kungchristian Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 3 feb. från köpenhamn TG0951 fixat med Nonkis eminenta resebyrå. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Sam sip sam nati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Januari 27, 2014 Dela Inlagd Januari 27, 2014 Denna traditions enligt GT markerar slutet på arbetsåret 2013 och starten på 37 dagar semester. Skål! 1386927920488.jpg //S Fy för fan! Nu är det bara att kämpa på i 322 dagar tills nästa resa! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Ombokad till i morgon TG (så klart) plats 19 A så är det någon som ska med på en BIRA innan avresa?? Räkmacka och öl ska man ju ha (det e jag värd) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 vi syns snart:rolleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Ombokad till i morgon TG (så klart) plats 19 A så är det någon som ska med på en BIRA innan avresa?? Räkmacka och öl ska man ju ha (det e jag värd) Åker ochså i morgon If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Flyger du 13.30 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Flyger du 13.30 japp Gör inte du? eller ska du till Phuket? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 japp Gör inte du? eller ska du till Phuket? Nix Bangkok ,,, då hamnar vi i samma holk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Badass Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 22 mars bär det av igen Bangkok och Pattaya som gäller =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 Så fort ordningen är återställd ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plutten Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Jag flyger med Thai på söndag från Arlanda. Är det någon som vill hänga med i SAS-LOUNGEN kan du maila mig. Får ju ha en gäst med mig på mitt guldkort.Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Dags och gå ner till tåget CPH “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FalangDao Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 Nyss hemkommen, men ledsnade ganska fort här hemma, så gick in och bokade mig en ny biljett. Så nästa tur ner bär av den 11/4 men denna gång stannar jag endast 3v. (ser inte fram emot songkran, men men, blir väl en upplevelse de med säkert) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 5/2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd Februari 8, 2014 Dela Inlagd Februari 8, 2014 Kom hem 14 jan från Thailand, står inte ut med detta väder så jag bokade en 4v. Åker 16 feb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Kom hem 14 jan från Thailand, står inte ut med detta väder så jag bokade en 4v. Åker 16 feb. Om du blir sugen på bridge nån gång så kan du höra av dig via PM, är för det mesta ledig måndagar och onsdagar. Men du kan väl lämna träklubban hemma. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Om du blir sugen på bridge nån gång så kan du höra av dig via PM, är för det mesta ledig måndagar och onsdagar. Men du kan väl lämna träklubban hemma. Fritz.. Det heter väl träkarl i bridge? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 På lørdag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Nyss hemkommen förbannat deprimerande skulle åka imorgon igen om det vore så enkelt men men man kan ju alltid kolla in boknings siterna man vet ju aldrig vad som dyker upp å då gäller det att va på hugget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Fritz, on 09 Feb 2014 - 06:05, said: Om du blir sugen på bridge nån gång så kan du höra av dig via PM, är för det mesta ledig måndagar och onsdagar. Men du kan väl lämna träklubban hemma. Fritz.. Har inte en susning vad bridge är, har aldrig spelat. Jag håller mig nog till att flytta omkring lite thailändsk jord. bambam.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 skulle åkt i morgon. men är redan här ;-) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Har inte en susning vad bridge är, har aldrig spelat. Jag håller mig nog till att flytta omkring lite thailändsk jord. bambam.. Åh tusan, trodde du var en jag kände, solly my mistake. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Februari 20, 2014 Dela Inlagd Februari 20, 2014 Nästa Torsdag med Qatar 27/2 Första gången med dem nån som har åkt och vet hur de är? Ska bli härligt /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu