Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Då bokar jag bord.

Jag vill ha ett bord med bra utsikt och nära till ölen. Datum blir någon dag efter 11:e juni.

Se till att preliminärboka ett bord till mig så det inte är fullt när jag kommer.

Redan ordnat i bokningarna för VIP och HP.

Här är det ordning. :thumbsup:

 

Önskar min herre eskortservice också?  :crazy:

 

Med eller utan?  :ahh:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

andrejsdenruskige

12:e är ju skolavslutningen,varför inte den 13:e med Thai?

 

 

 

 

Det blev den 10:e

Link to comment
Dela på andra sajter

i morgon vid den här tiden sitter vi förhoppningsvis med ett glas skumpa i näven, plats 18E och 18F..... Thai såklart! :thumbsup: 

Link to comment
Dela på andra sajter

i morgon vid den här tiden sitter vi förhoppningsvis med ett glas skumpa i näven, plats 18E och 18F.. Thai såklart! :thumbsup: 

Hur länge blir ni i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

forhoppningsvis nasta vinter med darlingen om inte det kommer en lill clirre i oktober svar ges den 20 men hon mistanker he he

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

forhoppningsvis nasta vinter med darlingen om inte det kommer en lill clirre i oktober svar ges den 20 men hon mistanker he he

Du upphör inte att förvåna, är du i Afrika och skjuter skarpt? ??? Det med en kvinna som du känt i några dagar. :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

forhoppningsvis nasta vinter med darlingen om inte det kommer en lill clirre i oktober svar ges den 20 men hon mistanker he he

 

Är det inte lite väl tidigt att misstänka det redan nu, den 7:e januari, för nedkomst i oktober?

 

Nå, grattis iaf :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du upphör inte att förvåna, är du i Afrika och skjuter skarpt? ??? Det med en kvinna som du känt i några dagar. :nono:

kant i ett halvar :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gör ett faderskapstest

varfor jag var forsta mannen for henne forsta nummret dagen efter komm lingonveckan andra nummret sa vart det forhoppningsvis klippt :ahh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadu Clirre spar på krafterna så du har energi kvar att jaga lillgrabben (tjejen) om några år :-) eller du kanske går och planerar för nummer 2 redan så du kan få det riktigt livat i framtiden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, åka till Afrika utan regnrock. :ahh:  

 

Jaja, det är väl bara jag och mina fördomar...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

i morgon vid den här tiden sitter vi förhoppningsvis med ett glas skumpa i näven, plats 18E och 18F.. Thai såklart! :thumbsup: 

Och i morgon vid den här tiden sitter jag med en kopp Löfbergs efter att ha lämnat av ovanstående herrskap på Arlanda  ???

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

varfor jag var forsta mannen for henne forsta nummret dagen efter komm lingonveckan andra nummret sa vart det forhoppningsvis klippt :ahh:

Hm...finns nog mycket som borde varit klippt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte lite väl tidigt att misstänka det redan nu, den 7:e januari, för nedkomst i oktober?

 

Nå, grattis iaf :)

clirre kanske har sånt tryck i klubban så hon kände när saluten kom  :crazy: Det där med faderskapstest känns befogat.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och i morgon vid den här tiden sitter jag med en kopp Löfbergs efter att ha lämnat av ovanstående herrskap på Arlanda  ???

 

Tycker att du om någon också borde få följa med.

huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, åka till Afrika utan regnrock. :ahh:  

 

Jaja, det är väl bara jag och mina fördomar...

Det regnar väl inte så mycket i Afrika?? Som det gör i Thailand..

 

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Och i morgon vid den här tiden sitter jag med en kopp Löfbergs efter att ha lämnat av ovanstående herrskap på Arlanda  ???

Herrn har inte lust å ta svängen förbi Uppsala för en Lunch efter att ha lämnat av herrskapet ?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att du om någon också borde få följa med.

Kan bara ge en karma men det var värt tusentals  :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Herrn har inte lust å ta svängen förbi Uppsala för en Lunch efter att ha lämnat av herrskapet ?

Skulle jag gärna göra min vän men jag skall hälsa på en man som är i statligt förvar på Österåker.Men jag tackar ödmjukast för inbjudan,den värmde  :14:Men du bjuder ju på lunch iaf. indirekt,jag ska käka en skattefinasierad lunch  :crazy:

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och i morgon vid den här tiden sitter jag med en kopp Löfbergs efter att ha lämnat av ovanstående herrskap på Arlanda  ???

 du är världens bästa kompis som alltid ställer upp o skjutsar!! :thumbsup:  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...