Soengsang Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Nu blev det lite fel. Jag blandade ihop flipper house med AA hotel som ligger i närheten av Royal garden plaza. Ber om ursäkt. Flipper kom jag inte till förrän 1997 eller 1998 minns inte så noga men oavsett vilket så är det ju ändå 15 år som samma typer av gubbar har sprungit på det hotellet med sina utplockade tjejer från olika barer runt sjuan och åttan och lite överallt. Skönt att det finns gubbar med koll på forumet fast vid närmare eftertanke så tror jag inte lonely planet boken som du lagt in foto ifrån räknar upp alla hotel som fanns på sjuan och åttan på den tiden. BTT Ibland hakar google upp sig eller? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Kom just fram till Rayong Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 16 dec bär det iväg till udon igen för jul o nyår.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 16 dec bär det iväg till udon igen för jul o nyår.. hur länge blir du där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 hur länge blir du där Tyvärr bara till 8jan,, du kommer upp senare va?.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Tyvärr bara till 8jan,, du kommer upp senare va?.. jo precis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Nu står det inte på förräns det dröjer länge “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Kom just fram till Rayong Välkommen tebaks, göttigt väder här nu med 28gr å en skön bris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Över ett halvår kvar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Sitter hemma och funderar på att klicka på "Genomför betalning". 14 jan med enkelbiljett. Tillbaka till Svedala när folk skickar bevis på att vitsippan blommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Sitter hemma och funderar på att klicka på "Genomför betalning". 14 jan med enkelbiljett. Tillbaka till Svedala när folk skickar bevis på att vitsippan blommar. tryck i dig ett par groggar så underlättar det " Genomför Betalning. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Fan.början på Juli bär det iväg.Känns som 5år bort typ. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 (ändrad) Fan.början på Juli bär det iväg.Känns som 5år bort typ. gillar du inte + grader eftersom du rymmer från Sverige ,juli är väl ända månaden ni har + där uppe i lapphelvetet he he Ändrades November 30, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Fan.början på Juli bär det iväg.Känns som 5år bort typ. kom senast den 2 juli, så man får bjuda på en holmgång... Hbbis eller Hbis kan vi debattera, glömmer fort som HP Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 kom senast den 2 juli, så man får bjuda på en holmgång... Hbbis eller Hbis kan vi debattera, glömmer fort som HP Jag blir imponerad.Dom godsvagnarna rullar ännu i Holmsund.2 Juli blir svårt.Jag får väl helt enkelt besöka dig hemma.Har ju bara 30 km resa in till Umeå.Har besökt Ruskige Andrejs några gånger så nog kan jag även besöka en HP. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 gillar du inte + grader eftersom du rymmer från Sverige ,juli är väl ända månaden ni har + där uppe i lapphelvetet he he Ja du har rätt.Det beror på barnet vi har.Juli är den månaden jag vill vara hemma,men ska vi till Thailand så blir det på somrarna än så länge.Inte i framtiden. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 jo precis Synd,, varit ett tag sen vi svängde bägare sist,, missade ju senaste tillfället. . # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 30, 2013 Dela Inlagd November 30, 2013 Synd,, varit ett tag sen vi svängde bägare sist,, missade ju senaste tillfället. . Vi får väl ta en träff till våren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Nu blev det lite fel. Jag blandade ihop flipper house med AA hotel som ligger i närheten av Royal garden plaza. Ber om ursäkt. Aha, det var du som navigerade lite fel, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 härligt att man kan säja den här månaden så åker man 24 dagar kvar sen 9 veckoer holiday mmmmmmmm mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Åker den 9 dec till fiskebyn me kamraterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Äntligen ensiffrigt på antalet dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Åker den 9 dec till fiskebyn me kamraterna Glöm inte att ta med rätt "bete". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Glöm inte att ta med rätt "bete". Bahtingar !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 1, 2013 Dela Inlagd December 1, 2013 Bahtingar !! Nej ATM kortet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu