Kenneth4618 Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 34 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 Samsipsam Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inloss Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 2 långa månader kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Wan Yi sipp ett. Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 (ändrad) Bokat ner.den 13 dec men fick fixa en ny enkel till tjejen annars så skulle hon fått åka en 10 dar före mig o det va inget val enligt henne[emoji7] [emoji7] [emoji7] Ändrades November 7, 2014 av glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 7, 2014 Dela Inlagd November 7, 2014 Nja, vi åker väl him måndag kväll efter att ha våldgästat diverse släktingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andreas71 Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 27 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 27 dagar åker du 6 dec då? samma som oss i så fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 åker ner när ni andra åkt hem ,den som spar han har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 20 långa dagar kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andreas71 Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Skrev visst fel.. 25 dagar.. Vi åker ner den 4:e från Gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Snart dax att boka, hoppas kunna åka i slutet av jan och stanna minst en månad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 åker ner när ni andra åkt hem ,den som spar han har Låter bra det..[emoji106] Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 20 långa dagar kvar. Tiden går fort nu JRK Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Tiden går fort nu JRK Får försöka tro på dig. Hoppas vi kan träffs och ta en lokaldryck. Med vänlig hälsning jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 30 dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 9, 2014 Dela Inlagd November 9, 2014 Om 72 dagar, men först till kallaland om 4 dagar [emoji63] Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Tja jobb och kurser om vart annat, hmm men med lite tur sa kan passa in med tva kurser i Singapore. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 åker ner när ni andra åkt hem ,den som spar han har Jag åker hem när du åker ner och sen åker jag ner igen när du åker hem, den du. 20dec - 18jan, 21mars - 19apr "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Jan 25 Hem Mars 22 Med Finnski men om det blir bråk med russki som spärrar luftrummet hur flyger finnski då Man kanske ska ta Aeroflot 600 billigare och ung samma flygtider Fin air nästa 6000 men på Pricer elle dest sek 5461 Samma flight Kanske bättre bonus? Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Åker med Finnair 8/12 14 Hem 15/1 15 Åker till khon kaen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik IX Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 På tisdag den 18e bär det iväg mot Isaans lummiga nejder. -Nä då, jag skojade bara, det blir ett besök i Bkk som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 På tisdag den 18e bär det iväg mot Isaans lummiga nejder. -Nä då, jag skojade bara, det blir ett besök i Bkk som vanligt. Glad Lucia eller nåt då... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik IX Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Glad Lucia eller nåt då... Bara lite glad i hatten. Men att få klämma lite på en mysig Lucia vore kanske något att planera in. Utresa 18e nov och hemresa 09e dec så det finns mycket sköj att hinna med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu