ellim63 Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 61 dagar kvar då är det väl samma för oss i fall du inte ändrat datum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 1 dag Kommer dock att befinna mig i LaFilippino mestadels av tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 då är det väl samma för oss i fall du inte ändrat datum? Nä har inte ändrat 6:e december. Ser fram emot att få skåla in semestern med er. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 Nä har inte ändrat 6:e december. Ser fram emot att få skåla in semestern med er. trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 1 dag Kommer dock att befinna mig i LaFilippino mestadels av tiden. Kanske inte skall jubla för mycket än. Åker ju trots allt med norrbaggarna, Men 3640 ToR var vätt en chansning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 Kanske inte skall jubla för mycket än. Åker ju trots allt med norrbaggarna, Men 3640 ToR var vätt en chansning. var i flappeland brukar du hålla till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Hoppas man hinner jaga litta innan vi åker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 var i flappeland brukar du hålla till Har varit på bohol och cebu samt Palawan tidigare. Denna gång blir det Palawan igen. El Nido och coron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ombordlevande Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 Åkte med baggarna i lördags i Premium klass ,stolarna bekväma samt mycket bra bemötande från personalen, samt maten den bästa jag fått på flyg dom sista åren . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
changdude Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 7, 2014 Dela Inlagd Oktober 7, 2014 11 feb 13.30 med Thai PE:wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inloss Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 6-27 jan med Finnair Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Dagar kvar (bara ) Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Om sisådär fem timmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Om sisådär fem timmar. d¨kommer du att missa planet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 d¨kommer du att missa planet Jasså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2014 Dela Inlagd Oktober 11, 2014 Jasså? Du hinner nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Vågar mig på en liten nedräkning nu ,,,snart nere på tvåsiffrigt ,,,115 dagar If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Vågar mig på en liten nedräkning nu ,,,snart nere på tvåsiffrigt ,,,115 dagar Psst...29... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Om 2 veckor, men om man måste registrera saj blir jau himmavid å jagar gäss istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harley Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Förhoppningsvis i Mars/April men pga att jag har precis bytt jobb så kanske det inte funkar och då får det bli en resa i Juli istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Någon som åker 28 oktober? Oavsett bolag så smakar ölen lika gott, och de flesta har liknande avgångstider. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2014 Dela Inlagd Oktober 12, 2014 Om 2 veckor, men om man måste registrera saj blir jau himmavid å jagar gäss istället Jo, du måste registrera dig! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2014 Dela Inlagd Oktober 13, 2014 Jo, du måste registrera dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu