Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

 Ner den 25:e januari och hem den 23:e februari, denna gång blev det med Thai. Någon annan här som åker dessa dagar? Från Arlanda skall väl tilläggas.

Ändrades av happyharry

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

 Ner den 25:e januari och hem den 23:e februari, denna gång blev det med Thai. Någon annan här som åker dessa dagar? Från Arlanda skall väl tilläggas.

japp, vi är 3 från MPR som åker. Towe, Husse och Lynn

Link to comment
Dela på andra sajter

japp, vi är 3 från MPR som åker. Towe, Husse och Lynn

Okej, vad roligt. Då ses vi säkert på flyplatsen eller på planet. Nu har vi ju en 2 åring så det blir kanske inte finns tid eller utrymme för den obligatoriska ölen innan avfärd men gött ska det bli att åka ner.

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

:14: 

japp, vi är 3 från MPR som åker. Towe,happyharry, Husse och Lynn

Jag får det till 4

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Det är ju mycket möjligt att hon sitter i en bar i Pattaya men jag tvivlar på det eftersom breven kommer med ganska jämna mellanrum.

 

Troligen en mer normal och ensam tjej som inte får en man i Thailand.

 

BTT

När var du i Pattaya senast? Det kryllar av internetställen. Varför skulle hon inte kunna maila regelbundet i från en medelstor stad eller gigantiska Fiskebyn?

 

Kommer att tänka på en tjej jag hade mailkontakt med ca 1 år. Hon verkade ok och vi hade absolut inga planer på att bli ett par. Men så fort jag kom till Thailand så det första samtalet hon ringde mig var att hon behövde 5000 Bath fort. Bad henne att ALDRIG ringa mig igen! Blev smått chockad av att hon bad om detta det första hon spydde ut ur sin mun.

Link to comment
Dela på andra sajter

När var du i Pattaya senast? Det kryllar av internetställen. Varför skulle hon inte kunna maila regelbundet i från en medelstor stad eller gigantiska Fiskebyn?

 

Kommer att tänka på en tjej jag hade mailkontakt med ca 1 år. Hon verkade ok och vi hade absolut inga planer på att bli ett par. Men så fort jag kom till Thailand så det första samtalet hon ringde mig var att hon behövde 5000 Bath fort. Bad henne att ALDRIG ringa mig igen! Blev smått chockad av att hon bad om detta det första hon spydde ut ur sin mun.

Internetställen är ute ,dom har ju smartphones numera

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, vad roligt. Då ses vi säkert på flyplatsen eller på planet. Nu har vi ju en 2 åring så det blir kanske inte finns tid eller utrymme för den obligatoriska ölen innan avfärd men gött ska det bli att åka ner.

Klart vi måste ta en pilsner före. minst Kul å ses i real life

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

När var du i Pattaya senast? Det kryllar av internetställen. Varför skulle hon inte kunna maila regelbundet i från en medelstor stad eller gigantiska Fiskebyn?

 

Kommer att tänka på en tjej jag hade mailkontakt med ca 1 år. Hon verkade ok och vi hade absolut inga planer på att bli ett par. Men så fort jag kom till Thailand så det första samtalet hon ringde mig var att hon behövde 5000 Bath fort. Bad henne att ALDRIG ringa mig igen! Blev smått chockad av att hon bad om detta det första hon spydde ut ur sin mun.

 Eller så har hon anlitat en professionell e-postare som sköter kontakten med BTT.

 

Min fru gjorde så, hon var inte så bra på varken datorer eller engelska så hon anlitade ett proffs att sköta själva skrivandet.

Tog väl nån vecka innan jag frågade om hon verkligen skriver själv, eller om hon fick hjälp.

Hon svarade att hon dikterade på Thai men att en ung man skötte själva skrivandet.

Han var mycket trevlig och vi bjöd in honom med Amerikansk pojkvän till vårt bröllop.

 

Efter det blev det mer telefonkontakt och sen körde vi Skype som hon fick hjälp med av samme kille, som hade sitt internet kafé strax intill frugans jobb i MBK.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart vi måste ta en pilsner före. minst Kul å ses i real life

Jodå, vi (jag) ska försöka hinna med en bira eller två, bara att det kan vara nyckfullt med barn ibland. Mindre än 3 veckor kvar.

