Borgmästarens Son Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 när?? Lååångt kvar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Namnlös.jpg Lååångt kvar och hem ,och med turkarna på burkarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 och hem ,och med turkarna på burkarna 2 feb.. blev med norbaggarna Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Namnlös.jpg Lååångt kvar Vad heter appen? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Vad heter appen? Final Countdown Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Skulle varit där just nu men nu krånglade migg med fruns papper. Så när de är färdiga kanske jag inte kan åka med pga mitt jobb... Så blir det ibland, tråkigt men inget att göra år förutom att hoppas på snabbhet hos verket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Kom idag från Täby till BKK med Thai 777-300 och sedan Thai 747-400 till CNX perfekta flighter som vanligt med Thai, bara landningen med 747:an i CM var en dröm, 10 av 10 Points, jag är expert på landningar som mycket frekvent resenär så det så, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Bokad och klar Va bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Namnlös.jpg Lååångt kvar Synd du kommer en dag försent! Rochelle och jag lämnar Thailand 17/12 för Filippinerna. Med TG624 vid 15 tiden. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Åker 11 feb:wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Bokar och klart med Nonki den 11 dec. Men nu måste jag avboka och flytta till juli/augusti nästa år då en liten dotter ( Mintra ) beräknas komma den 4 december. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Bokar och klart med Nonki den 11 dec. Men nu måste jag avboka och flytta till juli/augusti nästa år då en liten dotter ( Mintra ) beräknas komma den 4 december. grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 grattis Tackar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Det e himligt, vill ente att folk ska veda när vi e borta juh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 10 dec-8 januari med finnarna, GBG- Hels.-BKK ner, hem blir det BKK-Hong kong-Hels. Gbg.2vuxna 1 barn på 9år 23 000sek. Ok pris. men lång hemresa 18,5tim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 För oss ligger Arlanda i ett annat land! 600km bort Kastrup är bara 55km. Det bli nog för mig som Jönköpingsbo att också börja med att åka från Kastrup. Detta tack vare att våran underbara arbetare regering ska införa en ännu högre flygskatt. Från Jönköping är det lika långt till Kastrup som Arlanda. Så varför då kasta pärlor för svin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 65 dagar kvar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 (ändrad) 61 dagar kvar Ändrades Oktober 6, 2014 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 59 dagar kvar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 66 dagar kvar There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 va fan 86 kvar suck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 10 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 15 Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 -21 dagar Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 6, 2014 Dela Inlagd Oktober 6, 2014 63 kvar. Konstigt att man längtar till December med kyla och snö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu