Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Sam sip sam

I så fall är det 2 för mycket :)

jag förstår ju inte huvudtaget varför du gör en förfrågan när du redan köpt biljett

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har du direkt insyn i hans mailbox?

nä men på mpr har jag sett 2 som inte fått svar i alla fall en , Stefan litar jag på men en andra är nog mest ute för att smutskasta Nonki [emoji3]
Link to comment
Dela på andra sajter

nä men på mpr har jag sett 2 som inte fått svar i alla fall en , Stefan litar jag på men en andra är nog mest ute för att smutskasta Nonki [emoji3]

Du kan ju alltid lägga till mig Ronny på ickesvars-listan trots gammal god kund... ;-)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

nä men på mpr har jag sett 2 som inte fått svar i alla fall en , Stefan litar jag på men en andra är nog mest ute för att smutskasta Nonki [emoji3]

Jag fick inte heller svar från dom när jag maila dit senast jag skulle iväg.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Du kan ju alltid lägga till mig Ronny på ickesvars-listan trots gammal god kund... ;-)

uppdaterar [emoji3][emoji3]

Link to comment
Dela på andra sajter

jag förstår ju inte huvudtaget varför du gör en förfrågan när du redan köpt biljett

Varför inte, har ju hänt att man gått och tittat på bilar i en bilfirma utan att ha varit intresserad av att köpa någon bil, sedan förstår jag inte varför Nonki försvaras med näbbar och klor.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Varför inte, har ju hänt att man gått och tittat på bilar i en bilfirma utan att ha varit intresserad av att köpa någon bil, sedan förstår jag inte varför Nonki försvaras med näbbar och klor.

bilar och tavlor kan ju vara kul att titta på om.man är intresserad av det ,men Maila en förfrågan på en biljett man ändå inte ska köpa ,låter överkurs min vän ,är du nyfiken på ungfärligt pris kolla på nätet flygstolen ,skyscanner osv ,Han ger helt enkelt bra service ingen handpenning ingen bokningsavgift ,behöver inte betala resan från det börjar närma sig avresa ,min biljett fick han boka om 3 ggr innan jag bestämt för avresedag som.passade mig pga olika anledningar
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev inget mailsvar för mig heller i höstas och när jag ringde upp så svarades det med att det var strul med mailen men han skulle lägga min förfrågan högst upp i "högen" och ringa tillbaka men det blev inget med det heller... (nu sa han ju att det var väldigt uppbokat under den perioden jag ville åka, men man kan väl höra av sig ändå tycker man).

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då ska ni pröva peter på.jorden han har alltid svarat mig o fixat.mina resor

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag har även ringt.dit bara för.att kolla.pris även fast jag inte ska iväg.just då.sugen e man ju allti

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla har sina favoriter.

Jag har en anledning att jag handlar mina biljetter i Lund, enkla ombokningar, kan vänta med bet till dagarna före avfärd, suverän och snabb service!

Jo men.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

En titt på http://goplaces.se/ kan kanske vara värt besväret. Har alltid fått snabba svar från en snubbe som heter David.

detta slipper man hos nonki ren stöld helt enkelt

 

 Bokningsregler

Handpenning

För de bokningar som medger handpenning, är denna 1000:- per person oavsett ålder, och skall vara

GO PLACES tillhanda senast det datum som anges i bokningsbekräftelsen/bokningsförslaget. Om inte detta sker i tid kan vi inte garantera att bokningen finns kvar eller att bokningen har samma pris.  Handpenningen dras sedan av från slutsumman. Handpenningen återbetalas INTE vad avbokning eller om ni efter erlagd deposition ej fullföljer er bokning. För Jorden runt resor är handpenningen 10% av resans totala pris inkl. skatter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag är ute efter biljetter brukar jag maila Siam Travel, Odenresor och Jade Travel, där jag talar om vad jag vill ha gällande antal personer, datum för ut- och hemresa (brukar försöka va lite flexibel på +/- några dagar om jag kan). Utvärderar sen vad jag får för svar. Senast var det Jade som kom med det bästa alternativet och vi reser ut den 25/6 och hem 22/7, och vi hamnade på 17.700 (5.900/person) för 3 personer med Turkish vilket jag tycker var ett bra pris. Dessutom bra tider ( 3 timmar i Istanbul både ut och hem)... plus att vi får ta med 40kg bagage / person. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om tre timmar drygt så åker vi till flygplatsen.

Förra resan var så strulig så jag vill vara ute I god tid.

Landar I Bangkok först på måndag då vi övernattar I Helsingfors pga felbokning.

Hoppas de har lenkkimakkara kvar I lösvikt I Finland enda korven som smakar batter okokt?

Och salmiak, tjärpastiller måste köpas :thumbsup:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Om tre timmar drygt så åker vi till flygplatsen.

Förra resan var så strulig så jag vill vara ute I god tid.

Landar I Bangkok först på måndag då vi övernattar I Helsingfors pga felbokning.

Hoppas de har lenkkimakkara kvar I lösvikt I Finland?

Och salmiak, tjärpastiller måste köpas :thumbsup:

bara att gå ner till salutorget

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Ojdå, 84 dagar kvar... det tuffar på. Passerade ju 90 nyss, känns som att det är nedförsbacke i alla fall.

 

Hoppas det blir lite mer somrigt här innan jag sticker i alla fall.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på cumulus hotell och funderar på att köpa korv.

Är det någon som vet om man får med det på flyget?

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas det här skitvädret håller i sig, då känns det ännu bättre att åka på SÖNDAG 6/7.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om 9 dagar, med Thai från Oslo till Bangkok o sen vidare till Udon Thani ....hämtas av svägerskan o systersonen,sen till Kumphawapi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om några dagar, sen har man en månad semester...

Har nog aldrig varit i behov av det så mycket, som i år...

Känns som själen har fått mycket stryk den senaste tiden...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om 9 dagar, med Thai från Oslo till Bangkok o sen vidare till Udon Thani .hämtas av svägerskan o systersonen,sen till Kumphawapi.

Då får du ligga i om du ska hinna till Onsdagsträffen :crazy::17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Nu närmar det sig med stormsteg ,,, 14 dagar :preved:

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...