Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Ja det blev så. Ses gör vi säkert, När är ni i Pattis?

 

 

Vi kommer ner 25  jan och blir kvar till 30, försöker stråla samman nånstans

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Vi kommer ner 25  jan och blir kvar till 30, försöker stråla samman nånstans

nja Husse vi åker den 25

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan söker du från Säve för? Ta dig till Landvetter så sparar du några månadslöner ;)

 

Tsss, är säkert bara ett par timlöner för en överbetald målare, det har han råd med. Det är säkert en helikoptertur han bokat dessutom. "Money is no object"... typ.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Mejlar man regelbundet med någon under ett helt år tyder det på att man nog inte har så många andra kontakter och att man är seriös.

 

Dom flesta oseriösa eller snygga tjejer brukar försvinna ganska snabbt med andra karlar.

 

BTT

Du har tydligen inte läst mitt inlägg om en brud (Golddigger) som JAG hade kontakt med OFTA under ett år?

Men men...Den siste som torskar för en Gold Digger är tydligen inte född!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

När jag vill  :14:

 

Men egentligen trivs jau bäst himmavid.- Har ju värmen i bastun , å frugans mat e bättre än den i Thailand, frugans  ipad å TGN står på för fullt så vad behöver man mer?????

Link to comment
Dela på andra sajter

nummer Sparat! Mitt livs första. Inlägg med en smartfån!!!!!

 

 

 

tveksamt, men det fick tiden att ga nar frugan shoppade loss pa arlanda o det tog tid... :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Du har tydligen inte läst mitt inlägg om en brud (Golddigger) som JAG hade kontakt med OFTA under ett år?

Men men...Den siste som torskar för en Gold Digger är tydligen inte född!

 

Nja den här tjejen har inte nämnt ett ord om pengar ännu och tydligen arbetar hon på ett kontor någonstans.

 

Fast man kan ju aldrig veta om hon sitter i en beerbar i Pattaya och det lär man ju knappast få reda på heller.

 

Hon har skickat sitt telefonnummer men det går varken att ringa eller skicka SMS till det numret så nåt skumt är det ju.

 

Däremot så stämmer ju tiderna ganska bra när hon mailar.

 

Hade hon suttit i en bar så hade mailen nog kommit nattetid.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker den 25 mars ska bli intressant resa då en kompis ska gifta sig och Viphas morbror har avlidit och han var tydligen en stor munk som dom har byggt ett stort tempel till uppe i Khemmarat. Nu ska han ligga i 1 år innan han skall brinna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det nära.

Ser väl inte helt tokigt ut, jag får vänta några dar till :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ett par ställen om man vill ha den där räkmackan nära F piren

post-3918-0-48763900-1389350403_thumb.jp

post-3918-0-14934900-1389350484_thumb.jp

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för 30 sekunder sedan haft ett litet prat med Nonki's eminenta travel agency... Så kanske jag vet i morron, fan va härlig han är...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för 30 sekunder sedan haft ett litet prat med Nonki's eminenta travel agency... Så kanske jag vet i morron, fan va härlig han är...

ja det är en kanongubbe

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Tja inte omöjligt att man tar lite st-by tid i väntan på nästa jobb, en kurs att avverka i Feb, Ivar har inte ställt till det allt för jävligt  ett skifte kvar att kolla så peppar peppar. 

 

Medic check i Göteborg  på måndag  HIV test gjord i Sundsvall krävs för WP Angola  så bara en  ny heli velt kurs kvar &  155 000 euro bonus poäng att ta ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

kungchristian

ja det är en kanongubbe

Jajemän nu har man 2 mån. semester snart... biljetten från Nonki så klart..

Christian

Link to comment
Dela på andra sajter

Jajemän nu har man 2 mån. semester snart... biljetten från Nonki så klart..

Christian

Vilken dag åker du

Link to comment
Dela på andra sajter

I veckan, vilken dag får vi se :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...