Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Åk till andra ställen!!

 

De kanske inte alltid håller tiderna men det är ändå nya ställen att upptäcka. 

 

Våga undvika komfortzonerna.

 

attachicon.gifCIMG2761.JPG

 

Är detta din mamma?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Då åker vi också om jag räknat rätt, 11 dec..

Japp! 11 dec med thai från Arlanda, har som tradition att ta en GT innan avfärd. Har herr Prutt lust kan vi ta en tillsammans! 

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! 11 dec med thai från Arlanda, har som tradition att ta en GT innan avfärd. Har herr Prutt lust kan vi ta en tillsammans! 

//S

 

 

Herr Prutt kommer med flickvän och hennes två söner. Ser du en farang med thaitjej och hennes söner som är längre än farangen så är det vi och en öl på Arlanda är den bästa man kan få i det läget när humöret är på topp. Ölsorten är mindre viktig men de har goda Eriksberg om inte minnet sviker.

Ändrades av Prutten
Link to comment
Dela på andra sajter

Åker i eftermiddag.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite fylleångst nu, råkade boka en resa igår från midsommar och två månader framåt. Pratade med chefen idag och det skulle tydligen vara lugnt, skönt att komma hem :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nog bli en sväng i juli nästa år igen.

FB & Instagram skapar snabbt abstinens även om man nästan kände sig klar med Thailand för ett litet tag sedan. 

 

Nu väntar jag bara på att dtbkk & Bob skall starta varsin tråd om Halloween i Bankan :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nog bli en sväng i juli nästa år igen.

FB & Instagram skapar snabbt abstinens även om man nästan kände sig klar med Thailand för ett litet tag sedan. 

 

Nu väntar jag bara på att dtbkk & Bob skall starta varsin tråd om Halloween i Bankan :)

Ska du bjuda os på ännu en eminent stekartråd?Ser med tillförsikt fram emot en sådan  :nyam: och gärna en massa godispm  :give_rose:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du bjuda os på ännu en eminent stekartråd?Ser med tillförsikt fram emot en sådan  :nyam: och gärna en massa godispm  :give_rose:

nja vi får se, blir en resa till annan annat land först, om det blir en ny tråd eller kanske lite nya bilder i gammal tråd låter jag vara osagt. Att jag kommer steka kan jag dock bekräfta, och bilderna som jag skickat i pm till Andrejs / Hamnoi hade ditt hjärta inte klarat hehe ;) Oavsett så har jag en grå höst / vinter framför mig först...

Link to comment
Dela på andra sajter

nja vi får se, blir en resa till annan annat land först, om det blir en ny tråd eller kanske lite nya bilder i gammal tråd låter jag vara osagt. Att jag kommer steka kan jag dock bekräfta, och bilderna som jag skickat i pm till Andrejs / Hamnoi hade ditt hjärta inte klarat hehe :wink: Oavsett så har jag en grå höst / vinter framför mig först...

Please,try me  :give_heart:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Please,try me  :give_heart:

haha, nope! Du hade sett ut som en stoppljus när du rodnade...och det hade ju kunnat skapa trafikproblem

Link to comment
Dela på andra sajter

Biljett beställd till den 22/12 med Qatar sen blir det jul i Pattaya, nyår är det tänkt att det blir Phnom Penh.

Link to comment
Dela på andra sajter

29e November är det dags igen, fyfan vad skönt det ska bli att lämna detta skitland. Bangkok,Pattaya,surin denna gång

Link to comment
Dela på andra sajter

29e November är det dags igen, fyfan vad skönt det ska bli att lämna detta skitland. Bangkok,Pattaya,surin denna gång

 

Med vilket flygbolag?

Link to comment
Dela på andra sajter

haha, nope! Du hade sett ut som en stoppljus när du rodnade...och det hade ju kunnat skapa trafikproblem

Jag har ingen skam i kroppen så jag rodnar aldrig  :nyam:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

40 Dagar kvar nu!!!

Någon som åker från Arlanda den 17 december och vill svinga någon bägare så hojta till

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

35, längtan vart idag plötsligt värdigt mycket större med massor av blötsnö!

//S 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...