Don Went Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Pong ni? Imorron alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 10, 2014 Dela Inlagd December 10, 2014 36 timmar om ingen bomb ställer till det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 10, 2014 Dela Inlagd December 10, 2014 På lörda thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solis Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 (ändrad) Åker nu den 19e efter 2 års uppehåll. Hur ser det ut när man landar i Phuket nu? Vill minnas att jag hört något om en avgift vid inträde i landet (Visa on arrival kanske?). Ändrades December 11, 2014 av solis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Just kommit hem till Kylan för 14 dagar sedan Och redan känner man av knän och andra leder mm. Så passa på och njut varenda sekund i värmen, ni som åker ner nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Så är det dax att packa. I morgon är det avresa mot Thaland och Filippinerna! TG 951 / TG 624 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Nu bär det av mot Arlanda, sjukt mycket i god tid! Men jag litar inte på SJ så det blir buss! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inloss Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Helt plötsligt så blev det 26 långa dagar kvar. Kan vinge bara skita i den här jävla julperioden så jag får åka snart!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Nu bär det av mot Arlanda, sjukt mycket i god tid! Men jag litar inte på SJ så det blir buss! //S Buss härifrån vid denna tid, vilket bolag?? Han en bra resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Swebuss, går direkt till Arlanda, med en kisspaus i Fjollträsk! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Swebuss, går direkt till Arlanda, med en kisspaus i Fjollträsk! Gissa vilken väska som är min! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 (ändrad) Idag 12.30 från Landvetter via Istanbul. 4v i paradiset Pattaya, Inga risbyar för min del,har semester. Ändrades December 11, 2014 av Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 ÄNTLIGEN! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Var i phuket för 5 dar sen o det var en helvetes massa ryssar,,koreaner,,,tyskar o annat skit,,,,,o sen skitdyrt överallt,,,,hellre Jomtien,,Pattaya,,,,Rayong,,,,där är iallafall priserna humana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 ÄNTLIGEN! IMG_20141211_104551.jpg //S Skaru till byn så har du en ny bar/restaurang där i centrum, rätt ner från "klockstapeln" några 100 på höger sida! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 ÄNTLIGEN! IMG_20141211_104551.jpg //S Ha det bäst nu,inte utan att jag gärna suttit vid samma bord som er just nu.Igår var första ishalkan här hemma så timingen skulle vara perfekt ,3-4 månader i värmen skulle göra gott för en frusen åldring.Men förhoppningsvis inträffar det inom en inte för avlägsen tid att jag kan styra mitt liv lite mer.Hälsa alla andra lyckostar där nere. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Skaru till byn så har du en ny bar/restaurang där i centrum, rätt ner från "klockstapeln" några 100 på höger sida! Perfekt! Tack! Vi åker direkt upp till byn! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Perfekt! Tack! Vi åker direkt upp till byn! //S Drivs av en Engelskman som tidigare var verksam i Pattaya Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 200 meter att gå! Nu kanske pallar mer än några dagar i byn! //SSkaru till byn så har du en ny bar/restaurang där i centrum, rätt ner från "klockstapeln" några 100 på höger sida! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Ja, det kunde man ge sig fan på att SJ klipper en älg, de gjorde det säkert med flit. Som jag skrev tidigare kan man inte åka tåg om man har ett plan att passa! ;-) //D There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Jag undra om någon som åkt Aeroflot vet nått om byte i Moskva Hittade en film på Tuben De köade vid Gate 58 Sökt på F 270 men bara fått upp Flighttracking Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Så nu är jag inchekad på TG 951 CPH -BKK Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Den 19 januari åker jag med TG 961 via ett par dagar i Bangkok till världens färskaste (?) huvudstad! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2014 Dela Inlagd December 11, 2014 Den 19 januari åker jag med TG 961 via ett par dagar i Bangkok till världens färskaste (?) huvudstad! Örebro? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu