1609offe Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 25/01 Aeroflot 4038 sek H 22/03 Har aldrig åkt så billigt! Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 46 timmar kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Jag hoppas jag kan åka nästa år. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Flygtiderna är oxå bra omk 15t båda hållen Snabbast Thai a 8300 2 Aero 3 Finnair a 5900 Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Nu är det jävligt nära TG 951 måndag 8/12 Cph så gött nu... Det ösregnar i Göteborg nu och blåser.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Nu är Mille och Pin levererade till Arlanda hela och fina.De var riktigt sugna på LOS nu och rusade som gaseller genom incheckningen,väl iväg träffade vi även Mankan som oxå såg ut som en rund miljon.Fick senare ett samtal som bekräftade mina misstankar,DOM SATT OCH FÖRVÄRMDE I PUBEN.Att inte folk kan vänta tills man kommer fram Trevlig semester på er vänner. precis så är det när man får skjuts i månes limousine,levererad hel, ren o lite smålummig! egentligen bara en sak att klaga på är att jag tycker att han ska ha vita handskar på när han hjälper mig..! väl på Arlanda träffade vi ju på trevligaste mankan o lite gott att dricka blev det ju! nu dags att börja semestern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun basic Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 23/12 MVH:K-B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 precis så är det när man får skjuts i månes limousine,levererad hel, ren o lite smålummig! egentligen bara en sak att klaga på är att jag tycker att han ska ha vita handskar på när han hjälper mig..! IMG_4714.JPG väl på Arlanda träffade vi ju på trevligaste mankan o lite gott att dricka blev det ju! IMG_4716.JPG nu dags att börja semestern! Vita handskar har jag bara när jag r**kar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Nu ska vi åka !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 20150101 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Fan vad de går långsamt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Börjar närma sig nu 18 timmar å 54 minuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 image_773621.jpg Fan vad de går långsamt Kul app, vad heter den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 final countdown tror jag den heter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 final countdown tror jag den heter Stämmer bra de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 (ändrad) Om 71 timmar så går man in för landning på Suvvan! Verkar inte vara lika kallt som för ett år sen. Det känns skönt att lämna mörkret nu i Sverige. Chok dee khrap! Ändrades December 8, 2014 av Prutten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Om 71 timmar så går man in för landning på Suvvan! Verkar inte vara lika kallt som för ett år sen. Det känns skönt att lämna mörkret nu i Sverige. Chok dee khrap! Nix i år är det en het vinter här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Nu [emoji39] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Nu [emoji39] Trevlig resa din lyckans ost. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Då har man checkat in inför morgondagens resa till värmen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Då har man checkat in inför morgondagens resa till värmen Ha en härlig semester med din fina familj Kenneth. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Då har man checkat in inför morgondagens resa till värmen Glöm inte myggnäten,och att ha det så gott på semestern.Själv går jag snart i ide Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Börjar närma sig! Sex dagar kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Glöm inte myggnäten,och att ha det så gott på semestern.Själv går jag snart i ide Jag också, Man har ju nyligen kommit hem nästan.Tur att man kan värma sig med glögg som jag blandar med Koskenkorva. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu