Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?

soi cowboy

Recommended Posts

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

263

• måne

201

• Sam sip sam

176

• Kenneth4618

173

I mars,med 33 favoritbolag (luftwaffe) Älskar dom

747-8i

Fast till Manila

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Dela på andra sajter

Boeing Trippel 7or eller Dreamline blir det aldrig mera för mig har inte suttet så diligt pga. dom nya säten som sitt delen åker fram på när man ska luta ikull sig, men hur får man fram sättet när knäna tar i sätet främför redan?

Flyger iställe med FinnAir Airbus där sitter man som man gjorde i Boeins 747 förr

Ha entrevlig resa Kenneth.

Mvh.Dolle

Finnarnas Airbus är väl ändå de sämsta sätena i branschen, helt omöjligt att sitta rätt.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Boeing Trippel 7or eller Dreamline blir det aldrig mera för mig har inte suttet så diligt pga. dom nya säten som sitt delen åker fram på när man ska luta ikull sig, men hur får man fram sättet när knäna tar i sätet främför redan?

Flyger iställe med FinnAir Airbus där sitter man som man gjorde i Boeins 747 förr

Ha entrevlig resa Kenneth.

Mvh.Dolle

Airbus är så förbannat skakiga vid start och landning, gillar inte alls att flyga med Airbus. Har flugit 3 gånger med Airbus 330/340 med respektabla bolag med samma skakningar alla gånger så det måste vara planet det är fel på..

Dela på andra sajter

12 december

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Dela på andra sajter

Airbus är så förbannat skakiga vid start och landning, gillar inte alls att flyga med Airbus. Har flugit 3 gånger med Airbus 330/340 med respektabla bolag med samma skakningar alla gånger så det måste vara planet det är fel på.

Och en annan har flygit många  år med Arbus inga bekymmer men 1 stackars gång med Thai och deras trippel 7 or och dreamlina aldrig mera Thai Air bay bay Thai air

Ändrades av Dolle
Dela på andra sajter

Och en annan har flygit många  år med Arbus inga bekymmer men 1 stackars gång med Thai och deras trippel 7 or och dreamlina aldrig mera Thai Air bay bay Thai air

Bay bay?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Och en annan har flygit många år med Arbus inga bekymmer men 1 stackars gång med Thai och deras trippel 7 or och dreamlina aldrig mera Thai Air bay bay Thai air

Bra!

Då blir det bättre för oss andra.

Jag har åkt med SASs A340-300.

Och dom stolarna, kan jag vara utan.

Saknar Thais 747 plan då de hade bra stolar och mycket platser!

325 i Ekonomi.

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...