kitungmakmak Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Sitter i BKK och funderar på när jag skall ner igen. Feb eller Mar tror jag. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Sitter på Landvetter flygplats nu:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sylvia Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Hej Åker den 6 jan och far hem igen den 6 april. Så koh Samui here we come. Sylvia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wobble Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Är ju så smått på väg sedan en vecka, och nu regnar det bara så det blir andra förströelser. "There is never enoough time to do all the nothing you want"Calvin and Hobbes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inloss Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 (ändrad) . Ändrades December 17, 2014 av Inloss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 14+8 dagar ska man lida i detta kalla land sen e det dags. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Säte 2A på MH 780 på fredag. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Den 23:e åker man. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Den 23:e åker man. Den 24e serveras jultallriken! Bra planering! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Den 24e serveras jultallriken! Bra planering! Var? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Var? Ban Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Ban Baa Ska man knacka på dörren med foten? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 14 dagar kvar och så kom den här jävla snön typiskt mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Ska man knacka på dörren med foten? Det är nog bäst för du kommer väl inte tomhänt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 43 dagar kvar till avfärd ...men endast 19 dagar och jobba If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
riwer68 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 16-1 med thai från arlanda 48 härliga dagar i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 i går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Among Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 2014-12-30 Pom kin ahan thai peet doy, aaroy dee Pay talat suu kong sanuk sanuk Among Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 om 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 (ändrad) 2014-12-30 Pom kin ahan thai peet doy, aaroy dee Pay talat suu kong sanuk sanuk Ni som skriver inlägg med inslag av thailändska ord (eller bara thailändska ord som i det här fallet) utan att skriva vad orden betyder. Jag tror att majoriteten av medlemmarna på forumet ofta inte vet vad det ni skriver betyder och gärna ser en översättning också så kanske man snappar upp och lär sig lite thaländska fraser här och där. // mrco Ändrades December 20, 2014 av mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 (ändrad) 2014-12-30 Pom kin ahan thai peet doy, aaroy dee Pay talat suu kong sanuk sanuk ทำไมคุณไม่เขียนภาษาไทยที่ไทย Tja, stark är ju relativt begrepp, men blir du verkligen glad av att köpa räkor på marknaden, men gott är det! Om man nu ska vara lite språkpolis. Pom kin ahan thai peet doy, aaroy dee. Aharn...aroy di mak! Pay talat suu kong sanuk sanuk syy gong sanook Ändrades December 20, 2014 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Jag tror att majoriteten av medlemmarna på forumet ofta inte vet vad det ni skriver betyder Och majoriteten av dem som vill veta googlar lite snabbt då. För övrigt så är det en väldigt dålig skola att gå i om man bara ser orden falangskrivna då det thailändska alfabetet och det västerländska inte riktigt överensstämmer samt att betoningen inte framkommer... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 2014-12-30 Pom kin ahan thai peet doy, aaroy dee Pay talat suu kong sanuk sanuk ? Skriv på Thailändska så man fattar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Ni som skriver inlägg med inslag av thailändska ord (eller bara thailändska ord som i det här fallet) utan att skriva vad orden betyder. Jag tror att majoriteten av medlemmarna på forumet ofta inte vet vad det ni skriver betyder och gärna ser en översättning också så kanske man snappar upp och lär sig lite thaländska fraser här och där. // mrco Jag får en känsla av att många som skriver sina inlägg på thai inte själva förstår vad dom skriver,men det ser ju coolt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu