Robbanthai Inlagd December 9, 2013 Dela Inlagd December 9, 2013 På onsdag blir det Bangkok med SAS. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Denna traditions enligt GT markerar slutet på arbetsåret 2013 och starten på 37 dagar semester. Skål! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Nu är det bara 10 dagar till avfärd till LOS fy fan.. va gott å fredag är det också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Ha det trevligt o gott på resan Stefan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Ja du Stefan det är du värd efter ett lååångt år av slit å släp är vi inte alla det och det där med en GT ska jag nog ta efter ser förbannat gott ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Musik: Ye fair spanish ladies, " I drink to your honor you fair thaiand ladies and hope that I never might see you again I fly from the heat, and the ants and moskuitoes, and take my refuges in the chilly kold north -and as my moskitoebites slowly recover I foreget all about you and never return! " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Nu är det bara 10 dagar till avfärd till LOS fy fan.. va gott å fredag är det också samma jag åker 24 med emerent 8 veckor fy fan va skönt mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Birger, on 14 Dec 2013 - 00:57, said: Musik: Ye fair spanish ladies, " I drink to your honor you fair thaiand ladies and hope that I never might see you again I fly from the heat, and the ants and moskuitoes, and take my refuges in the chilly kold north -and as my moskitoebites slowly recover I foreget all about you and never return! " Den var ju riktigt bra. Har du kollat med ragson, han kanske är i behov av en sångare/låtskrivare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Den var ju riktigt bra. Har du kollat med ragson, han kanske är i behov av en sångare/låtskrivare? Då skall han nog inte tänka på mig, jag kan få intellektuella utbrott av tre öls längd men sen är förrådet uttömt. Nubbevisor är det enda jag är bra på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 55 dagar nu ,,, man börjar känna lite lukt nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 42 dagar kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nakhon si Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Kom idag till so nang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nakhon si Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Blev fel so nang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nakhon si Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Är i ao Nang nu.tog en tur med bilen. Bra väder här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Om två dar # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Tja, Om 1,5 timme. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 16, 2013 Dela Inlagd December 16, 2013 Om ett par timmar... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kajjan Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 17 februari 2,5 vecka 31 mars 3,5 vecka Från CPH med Emirates. Alltid skönt att ha två resor bokade. Bästa botmedlet för att hålla ångesten vid hemkomsten borta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
changdude Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Från CPH med SAS den 15/1 till fiske byn!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Åker i morgon..Landvetter om man inte blåser bort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Från CPH med SAS den 15/1 till fiske byn!!! Bra val av flygbolag och turistort Jag åker 3/2 SAS 7000-: Och det blir Pattaya och kanske en utflykt till Jomtien “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Tja, Om 1,5 timme. Erkki Och snart är du i Boden igen Lycka till i din kamp och lycka till med den nya kommande restaurangen.Nu är det planering för sommarn som gäller Whinchester för vänta till des Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 1 månad kvar nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 I morgon LÖRDAG åker jag med Thai. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 10/7 bär det iväg igen för o fixa lite saker i hemstan i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu