husse Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Ja det blev så. Ses gör vi säkert, När är ni i Pattis? Vi kommer ner 25 jan och blir kvar till 30, försöker stråla samman nånstans Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Vi kommer ner 25 jan och blir kvar till 30, försöker stråla samman nånstans nja Husse vi åker den 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Funkar för mig Sökte Gbg-Bkk. Screenshot 2014-01-08 16.12.08.png Screenshot 2014-01-08 16.17.23.png Va fan söker du från Säve för? Ta dig till Landvetter så sparar du några månadslöner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Va fan söker du från Säve för? Ta dig till Landvetter så sparar du några månadslöner Tsss, är säkert bara ett par timlöner för en överbetald målare, det har han råd med. Det är säkert en helikoptertur han bokat dessutom. "Money is no object"... typ. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 När jag vill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 Mejlar man regelbundet med någon under ett helt år tyder det på att man nog inte har så många andra kontakter och att man är seriös. Dom flesta oseriösa eller snygga tjejer brukar försvinna ganska snabbt med andra karlar. BTT Du har tydligen inte läst mitt inlägg om en brud (Golddigger) som JAG hade kontakt med OFTA under ett år? Men men...Den siste som torskar för en Gold Digger är tydligen inte född! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 8, 2014 Dela Inlagd Januari 8, 2014 När jag vill Men egentligen trivs jau bäst himmavid.- Har ju värmen i bastun , å frugans mat e bättre än den i Thailand, frugans ipad å TGN står på för fullt så vad behöver man mer?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 nummer Sparat! Mitt livs första. Inlägg med en smartfån!!!!! tveksamt, men det fick tiden att ga nar frugan shoppade loss pa arlanda o det tog tid... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Du har tydligen inte läst mitt inlägg om en brud (Golddigger) som JAG hade kontakt med OFTA under ett år? Men men...Den siste som torskar för en Gold Digger är tydligen inte född! Nja den här tjejen har inte nämnt ett ord om pengar ännu och tydligen arbetar hon på ett kontor någonstans. Fast man kan ju aldrig veta om hon sitter i en beerbar i Pattaya och det lär man ju knappast få reda på heller. Hon har skickat sitt telefonnummer men det går varken att ringa eller skicka SMS till det numret så nåt skumt är det ju. Däremot så stämmer ju tiderna ganska bra när hon mailar. Hade hon suttit i en bar så hade mailen nog kommit nattetid. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Åker den 25 mars ska bli intressant resa då en kompis ska gifta sig och Viphas morbror har avlidit och han var tydligen en stor munk som dom har byggt ett stort tempel till uppe i Khemmarat. Nu ska han ligga i 1 år innan han skall brinna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Nu är det nära. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Nu är det nära. Ser väl inte helt tokigt ut, jag får vänta några dar till Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Det finns ett par ställen om man vill ha den där räkmackan nära F piren Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 nja Husse vi åker den 25 same same Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Åker den 4 Mars och stannar 5 veckor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Har för 30 sekunder sedan haft ett litet prat med Nonki's eminenta travel agency... Så kanske jag vet i morron, fan va härlig han är... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Så snart vi fått tag på vettiga biljetter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Hoppas på julen 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Har för 30 sekunder sedan haft ett litet prat med Nonki's eminenta travel agency... Så kanske jag vet i morron, fan va härlig han är... ja det är en kanongubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Tja inte omöjligt att man tar lite st-by tid i väntan på nästa jobb, en kurs att avverka i Feb, Ivar har inte ställt till det allt för jävligt ett skifte kvar att kolla så peppar peppar. Medic check i Göteborg på måndag HIV test gjord i Sundsvall krävs för WP Angola så bara en ny heli velt kurs kvar & 155 000 euro bonus poäng att ta ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 ja det är en kanongubbe Jajemän nu har man 2 mån. semester snart... biljetten från Nonki så klart.. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Jajemän nu har man 2 mån. semester snart... biljetten från Nonki så klart.. Christian Vilken dag åker du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterfisk7 Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Nonki är bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Om ca 40 dagar, hoppas tiden tills dess går fort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 I veckan, vilken dag får vi se Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu