edvardpop Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Om ett par minuter. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Om typ 2 månader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Om typ 2 månader Jimmy Får vi se lite läckra bilder då från dina bravader?? Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Jimmy Får vi se lite läckra bilder då från dina bravader?? Lasse Lämnar troligtvis kameran hemma. Blir direkt upp till Udon, sen en sväng till Chiang mai och sen pattis... Får se om det blir några bilder eller ej =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Lämnar troligtvis kameran hemma. Blir direkt upp till Udon, sen en sväng till Chiang mai och sen pattis... Får se om det blir några bilder eller ej =) Ta med kameran, det är säkert fler än jag som saknar dina bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Ta med kameran, det är säkert fler än jag som saknar dina bilder! Hade med mig kameran både nu i Augusti och November utan att använda den. Men men, kanske tar med den eftersom det blir lite nya ställen nästa resa =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 En vecka kvar nu. På lördag bär det av. Då kanske vi ses på Arlanda Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Pust, man får vara glad för att man åker på söndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 (ändrad) Hade tänkt och spara ihop till ett kök i Thailand först men det suger i restarmen. Blir nog juli-augusti nästa sommar. Blir sen semester pga gumman och jag måste vara flexibela. Ändrades November 30, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Pust, man får vara glad för att man åker på söndag. Åk långt och bli borta jänge! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Då kanske vi ses på Arlanda Ja det vore trevligt, jag är väl där vid 10 tiden Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Ja det vore trevligt, jag är väl där vid 10 tiden Jag skjutsar upp 2 välkända figurer och dom känner du väl Tror vi är där vid 11.00-11.30-Åker du finklassen så ses ni i stekarloungen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Jag skjutsar upp 2 välkända figurer och dom känner du väl Tror vi är där vid 11.00-11.30-Åker du finklassen så ses ni i stekarloungen Tror tyvärr inte vi har tillgång till samma lounge om det är Thai bussines de flyger. För de använder väl SAS loungen. Jag har tillgång till Menzies med Priorety pass och Stockholm Arlanda Lounge i F piren med Emirates. Men jag trodde det var premium de skulle flyga och de har väl inte lounge eller? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Tror tyvärr inte vi har tillgång till samma lounge om det är Thai bussines de flyger. För de använder väl SAS loungen. Jag har tillgång till Menzies med Priorety pass och Stockholm Arlanda Lounge i F piren med Emirates. Men jag trodde det var premium de skulle flyga och de har väl inte lounge eller? Inte en susning,men ni ses nog.De flyger 13.30 och om det inte blir shopping så är jag säker på att det blir nåt drickbart före start iaf. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Inte en susning,men ni ses nog.De flyger 13.30 och om det inte blir shopping så är jag säker på att det blir nåt drickbart före start iaf. Jo ett glas vatten går alltid ner Jag lättar också 13:30 då kanske jag kan vinka till dem på startbanan också Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Om jag vill ja Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Typ om tolv dagar o några timmar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 102 timmar kvar nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Där bodde jag förra året. Ska du gå på egen hand på soi 4[emoji6] BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Där bodde jag förra året. Ska du gå på egen hand på soi 4[emoji6] Egen hand på Soi4, min herre behagar skämta! Det är få platser på jorden som har färre "en hjälpande hand"! :heat: Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Där bodde jag förra året. Ska du gå på egen hand på soi 4[emoji6] det är nog lugnt, jag har ju 65 kilo antabus med mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Det är så nära avgång att denna låt klingar i mina öron! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 och även denna! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Där bodde jag förra året. Ska du gå på egen hand på soi 4[emoji6] bodde där för ca 10 år sedan ganska sunkigt då ,har dom renoverat ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu