns Flygvärdinnorna såg bar ut Inga Babusjkor där inte Bra service på natten de som ville ha nåt verkade få det Så i stort va allt mycket bra Men ett stort sådant Inget kaffe eller the till frukost

På  Suvan var det stora köer till Passkontrollen men det är ju inte Aeroflots fel Jag är mycket nöjd har det varit kaffe till frukost har jag varit  Väldigt nöjd

Offe

Dela på andra sajter

En lite  reserapports

Åke med Putin air På det hela taget väldigt bra  Kaffe o macka Arn Suv ( Moskva ) Lite strul att hittas rätt gate Skulle vara F 44 Men den låg på gränsen mellan E o F Så jag gick ända till G 58 där tog det stopp Gick tillbaka till E 44 såg trångt ut så jag var tveksam Gick å fika o en croissants med ost Kaffe 236 Rubel o mackan 175 r Fick 4´680 r för en hundring Lite dyrt men betydligt billigare än Arn

Bordning 19,15 Avg. 19.45 Bra med plats i stolen alltså bar med p för ben också Avgick i tid beräknad tid BKK 8,30 timar

Bra mat kyckling med spagetti Mycket småplock Tog ingen öl Men vin fanns Flygvärdinnorna såg bar ut Inga Babusjkor där inte Bra service på natten de som ville ha nåt verkade få det Så i stort va allt mycket bra Men ett stort sådant Inget kaffe eller the till frukost

På  Suvan var det stora köer till Passkontrollen men det är ju inte Aeroflots fel Jag är mycket nöjd har det varit kaffe till frukost har jag varit  Väldigt nöjd

Offe

Om du fick 4 680 Rubel för en hundring så kostade din fika(411 Rubel) en under en Svensk tia(468 Rubel) och det tycker du är "Lite dyrt"???

På en flygplats???

Vad kostar en fika ute där du bor?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Om du fick 4 680 Rubel för en hundring så kostade din fika(411 Rubel) en under en Svensk tia(468 Rubel) och det tycker du är "Lite dyrt"???

På en flygplats???

Vad kostar en fika ute där du bor?

Åi helvete gör mycket

Offe

Dela på andra sajter

Åi helvete gör mycket

Offe

Fyraan kom fel det var 680 då blir det 70 ung Men som sagt inte så dyrt om man betänker att det var på en Fpl.Prisvärt vart det i alla fall

Ds

Dela på andra sajter

Fyraan kom fel det var 680 då blir det 70 ung Men som sagt inte så dyrt om man betänker att det var på en Fpl.Prisvärt vart det i alla fall

Ds

Nu kan jag hålla med om att det åtminstone inte var billigt,.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

När jag åker hem ska jag pröva Bosch ( Rödbetssoppa)

Gott tycker jag

Offe

Kan du äta i Pattaya/Jomtien..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

På fredag är det dags. Premiär med Emirates. Har inga höga krav, bara de kommer fram, fort... :good:

Är det inga höga krav :)

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

Närå, de får gärna flyga lågt, bara de kommer fram, fort.. :good:

Drygt 900 km/tim är inte det fort nog ????????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Drygt 900 km/tim är inte det fort nog :huh:? :huh:?

Nu var det inte så mycket allvar bakom min kommentar, mer ett halvdant försök att vara lite skämtsam. Så vi kanske inte behöver fördjupa oss i det så mycket mer.

Jag kommer säkert bli jättenöjd både med servicen och farten hos Emirates.

Ändrades av frogfish
Dela på andra sajter

Kom hem till Sverige för några dagar sedan efter 6 veckor i Thailand, vad händer? jo, fyllebokade en Songkran resa, hatar ju just Songkran! Men som man bokar får man ligga!

//S

There can be only one (Stefan)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...