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

 Eller så har hon anlitat en professionell e-postare som sköter kontakten med BTT.

 

Min fru gjorde så, hon var inte så bra på varken datorer eller engelska så hon anlitade ett proffs att sköta själva skrivandet.

Tog väl nån vecka innan jag frågade om hon verkligen skriver själv, eller om hon fick hjälp.

Hon svarade att hon dikterade på Thai men att en ung man skötte själva skrivandet.

Han var mycket trevlig och vi bjöd in honom med Amerikansk pojkvän till vårt bröllop.

 

Efter det blev det mer telefonkontakt och sen körde vi Skype som hon fick hjälp med av samme kille, som hade sitt internet kafé strax intill frugans jobb i MBK.

 

 

MVH Tommy

 

Mejlar man regelbundet med någon under ett helt år tyder det på att man nog inte har så många andra kontakter och att man är seriös.

 

Dom flesta oseriösa eller snygga tjejer brukar försvinna ganska snabbt med andra karlar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

10/2 från ARN med TG, är det någon annan som sticker då?

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

och en liten liten wirre

och en räkmacka så klart??

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

inte för min del blääää men jag tror mig veta vilka som ska ha en

Ja dom där konserveringsräkorna vill man ju inte ha som sagt bläääääää :ahh: skalade i portugal eller polen 

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dom där konserveringsräkorna vill man ju inte ha som sagt bläääääää :ahh: skalade i portugal eller polen 

Fan man kan ju inte alltid få "handskalade" räkor, (skalade mot insidan av låret på 18 åriga kvinnliga oskulder ifrån Ostkusten) utan man får faktiskt ta vad som finns ibland,

Jag uppskattar en räkmacka och ett par Stora bira, trotts att det brukar gå på en del pengar.

Man har ju sina traditioner.

 

Jag tycker nämligen jag är värd det.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

och en liten liten wirre

Nää wirren spar vi till maten på planet, en utjämmnare mellan alla GT

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan man kan ju inte alltid få "handskalade" räkor, (skalade mot insidan av låret på 18 åriga kvinnliga oskulder ifrån Ostkusten) utan man får faktiskt ta vad som finns ibland,

Jag uppskattar en räkmacka och ett par Stora bira, trotts att det brukar gå på en del pengar.

Man har ju sina traditioner.

 

Jag tycker nämligen jag är värd det.

Går det att få samma räkmacka nära Thai nya gate?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan man kan ju inte alltid få "handskalade" räkor, (skalade mot insidan av låret på 18 åriga kvinnliga oskulder ifrån Ostkusten) utan man får faktiskt ta vad som finns ibland,

Jag uppskattar en räkmacka och ett par Stora bira, trotts att det brukar gå på en del pengar.Då Man har ju sina traditioner.

 

Jag tycker nämligen jag är värd det.

heja Haj Kaj fan vad jag skrattade över den första ,meningen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja apropå nya gaten F nånting finns det taxfree och bar där???

Finns en större taxfree där man kommer in från säkerhetskontrollen. Barutbudet verkar det vara lite tunt på F-piren men det finns väl inget hinder att ni knatar bort till B-piren om ni har tid på er.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Går det att få samma räkmacka nära Thai nya gate?

Om du nu promt ska ha i dig konserveringsmedel så kolla med roberts coffee dom har servering där ute på f5

 

 

Kom gärna förbi Robert’s Coffee och låt baristorna göra en kopp kaffe eller något annat varmt att dricka i väntan på ditt flyg. På caféet hittar du också ett brett utbud av bullar, kakor, muffins, sallader och smörgåsar. Utbudet kan även tas med ombord på Café

Öppettider

Dagligen − öppnar en timme före första avgång och stänger i samband med sista avgång från Terminal 5.

Telefon

08-797 75 

 

 

http://www.swedavia.se/arlanda/shopping-mat-service/shopping-och-mat/restauranger/roberts-coffee/

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en större taxfree där man kommer in från säkerhetskontrollen. Barutbudet verkar det vara lite tunt på F-piren men det finns väl inget hinder att ni knatar bort till B-piren om ni har tid på er.

man tackar för tipset för semesterölen och wirren är ett måste

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...