Towe Inlagd Mars 25, 2014 Dela Inlagd Mars 25, 2014 3 augusti 7 juni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd Mars 25, 2014 Dela Inlagd Mars 25, 2014 Hej, gubben som skriver. Troligen åker jag ner kring Midsommar 2014 och kommer troligen hem April/Maj 2015. Just nu håller jag på att ansöka om ålderspension, ska bli skoj att se hur mycket jag får, har tack och lov Avtalspension med jobbet, Stockholms Stad, vet inte hur mycket jag får av dem men jag får det i 5 år, till 2019. Då är jag 70 år och troligen sitter jag på en solstol någonstans i Thailand, Jomtien, Ubon Ratchanthani, förlåt stavningen eller någon annanstans. Gubben4906 värmen kommeratt göra dig gott, stela värkande leder blir mjuka, min ledvärk har försvunnit sedan jag flyttade till Thailand för ett år sedan hälsningar bert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bert51 Inlagd Mars 25, 2014 Dela Inlagd Mars 25, 2014 6/4-12/4 gör jag lite som jag vill, kan skippa Hua Hin om det är så, tycker själv att låter lite trist men vaa faan kan inte stirra i Bkk själv allt för länge och Pattis själv blir min död ;-) Hua hin trist? tänk om du kanske inte kan fixa barfine i vaeje gatu hörn men beacherna är underbara, och hua hin city är helt ok. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 25, 2014 Dela Inlagd Mars 25, 2014 8 December och fram till nyår med Emirates,ska bli intressant att åka med deras 380-800 mellan Dubai-BKK-Dubai. Nån som åkt med dom? Har 2tim 20 minuter på oss att byta i Dubai ,kan det bli problem? enligt biljetten så både landar vi och flyger från terminal 3. Kanske det kan bli en sommar resa också ,frugan fyller jämt så jag ska försöka lura med henne en snabbtripp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Mars 26, 2014 Dela Inlagd Mars 26, 2014 Lite OT På minpension. se kan du se allt Och göra prognoser med olika inställningar. OK, ska prova det och se vad det visar. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 26, 2014 Dela Inlagd Mars 26, 2014 13 juli är det dags att pysa iväg igen If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Mars 26, 2014 Dela Inlagd Mars 26, 2014 Tredje augusti för mig och fru. The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 Är man ting tong när man åker ifrån den Svenska våren? Jaja den 7 April så är det i alla fall dags att checka in igen. /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plutten Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 Nu på fredag, den fjärde april flyger jag. Arne B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 Nu på fredag, den fjärde april flyger jag. Arne B Åk till Khao lak då..Plutten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 har så jävla Ångest över att åka hem till Sverige på fredag. Så jag har fixat lite mera ledigt. Åker tillbaka med samma plan som jag landar i Stockholm med. Frågade Thai om jag inte kunde skippa att sitta 2 x 10 timmar på deras plan och bara åka hem den 1 Juli. men dom sa att om jag inte har en enkel biljett i från Thailand utan en ToR ARN-BKK så måste jag göra utresan för att återresan den 1 juli ska vara giltig. Ett jävla skit system iaf. Så det blir till att vara på Arlanda mellan ca 07:00 och 14:30 på lördag. Om nu någon e sugen på ett par bira... ( skälet att jag tar en ToR var att Kostnaden för ToR är 7000 kr mindre i PE än enkelresa i BIZ den 1 Juli.) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 har så jävla Ångest över att åka hem till Sverige på fredag. Så jag har fixat lite mera ledigt. Åker tillbaka med samma plan som jag landar i Stockholm med. Frågade Thai om jag inte kunde skippa att sitta 2 x 10 timmar på deras plan och bara åka hem den 1 Juli. men dom sa att om jag inte har en enkel biljett i från Thailand utan en ToR ARN-BKK så måste jag göra utresan för att återresan den 1 juli ska vara giltig. Ett jävla skit system iaf. Så det blir till att vara på Arlanda mellan ca 07:00 och 14:30 på lördag. Om nu någon e sugen på ett par bira... ( skälet att jag tar en ToR var att Kostnaden för ToR är 7000 kr mindre i PE än enkelresa i BIZ den 1 Juli.) Aprilskämt huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 Aprilskämt hehehehe äntligen en som fattade. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd April 1, 2014 Dela Inlagd April 1, 2014 Jag sticker i morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 Är man ting tong när man åker ifrån den Svenska våren? Jaja den 7 April så är det i alla fall dags att checka in igen. /matz Det är bara de som är avis på dig som skriver så. Du åker ner när du själv vill. Jag kommer troligen åka ner under Industrisemestern, ni som är för unga för att förstå vad det är så hade facken och Arbetsgivarna bestämt med statens gillande att hela Sverige skulle stänga under Juli månad. Jag kommer troligen åka till Thailand i Juli, sen om det blir början, mitten eller i slutet på Juli vet jag ännu inte, jag vet bara att jag kommer stanna minst 6-7 månader men troligen blir det till Våren innan jag åker hem. Gubben4906 Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 Jag sticker i morgon Lurade?? Jag blir kvar här ett tag till kan jag säga,,kalla sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 Det är bara de som är avis på dig som skriver så. Du åker ner när du själv vill. Jag kommer troligen åka ner under Industrisemestern, ni som är för unga för att förstå vad det är så hade facken och Arbetsgivarna bestämt med statens gillande att hela Sverige skulle stänga under Juli månad. Jag kommer troligen åka till Thailand i Juli, sen om det blir början, mitten eller i slutet på Juli vet jag ännu inte, jag vet bara att jag kommer stanna minst 6-7 månader men troligen blir det till Våren innan jag åker hem. Gubben4906 Helt rätt Gubben,,,Åk ner när du vill för det gör jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 2, 2014 Dela Inlagd April 2, 2014 Klockan 14.30 åker jag och fru,n med Thaiplanet. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 7, 2014 Dela Inlagd April 7, 2014 97 dagar kvar (Suck) ,,, men det är i alla fall nere på tvåsiffrigt If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hejhå54 Inlagd April 7, 2014 Dela Inlagd April 7, 2014 söndag 14:30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd April 7, 2014 Dela Inlagd April 7, 2014 imorgon //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd April 8, 2014 Dela Inlagd April 8, 2014 Själv så får jag vänta.... Jag åker inte förens den 13 juni som också är en fredag. Men det fanns ingen rad 13 att sitta på. Då för att påbörja ett husbygge och hämta sambons dotter för att bo i sverige. //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 9, 2014 Dela Inlagd April 9, 2014 Ingen aning när det blir men det lutar åt februari-mars eller tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 9, 2014 Dela Inlagd April 9, 2014 Ingen aning när det blir men det lutar åt februari-mars eller tidigareSamma här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 9, 2014 Dela Inlagd April 9, 2014 Själv så får jag vänta. Jag åker inte förens den 13 juni som också är en fredag. Men det fanns ingen rad 13 att sitta på. Då för att påbörja ett husbygge och hämta sambons dotter för att bo i sverige. //Robbanthai Då ses vi Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu