Khon sawiiden Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Åker 10/6 14.30 med Thai. Synd Odin att du åkte en dag före. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Jag åker den 21/6 och åter den 6/7 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Djupdykarn Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Åker den 12 juni med TG961 åter 11 juli Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken. http://djupdykarn.ecommunity.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Kom tillbaka den 2 maj efter 3 veckor i BKK/Pattaya och Koh Samet. Slita några hårda jobb veckor och tillbaka den 24 Juli för ytterligare 3 veckor med kärleken som bor och jobbar i BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Quote Jag är inte avis.Jag åker när regnet o mörkret kommer.DEC e min månad.men får väll önska lycka till för alla som åker när svedala e som bäst.he he Tjena när Sverige är som bäst 2 grader på morgonen en vecka före midsommar, ja vi har olika syn på bäst... Men jag kan glädja dej med att jag åker i jul åxå, vi kanske syns då Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr-noodles Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Mmmm! Man blir ganska avund när man läser alla som Glider & "badar" i Thai Dum som ja va så släpa jag Thai till sweden Kärlek är endast för idi*ter etc osv 3 år senare Men nu har hon lirkat till sej sista slanten Nu har hon allt jag lovat Så nu jäklar bli dä Kick out B-Lady & GO Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
haningemickee Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 När ni åker, brukar ni åka tillsammans till Thailand då?? vill gärna åka ner i december men dem är rädda om jag åker själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Toboas Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Åker nu på lördag (13/6). Ska jobba där tre veckor, sen semester i drygt två veckor (med förlovning) och sen hem igen tillsammans! Spännande tider stunder! Jag lär väl återkomma med frågor i slutet av juli av typen "Är det vanligt att en person som just flyttat till Sverige från Thailand brukar." Man blir lite nojjig att läsa en del av historierna här på MPR men man får väl hoppas att man är tillräckligt beredd. Trevlig sommar på er alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Hej Toboas, Thaidamer må ha sina små egenheter i Sverige, men jag tycker trots allt att de flesta jag träffat i Sverige anpassat sig ganska bra. Inget att oroa sig för. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 8, 2009 Dela Inlagd Juni 8, 2009 Quote Hej Toboas, Thaidamer må ha sina små egenheter i Sverige, men jag tycker trots allt att de flesta jag träffat i Sverige anpassat sig ganska bra. Inget att oroa sig för. Herr Chang har talat.Thaidamer har sina små egenheter vart dom än må vara Men dom damerna kan verkligen räkna med att ibland få anpassa sig vart dom än kommer. Speciellt att helt plötsligt hamna från en helt främmande värld från tex en stad med 500000 invånare.Och sen landa i typ en liten håla i Sverige med 2000 invånare kan nog vara en stor förändring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Toboas Inlagd Juni 9, 2009 Dela Inlagd Juni 9, 2009 Tack för de lugnande orden Som tur är är Västerås inte den minsta staden i Sverige. Motsvarar säkert helt helt kvarter i BBK Och får hon för mycket lappsjuka så får man väl åka in till Stockholm över dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Så va det bokat och klart då! 23 aug från Arlanda med SAS via cph till BKK och hem (bort) igen den 5 juni 2010 samma väg. priset överkomliga 6518:- med avb.skydd o konkursgaranti. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Nästa resa blir 6 månader. Med avresa 21 oktober 2010. BTT PLiiiiing Pliiing 7/11 6månader i naklua med rugguglor Då behöver jag inte gå in på forumet den 22 när idolen reser he he har du med lapptoppen? kanske investera i en kamera o dela med dej? ? eller Anmäl till moderator Loggat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
toajojje Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Åker på söndag med thai. Sålde precis min båt och fick plats på söndag. Bokar om min bonusbiljett, retur, samt lägger till en enkel anslutning till Khon kaen för att hälsa på svärmor, sen blir det Bkk till ambassaden för att lämna in ut papper och få tid till tjejen, efter det så blir det ner till Phuket, Rawai till lägenheten och båten i ca 5 veckor. Skönt och fredagsskål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Köpt 17/8 med Thaiair 4754:- Sen i september oxå, bara till att flyga nu när det nästan är gratis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Jag åker i Juli efter fotbolls VM nästa år. Så alla medlemmar som vill dela några flaskor sangsom utanför seven i Naklua är välkommna. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Jag lider med dig broder, det är en lång väntan för dig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Quote Jag åker i Juli efter fotbolls VM nästa år. Så alla medlemmar som vill dela några flaskor sangsom utanför seven i Naklua är välkommna. BTT Aha! Forumträff utanför seven i Naklua i juli 2010. Jag är sugen! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Jag basunerar ut när jag är på plats och bilder ska komma efterhand. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Härligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Det är i alla fall under 250dgr tills man åker igen FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Är kvar när Clion dyker upp med kameran så bilder på två fyllegubbar kommer säkert in då. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Quote Är kvar när Clion dyker upp med kameran så bilder på två fyllegubbar kommer säkert in då. BTT Nu ramlade poletten ner om varför du aldrig postat några bilder member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 Ja är ju inte så insatt i bildmakeriet på nätet. Helt novis på området. Men även ett gammalt horbocksfyllo kan ju lära sig nya saker. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Juni 12, 2009 Dela Inlagd Juni 12, 2009 BTT, seriöst.. Den dagen du börjar posta bilder så ska jag bomba dig med +karma member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu