Wanchai Inlagd Oktober 2, 2014 Dela Inlagd Oktober 2, 2014 Om allt faller på plats 11 dec-11 jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ombordlevande Inlagd Oktober 2, 2014 Dela Inlagd Oktober 2, 2014 Lördag med bagarna , h ej o hå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 3, 2014 Dela Inlagd Oktober 3, 2014 Lördag med bagarna , h ej o hå. Gratis frallor ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ombordlevande Inlagd Oktober 3, 2014 Dela Inlagd Oktober 3, 2014 Frukosten har aldrig varit bra när jag åkt , förslag ta med dig ett bröd samt x-tra vatten köp innan du går ombord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 3, 2014 Dela Inlagd Oktober 3, 2014 Om två månader Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 3, 2014 Dela Inlagd Oktober 3, 2014 Frukosten har aldrig varit bra när jag åkt , förslag ta med dig ett bröd samt x-tra vatten köp innan du går ombord. Jag tyckte den var bra (baggarnas), en fräsch smörgås istället för dessa omeletter med någon slabbig korv under aluminiumfolie. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 3, 2014 Dela Inlagd Oktober 3, 2014 Få se nu om vi kommer iväg ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lillen Inlagd Oktober 3, 2014 Dela Inlagd Oktober 3, 2014 20 okt - 14 nov här. Vilket flygbolag? 20 okt-18 nov TG 951 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 ah Phuket flighten ? Nej ordinarie till Bangkok. TG953 är extra till Phuket. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Nej ordinarie till Bangkok. TG953 är extra till Phuket. Hälsar pigge01 Finns ingen ordinarie 951 till Bkk från Sverige, ordinarie från Sverige heter 961! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Ja de skulle vara skoj om de blev 2014 eller 2015 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 (ändrad) Finns ingen ordinarie 951 till Bkk från Sverige, ordinarie från Sverige heter 961! Läs innan du svarar. Ändrades Oktober 4, 2014 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 (ändrad) Läs innan du svarar. Finns det TG 951 från Sverige eller inte? Du skriver ju så? Mig veterligen så går den flighten från ett annat land, och detta är mig veterligen ett Svenskt fora? Ändrades Oktober 4, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Finns det TG 951 från Sverige eller inte? Du skriver ju så? Mig veterligen så går den flighten från ett annat land, och detta är mig veterligen ett Svenskt fora? Var står det Sverige i mitt inlägg? Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Var står det Sverige i mitt inlägg? Eftersom du skrev går direkt, och forumet är svenskt så. TG 921 går också direkt, men. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Mig veterligen så går den flighten från ett annat land, och detta är mig veterligen ett Svenskt fora? För oss ligger Arlanda i ett annat land! 600km bort Kastrup är bara 55km. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 För oss ligger Arlanda i ett annat land! 600km bort Kastrup är bara 55km. Reservdansk då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 (ändrad) Jag retas bara pigge, vet att ni rappsnegrer har nära till Kastrup Ändrades Oktober 4, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Eftersom du skrev går direkt, och forumet är svenskt så. TG 921 går också direkt, men. Du är ju som du är så sträcket är draget i denna fråga! Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Får faktiskt hålla med pigge här för en gångs skull Lillen skrev om TG951 och han apan frågade om det är Phuketflighten och lite senare var det apan igen som missuppfattade detta med 951/961 Så allt är lillens fel som tog upp 951 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Jag tyckte den var bra (baggarnas), en fräsch smörgås istället för dessa omeletter med någon slabbig korv under aluminiumfolie. skojar du en fräsch smörgås som är minst 12 timmar gammal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Jag retas bara pigge, vet att ni rappsnegrer har nära till Kastrup Som sagt Sigge. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 20 okt-18 nov TG 951 saken är klar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Bokad och klar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 4, 2014 Dela Inlagd Oktober 4, 2014 Bokad och klar när?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu