Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

I Juni om allt funkar som det,och nykert ska det bli oxå(cross my fingers)

 

Vi åker ner 14:e Juni !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

andrejsdenruskige

same same but different.V.29.30.31.32 är planeringen.

 

Själv drar jag hem vecka 28.

 

Jefvlar  :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

7-17/4, ska leka lite vattenkrig.

 

Erkki

 

Skicka över ditt thai nr så kan vi ha en redig fylla dina sista dagar. :)

Jag landar i Pattis den 14/4 (börjar resan med några dagar i Bkk)

Link to comment
Dela på andra sajter

Länge kvar än tre månader v26.. Vill komma iväg nu och nästa gång ska jag inte boka så långt i förväg för det är bara jobbigt att vänta... 

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Skicka över ditt thai nr så kan vi ha en redig fylla dina sista dagar. :)

Jag landar i Pattis den 14/4 (börjar resan med några dagar i Bkk)

Tja falangdao,

Jag PMar mitt nummer ska bara hitta simkortet..

Blir i Pattis 15-17, 15-16 är jag redo för fest!

Erkki

Ändrades av erkki
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja falangdao,

Jag PMar mitt nummer ska bara hitta simkortet..

Blir i Pattis 15-17, 15-16 är jag redo för fest!

Erkki

 

Perfekt, då är jag också redo :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte... Och skulle allt flyta på vill jag inte åka förrän i vinter, över jan-feb typ. Är trött på snöjouren :) Nu när frun drar in eget bacon så kan jag ju lägga undan en del av min deg och kanske göra något roligt! :) Men det skulle isf bara bli en resa till familjen och stanna där och hjälpa till, dricka öl och äta issanmat! Frun fick stanna hemma i Sverige och ta hand om blommor, fiskar och dottern! He he he! Hon åker ju ensam med dottern i sommar...

Ändrades av Kalas
Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Sugen på att åka i Juli när fabriken stänger i tre veckor ,,, får se hur det blir.

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

soon soon :y16:

 

7 april med Thai så är jag på väg igen, Songkran i Korat och med en liten utflykt till någon beach några dagar tillbaks till våren 5 Maj .

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

den 11 deecember om inget står i vägen då, 6 veckor blandat med mina svärföräldrar och resten av Thailand.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir på fredag den 28 mars med Thai, först ett tag i Vientiane, sen en tur till Hua Hin av alla ställen, efter det Bangkok för en fototur, sen Songkran i Laos igen sen vet jag inte men det lutar åt Burma en sväng men fortsättning följer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir på fredag den 28 mars med Thai, först ett tag i Vientiane, sen en tur till Hua Hin av alla ställen, efter det Bangkok för en fototur, sen Songkran i Laos igen sen vet jag inte men det lutar åt Burma en sväng men fortsättning följer.

Då hoppas vi att du har kameraran med dig varenda steg! Eller va fan, Hua Hin skiter jag i, Bankan is da shit!

Ta dig till lite takbarer och knäpp snygga foton!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Då hoppas vi att du har kameraran med dig varenda steg! Eller va fan, Hua Hin skiter jag i, Bankan is da shit!

Ta dig till lite takbarer och knäpp snygga foton!

När blir resan av då? Kanske vi kan stråla samman i Bangkok och lillpitten ska ju eventuellt dit med? Inget spikat ännu för vår del ännu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då hoppas vi att du har kameraran med dig varenda steg! Eller va fan, Hua Hin skiter jag i, Bankan is da shit!

Ta dig till lite takbarer och knäpp snygga foton!

 

6/4-12/4 gör jag lite som jag vill, kan skippa Hua Hin om det är så, tycker själv att låter lite trist men vaa faan kan inte stirra i Bkk själv allt för länge och Pattis själv blir min död ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

När blir resan av då? Kanske vi kan stråla samman i Bangkok och lillpitten ska ju eventuellt dit med? Inget spikat ännu för vår del ännu.

Blir bara en kortis igen, Bankan 16-27/7

Är du på plats så förväntar jag mig att vi tar en stöddig utgång!

Link to comment
Dela på andra sajter

Står här med fingret på tangentbordet och vill beställa till v27 men tänk om Putte blir förgrymmad och vi inte får åka over Ryssland.

Hur blir det då med biljetten om vi åker Finnair som för oss är snabbast och enklast från götet.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev den 28 juni med Finnair.
Biljetten kostade 19100 för oss tre plus avgifter.
Tittade på turkarna men snålheten vann.
Tänkte lite att om putte blir putt lär ingen av oss åka :y15:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Kunde inte hålla mina fläskfingrar i styr ,,, blir en treveckors till landet i fjärran i sommar igen :preved:

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

 

gubben som skriver.

 

Troligen åker jag ner kring Midsommar 2014 och kommer troligen hem April/Maj 2015. Just nu håller jag på att ansöka om ålderspension, ska bli skoj att se hur mycket jag får, har tack och lov Avtalspension med jobbet, Stockholms Stad, vet inte hur mycket jag får av dem men jag får det i 5 år, till 2019. Då är jag 70 år och troligen sitter jag på en solstol någonstans i Thailand, Jomtien, Ubon Ratchanthani, förlåt stavningen eller någon annanstans.

 

Gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

gubben som skriver.

Troligen åker jag ner kring Midsommar 2014 och kommer troligen hem April/Maj 2015. Just nu håller jag på att ansöka om ålderspension, ska bli skoj att se hur mycket jag får, har tack och lov Avtalspension med jobbet, Stockholms Stad, vet inte hur mycket jag får av dem men jag får det i 5 år, till 2019. Då är jag 70 år och troligen sitter jag på en solstol någonstans i Thailand, Jomtien, Ubon Ratchanthani, förlåt stavningen eller någon annanstans.

Gubben4906

Lite OT

På minpension. se kan du se allt Och göra prognoser med olika inställningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...