Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

Om 6dgr har man förhoppningsvis lyft från Arn med Thai.

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    263

  • måne

    201

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    173

Nils Andersson

Efter allt man läst på detta forumet så blir det nog ingen Thailandsresa, kollar andra delar av världen istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter allt man läst på detta forumet så blir det nog ingen Thailandsresa, kollar andra delar av världen istället.

:14:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sätter inte min fot i Landet föränn det verkligen har stabiliserat sig och är lungt  att vistas där, som det verkar nu så kan ju militären ta makten vilken minut som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sätter inte min fot i Landet föränn det verkligen har stabiliserat sig och är lungt att vistas där, som det verkar nu så kan ju militären ta makten vilken minut som helst.

Och vad påverkar detta dig i Thailand?

Förra kuppen störde inte normal turisten.

Det var spelet före som störde några hemresande.

Dom dagarna flygplatsen blev stängd.

De flesta var i fred på sina semester orter.

4 dagar vara stängning 2/12 - 5/12 2008

Hälsat pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad påverkar detta dig i Thailand?

Förra kuppen störde inte normal turisten.

Det var spelet före som störde några hemresande.

Dom dagarna flygplatsen blev stängd.

De flesta var i fred på sina semester orter.

4 dagar vara stängning 2/12 - 5/12 2008

Hälsat pigge01

vad får dig att tro att jag o min fru visstas i semesterorter när vi är i Thailand?nästa fråga är : hur vet du om ifall förra kuppen inte störde några turister? har du frågat runt om det? tänk på att många tursiter la om kursen när kuppen var genomförd, så vistt tusan störde det en jäkla massa människor.
Link to comment
Dela på andra sajter

Att det är lite oroligt politiskt är väl ett normaltillstånd I Thailand.

Oroar mig mer för trafikpolisens godtycke och farangpriser..

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

vad får dig att tro att jag o min fru visstas i semesterorter när vi är i Thailand?nästa fråga är : hur vet du om ifall förra kuppen inte störde några turister? har du frågat runt om det? tänk på att många tursiter la om kursen när kuppen var genomförd, så vistt tusan störde det en jäkla massa människor.

Fram för allt för att de 17 tidigare kupper

Inte påverkat turisterna nämdvart.

Jag skulle nog mera orolig när kungen lämnar in.

Då kan de bli liv i landet.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Underbar är bara förnamnet. NU har man bokat och betalat 2014 års första resa.

 

Nonki på nonkistravel var vänligheten själv och fixade en plåt till mig med avresa den 10/2 och kommer tillbaka 30/3

PE till BKK och vanlig ekonomi (men uppgraderingsbar och ombokningsbar) till ARN.

 

Naturligtvis med Thai då jag inte gillar att sitta på flygplatser utan hellre är i Thailand och RÖR till det lite.

 

kostnaden var inte så betungande som jag hade befarat. 7900:- får anses som överkomligt.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Underbar är bara förnamnet. NU har man bokat och betalat 2014 års första resa.

 

Nonki på nonkistravel var vänligheten själv och fixade en plåt till mig med avresa den 10/2 och kommer tillbaka 30/3

PE till BKK och vanlig ekonomi (men uppgraderingsbar och ombokningsbar) till ARN.

 

Naturligtvis med Thai då jag inte gillar att sitta på flygplatser utan hellre är i Thailand och RÖR till det lite.

 

kostnaden var inte så betungande som jag hade befarat. 7900:- får anses som överkomligt.

7900kr för PE halva vägen är ju verkligen ett kanon pris. Det får mig att undra vad ekonomi båda vägar hade kostat.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7900kr för PE halva vägen är ju verkligen ett kanon pris. Det får mig att undra vad ekonomi båda vägar hade kostat.

7001 kr

Link to comment
Dela på andra sajter

7001 kr

japp men då w biljett. Q biljetten ligger på lite högre

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

japp men då w biljett. Q biljetten ligger på lite högre

Vet inte slog lite snabbt på nätet ,men det är det säkert

Link to comment
Dela på andra sajter

998:-

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer att bli i början av december 2014 och hela januari

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer att bli i början av december 2014 och hela januari

Äru brorsa med BTT eller ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää, men man måste planera i förväg om man jobbar i ett privat företag.

Så jag lägger hela december och januari 2014 utan konstruktioner på nya maskiner.

Är det ett problem för dig? Min chef får antingen godta eller söka ny kompetens.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää, men man måste planera i förväg om man jobbar i ett privat företag.

Så jag lägger hela december och januari 2014 utan konstruktioner på nya maskiner.

Är det ett problem för dig? Min chef får antingen godta eller söka ny kompetens.

Du får be honom att söka någon med lite humor då isof. . . . :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning, men pyser när jag känner för det...:)

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää, men man måste planera i förväg om man jobbar i ett privat företag.

Så jag lägger hela december och januari 2014 utan konstruktioner på nya maskiner.

Är det ett problem för dig? Min chef får antingen godta eller söka ny kompetens.

Kanske vi ses om några veckor då, jag är ju också i Thailand jan -14 kom jag just på, men får tyvärr inte åka nu i dec för min chäfer.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...