Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

25 timmar, Klockan är 12.30 när jag skriver detta och Thai Air lyfter 13.30 imorgon till Bangkok och landar 05.45 enligt tidtabellen. Tjejen står och möter mig.

 

Gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

25 timmar, Klockan är 12.30 när jag skriver detta och Thai Air lyfter 13.30 imorgon till Bangkok och landar 05.45 enligt tidtabellen. Tjejen står och möter mig.

 

Gubben4906

trevlig resa nu och ha det så gott

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa lördag missar jag dalaträffen pga jag är förhoppningsvis nybordad på Pigges bästa flygbolag.

Sämre kan man hade.

Med vänlig hälsning jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

25 timmar, Klockan är 12.30 när jag skriver detta och Thai Air lyfter 13.30 imorgon till Bangkok och landar 05.45 enligt tidtabellen. Tjejen står och möter mig.

 

Gubben4906

Härligt Gubben :good:

Det är du tammefan värd

 

Ha en skön tripp

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Siktar på Songkran 2015, sparar ca 35000 mot att resa över jul å nyår med familjen, kan ha en hel del kul för de slantarna!

Åsså älskar jag ju Songkran!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Barranquilla - Bkk på torsdag hoppas jag.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

18 dagar kvar, låånga arbetsdagar och helgjobb, men belöningen blir 40 dagar utan några måsten! :ele:

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

25 januari

 

Ett mycket bra datum, Thai?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja... det blir kanon...  vi stannar till 13 feb... 

 

du med?

 

Yes och en som gillar potatis utan skal..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...