pigge01 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 15 dagar Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Jag är här nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Tja.mindre än ett dygn dags att packa eller bli packad.Med vänlig hälsning jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 TG961 21:a december, snart tre veckor alltså. Gott om tid att provpacka lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 I mars,med 33 favoritbolag (luftwaffe) Älskar dom 747-8i Fast till Manila Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Boeing Trippel 7or eller Dreamline blir det aldrig mera för mig har inte suttet så diligt pga. dom nya säten som sitt delen åker fram på när man ska luta ikull sig, men hur får man fram sättet när knäna tar i sätet främför redan? Flyger iställe med FinnAir Airbus där sitter man som man gjorde i Boeins 747 förr Ha entrevlig resa Kenneth. Mvh.Dolle Finnarnas Airbus är väl ändå de sämsta sätena i branschen, helt omöjligt att sitta rätt. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Boeing Trippel 7or eller Dreamline blir det aldrig mera för mig har inte suttet så diligt pga. dom nya säten som sitt delen åker fram på när man ska luta ikull sig, men hur får man fram sättet när knäna tar i sätet främför redan? Flyger iställe med FinnAir Airbus där sitter man som man gjorde i Boeins 747 förr Ha entrevlig resa Kenneth. Mvh.Dolle Airbus är så förbannat skakiga vid start och landning, gillar inte alls att flyga med Airbus. Har flugit 3 gånger med Airbus 330/340 med respektabla bolag med samma skakningar alla gånger så det måste vara planet det är fel på.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Jag är här nu. Åfan. Är ni helt klara med husbygget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 15 december, så det börjar att närma sig så smått! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 9 dagar 21 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 12 december I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Om 17 timmar från Oslo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 3 dagar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trebh Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 3 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trebh Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Tallviking... Åker du på tisdag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Tallviking... Åker du på tisdag? Japp. Med Emirates via Dubai Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trebh Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Ok tisdag jag me.. Me Qatar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Japp. Med Emirates via Dubai när kommer du hem så man vet när snön kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 En vecka kvar nu. På lördag bär det av. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 En vecka kvar nu. På lördag bär det av. vi andra tar en avskedsmiddag på lördag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 (ändrad) Airbus är så förbannat skakiga vid start och landning, gillar inte alls att flyga med Airbus. Har flugit 3 gånger med Airbus 330/340 med respektabla bolag med samma skakningar alla gånger så det måste vara planet det är fel på. Och en annan har flygit många år med Arbus inga bekymmer men 1 stackars gång med Thai och deras trippel 7 or och dreamlina aldrig mera Thai Air bay bay Thai air Ändrades November 30, 2014 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 (ändrad) Och en annan har flygit många år med Arbus inga bekymmer men 1 stackars gång med Thai och deras trippel 7 or och dreamlina aldrig mera Thai Air bay bay Thai air Bay bay? Ändrades November 30, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 när kommer du hem så man vet när snön kommer Nyår Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 (ändrad) Och en annan har flygit många år med Arbus inga bekymmer men 1 stackars gång med Thai och deras trippel 7 or och dreamlina aldrig mera Thai Air bay bay Thai air Bra! Då blir det bättre för oss andra. Jag har åkt med SASs A340-300. Och dom stolarna, kan jag vara utan. Saknar Thais 747 plan då de hade bra stolar och mycket platser! 325 i Ekonomi. Ändrades November 30, 2014 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd November 30, 2014 Dela Inlagd November 30, 2014 Om 10 dagar!! jippie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu