Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Hej,

 

gubben som skriver.

 

Troligen åker jag ner kring Midsommar 2014 och kommer troligen hem April/Maj 2015. Just nu håller jag på att ansöka om ålderspension, ska bli skoj att se hur mycket jag får, har tack och lov Avtalspension med jobbet, Stockholms Stad, vet inte hur mycket jag får av dem men jag får det i 5 år, till 2019. Då är jag 70 år och troligen sitter jag på en solstol någonstans i Thailand, Jomtien, Ubon Ratchanthani, förlåt stavningen eller någon annanstans.

 

Gubben4906

värmen kommeratt göra dig gott, stela värkande leder blir mjuka, min ledvärk har försvunnit sedan jag flyttade till Thailand för ett år sedan hälsningar bert

Link to comment
Dela på andra sajter

6/4-12/4 gör jag lite som jag vill, kan skippa Hua Hin om det är så, tycker själv att låter lite trist men vaa faan kan inte stirra i Bkk själv allt för länge och Pattis själv blir min död ;-)

Hua hin trist? tänk om  du kanske inte kan fixa barfine i vaeje gatu hörn men beacherna är underbara, och hua hin city är helt ok.

.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 December och fram till nyår med Emirates,ska bli intressant att åka med deras 380-800 mellan Dubai-BKK-Dubai.

Nån som åkt med dom?

Har 2tim 20 minuter på oss att byta i Dubai ,kan det bli problem? enligt biljetten så både landar vi och flyger från terminal 3.

Kanske det kan bli en sommar resa också ,frugan fyller jämt så jag ska försöka lura med henne en snabbtripp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite OT

På minpension. se kan du se allt Och göra prognoser med olika inställningar.

OK, ska prova det och se vad det visar.

 

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

13 juli är det dags att pysa iväg igen :nyam:

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man ting tong när man åker ifrån den Svenska våren???? Jaja den 7 April så är det i alla fall dags att checka in igen. 

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Nu på fredag, den fjärde april flyger jag.

Arne B

Åk till Khao lak då..Plutten..

Link to comment
Dela på andra sajter

har så jävla Ångest över att åka hem till Sverige på fredag. Så jag har fixat lite mera ledigt.

Åker tillbaka med samma plan som jag landar i Stockholm med.

 

Frågade Thai om jag inte kunde skippa att sitta 2 x 10 timmar på deras plan och bara åka hem den 1 Juli.

men dom sa att om jag inte har en enkel biljett i från Thailand utan en ToR ARN-BKK så måste jag göra utresan för att återresan den 1 juli ska vara giltig.

Ett jävla skit system iaf.

 

Så det blir till att vara på Arlanda mellan ca 07:00 och 14:30 på lördag. Om nu någon e sugen på ett par bira...

 

( skälet att jag tar en ToR var att Kostnaden för ToR är 7000 kr mindre i PE än enkelresa i BIZ den 1 Juli.)

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

har så jävla Ångest över att åka hem till Sverige på fredag. Så jag har fixat lite mera ledigt.

Åker tillbaka med samma plan som jag landar i Stockholm med.

 

Frågade Thai om jag inte kunde skippa att sitta 2 x 10 timmar på deras plan och bara åka hem den 1 Juli.

men dom sa att om jag inte har en enkel biljett i från Thailand utan en ToR ARN-BKK så måste jag göra utresan för att återresan den 1 juli ska vara giltig.

Ett jävla skit system iaf.

 

Så det blir till att vara på Arlanda mellan ca 07:00 och 14:30 på lördag. Om nu någon e sugen på ett par bira...

 

( skälet att jag tar en ToR var att Kostnaden för ToR är 7000 kr mindre i PE än enkelresa i BIZ den 1 Juli.)

Aprilskämt

huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn

Link to comment
Dela på andra sajter

Aprilskämt

hehehehe äntligen en som fattade.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man ting tong när man åker ifrån den Svenska våren? ??? Jaja den 7 April så är det i alla fall dags att checka in igen. 

 

/matz

Det är bara de som är avis på dig som skriver så. Du åker ner när du själv vill. Jag kommer troligen åka ner under Industrisemestern, ni som är för unga för att förstå vad det är så hade facken och Arbetsgivarna bestämt med statens gillande att hela Sverige skulle stänga under Juli månad.

Jag kommer troligen åka till Thailand i Juli, sen om det blir början, mitten  eller i slutet på Juli vet jag ännu inte, jag vet bara att jag kommer stanna minst 6-7 månader men troligen blir det till Våren innan jag åker hem.

 

Gubben4906 

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sticker i morgon

 

Lurade??

Jag blir kvar här ett tag till kan jag säga,,kalla sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara de som är avis på dig som skriver så. Du åker ner när du själv vill. Jag kommer troligen åka ner under Industrisemestern, ni som är för unga för att förstå vad det är så hade facken och Arbetsgivarna bestämt med statens gillande att hela Sverige skulle stänga under Juli månad.

Jag kommer troligen åka till Thailand i Juli, sen om det blir början, mitten  eller i slutet på Juli vet jag ännu inte, jag vet bara att jag kommer stanna minst 6-7 månader men troligen blir det till Våren innan jag åker hem.

 

Gubben4906 

 

Helt rätt Gubben,,,Åk ner när du vill för det gör jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Klockan 14.30 åker jag och fru,n med Thaiplanet.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

97 dagar kvar (Suck) ,,, men det är i alla fall nere på tvåsiffrigt :)

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

imorgon :neo::yahoo:

 

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv så får jag vänta....

Jag åker inte förens den 13 juni som också är en fredag. Men det fanns ingen rad 13 att sitta på.   :crazy:

Då för att påbörja ett husbygge och hämta sambons dotter för att bo i sverige.  :queen:

 

//Robbanthai

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ingen aning när det blir men det lutar åt februari-mars eller tidigare

Samma här
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv så får jag vänta.

Jag åker inte förens den 13 juni som också är en fredag. Men det fanns ingen rad 13 att sitta på.   :crazy:

Då för att påbörja ett husbygge och hämta sambons dotter för att bo i sverige.  :queen:

 

//Robbanthai

Då ses vi  :nyam:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...