Guest Gurkan21 Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 Quote nu e det bara en vecka kvar,fan va tiden går långsamt Quote 13 juli bär det av till Pattaya Din stackare som tvingas till denna håla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 Gurkan! Då kanske du träffar på vitamin med barn Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 Quote Din stackare som tvingas till denna håla bara att bita ihop och göra det bästa av det :horse running: And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 Bokade nya biljetter idag.. Igen.. Så nu är det.. - 9 dagar kvar (17 Jul - 16 Aug) - 84 dagar kvar (30 Sep - 11 Okt) - 163 dagar kvar (18 Dec - ?) - 58 dagar kvar "eventuellt" överväger (4 Sep - 7 Sep) Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 8, 2009 Dela Inlagd Juli 8, 2009 På onsdag den 15/7 kl 14.30 bär det av hem till Korat igen efter ett års krångel med myndigheter är det äntligen klart. mvh. flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harvester Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Två månader kvar, sen blir det semester i Sisaket, Udon Thani och Kho Samet. När man klarat av svärföräldrarna blir det semester på riktigt !!! (dom är trevliga men förväntar sig alltid pengar) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quote Bokade nya biljetter idag.. Igen.. Så nu är det.. - 9 dagar kvar (17 Jul - 16 Aug) - 84 dagar kvar (30 Sep - 11 Okt) - 163 dagar kvar (18 Dec - ?) - 58 dagar kvar "eventuellt" överväger (4 Sep - 7 Sep) Ha en bra dag! Hej stjp8729, Får man fråga varför du inte stannar längre perioder i Thailand? Hade liknande resplaner en tid några år tillbaka. Då beroende på att jag kände ett tvång att återvända till Sverige med jämna mellanrum för att bland annat ta hand om räkningar och skattedeklaration plus förstås kontakt med mina kunder. Nu är det fru Chang som föredrar att vi är i Sverige för det mesta ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quote Hej stjp8729, Får man fråga varför du inte stannar längre perioder i Thailand? Hade liknande resplaner en tid några år tillbaka. Då beroende på att jag kände ett tvång att återvända till Sverige med jämna mellanrum för att bland annat ta hand om räkningar och skattedeklaration plus förstås kontakt med mina kunder. Nu är det fru Chang som föredrar att vi är i Sverige för det mesta ;-) Herr Chang har talat. Hej Mr Chang, Önskade att jag kunde stanna längre perioder, men måste tyvärr jobba också. Därför blir det korta perioder, dock har jag "bara" 4,5 timmars flygväg till Thailand. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 så fort jag får råd skulle helst flytta dit å bo där permanent. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Åker med Thai den 15 augusti. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
le_bump Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Med Finnair den 24:e oktober STO-Hong Kong, vidare med Cathay Pacific till BKK stannar 28 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 9, 2009 Dela Inlagd Juli 9, 2009 Quote Med Finnair den 24:e oktober STO-Hong Kong, vidare med Cathay Pacific till BKK stannar 28 dagar. Låter dyrt med tanke på Turkish kampanjpriser (3400 kr) till Hongkong i höst, men det kanske det inte är? mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Imorgon... PVG - BKK TG665 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tore64 Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 18 juli åker jag ner till phetchabun-rayong- koh chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Åker med Thai den 15 augusti. [img alt= ]http://../../../Smileys/default/smile.gif Swedenfarang Å glöm inte kameran visa nu att du kan lika bra som din kompis viking När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rospigg Inlagd Juli 16, 2009 Dela Inlagd Juli 16, 2009 Åker före dig, veckan är spräckt. Tillbaka då hösten gör sig påminnd. Träbordsprofet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 17, 2009 Dela Inlagd Juli 17, 2009 Åker idag... Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest boffe1609 Inlagd Juli 17, 2009 Dela Inlagd Juli 17, 2009 Den 16/1-10 till 18/3-10 Med Swiss Boffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 17, 2009 Dela Inlagd Juli 17, 2009 Örebro=22,3 kl.22.48 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tholle Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Den 25 Januari 4 veckor frun åker ner 2 veckor innan jag och sonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 November blir det! 4800 SEK med Finnair! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 10:e Dec bär det iväg :dance1:Stannar till 16 Mars. MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 Det blir 29 oktober till 26 april BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Malmöit Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 åker den 2/10 blir i Pattaya 3 veckor =)ska gå loss i LOS ;P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Augusti 16, 2009 Dela Inlagd Augusti 16, 2009 14.30 i morgon från Arlanda - Bangkok TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu