Kenneth4618 Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 (ändrad) Det blev bizz 💺med Lufthansa/Austrian 8/2 till 17/3 för mig och frugan. Det är ju så gott med gratis apelsinjuice 🍊 Embraer195, B777, A380 och A321 denna gång ✈️ Ändrades Augusti 7 av Kenneth4618 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Soengsang Inlagd Augusti 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 7 53 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det blev bizz 💺med Lufthansa/Austrian 8/2 till 17/3 för mig och frugan. Det är ju så gott med gratis apelsinjuice 🍊 Embraer195, B777, A380 och A321 denna gång ✈️ Åkte det samma för några veckor sen, Austrian och tron ner, och Lufthansa 2-2-2 tillbaka, tron naturligtvis lite kungligt, men trångt för fötterna, annars Austrian jäkligt bra, särskilt maten. Lufthansa tillbaka, torftig mat men jäkligt sköna stolar, sov som en stucken gris. 20 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 (ändrad) Jag har åkt Business med Finnair tor Thailand en gång men kommer aldrig göra om det! Tyckte stolen var helt omöjlig att kontrollera och deras jävla film kunde inte ens visa hur man skulle göra. Det var inte ett dugg enklare på returen från Thailand då jag borde lärt mig från första resan. Jag var skitsur i månader efter den upplevelsen. Ändrades Augusti 7 av lasseiudon Rättat stavfel. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... måne Inlagd Augusti 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 7 Det blir finnarna i bizz för mig,fanns ju 4 alternativ i bizz men valde(mot tillägg 2000)2A landar i Bankan 6.10 och hinner upp till diket i dagsljus.28000 är ju som hittat jämfört med thai:s 38000,blir nog bra det här,hoppas ju att få sova resan ner 😇 15 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 10 timmar sedan, skrev måne: Det blir finnarna i bizz för mig,fanns ju 4 alternativ i bizz men valde(mot tillägg 2000)2A landar i Bankan 6.10 och hinner upp till diket i dagsljus.28000 är ju som hittat jämfört med thai:s 38000,blir nog bra det här,hoppas ju att få sova resan ner 😇 Platsreservationen kostade 3447 tor,trodde det var gratis i bizz 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 22 minuter sedan, skrev måne: Platsreservationen kostade 3447 tor,trodde det var gratis i bizz Bokat direkt på Mumins hemsida? Isof en ännu större anledning att undvika dem. 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Bokat direkt på Mumins hemsida? Isof en ännu större anledning att undvika dem. Nordens Ryanair 😉 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 1 timme sedan, skrev Soengsang: Bokat direkt på Mumins hemsida? Isof en ännu större anledning att undvika dem. Det verkar bara vara med deras Business Flex som man får välja sittplats. Med Light ingår det ju inte en bagage 5 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 14 minuter sedan, skrev Mankan: Det verkar bara vara med deras Business Flex som man får välja sittplats. Med Light ingår det ju inte en bagage 14 minuter sedan, skrev Mankan: Det verkar bara vara med deras Business Flex som man får välja sittplats. Med Light ingår det ju inte en bagage Jo det verkar stämma, rätt surt. 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 . Finns ju de som åker i business i fantasin och tycker det är bra, alla är olika. 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 Var på flygplatsen ligger loungen?(Vantaa)resp.Suvvan.Hur långt är det att gå på flygplatsen i Finland? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 4 minuter sedan, skrev måne: Var på flygplatsen ligger loungen?(Vantaa)resp.Suvvan.Hur långt är det att gå på flygplatsen i Finland? Så här svårt var det: https://www.finnair.com/se-sv/smidiga-resor-på-helsingfors-flygplats/finnairs-lounger-på-helsingfors-vanda-flygplats- https://www.finnair.com/se-sv/smidiga-resor-på-helsingfors-flygplats/lounger-runtom-i-världen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 15 minuter sedan, skrev kolla min fot: Så här svårt var det: https://www.finnair.com/se-sv/smidiga-resor-på-helsingfors-flygplats/finnairs-lounger-på-helsingfors-vanda-flygplats- https://www.finnair.com/se-sv/smidiga-resor-på-helsingfors-flygplats/lounger-runtom-i-världen Det var ju inte riktigt svar på min fråga om hur långt det är mellan gaterna(får ingen uppfattning om det på kartan) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 15 minuter sedan, skrev måne: Det var ju inte riktigt svar på min fråga om hur långt det är mellan gaterna(får ingen uppfattning om det på kartan) Ingen vet väl nu vilka gater som är aktuella? Hur som helst är Vanta en liten gemytlig flygplats, inte långt mellan gater hur som. 2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 28 minuter sedan, skrev måne: Det var ju inte riktigt svar på min fråga om hur långt det är mellan gaterna(får ingen uppfattning om det på kartan) 29 minuter sedan, skrev måne: Det var ju inte riktigt svar på min fråga om hur långt det är mellan gaterna(får ingen uppfattning om det på kartan) Vilken gate ska Du/ni boarda? Det finns kartor att ladda ner https://www.finavia.fi/en/airports/helsinki-airport/airport/map Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 4 timmar sedan, skrev kolla min fot: Vilken gate ska Du/ni boarda? Det finns kartor att ladda ner https://www.finavia.fi/en/airports/helsinki-airport/airport/map Står inte på biljetten vilken gate avresan sker från Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 2 minuter sedan, skrev måne: Står inte på biljetten vilken gate avresan sker från Då blir det svårt att lämna information som du eftersöker... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev måne: Det var ju inte riktigt svar på min fråga om hur långt det är mellan gaterna(får ingen uppfattning om det på kartan) Sist jag flög med finnarna, det var länge sen, till Bangkok så fick jag småspringa för att hinna med. Var lite bättre med tid på hemresan men blev stressigt i alla fall. Någon lounge var inte att tänka på i någon riktning då. Ändrades Augusti 11 av rolba Stavfel 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 11 Dela Inlagd Augusti 11 29 minuter sedan, skrev kolla min fot: Då blir det svårt att lämna information som du eftersöker... Tänkte närmast på om någon åkt den vägen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... schmar Inlagd Augusti 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 11 26 minuter sedan, skrev måne: Tänkte närmast på om någon åkt den vägen Det är lite drygt 2 km att gå . Och pass kontroll på utresan och säkerhetskontroll på hemresan . Men har klarat på typ 20 min några ggr . Finns 2 lounger i Helsingfors en runt gate 30. Och efter passkontrollen runt gate 50 som är ny och mycket trevligare. Åkt den rutten 3 ggr om året i 15 år. Finnarna är grymma . Strular det löser dom det galant . 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 16 timmar sedan, skrev schmar: Det är lite drygt 2 km att gå . Och pass kontroll på utresan och säkerhetskontroll på hemresan . Men har klarat på typ 20 min några ggr . Finns 2 lounger i Helsingfors en runt gate 30. Och efter passkontrollen runt gate 50 som är ny och mycket trevligare. Åkt den rutten 3 ggr om året i 15 år. Finnarna är grymma . Strular det löser dom det galant . Tack för info 😀 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 On 2024-08-07 at 22:40, skrev måne: Det blir finnarna i bizz för mig,fanns ju 4 alternativ i bizz men valde(mot tillägg 2000)2A landar i Bankan 6.10 och hinner upp till diket i dagsljus.28000 är ju som hittat jämfört med thai:s 38000,blir nog bra det här,hoppas ju att få sova resan ner 😇 Var du tvungen att välja stol för 2000kr? Om du inte hade valt vad hade hänt då? Ståplats i biz i 12 timmar😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... måne Inlagd Augusti 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 12 4 timmar sedan, skrev Risifrutti: Var du tvungen att välja stol för 2000kr? Om du inte hade valt vad hade hänt då? Ståplats i biz i 12 timmar😀 Haha,orkade inte ifrågasätta detta och det är ju bara pengar ☺️och längtan till familjen(släkten i Thailand är stor)lugnet uppe i diket är balsam för själen.Utvecklingen i mitt kära fosterland är ju på väg att gå åt hev.... och de rövhål som regerar(samtliga partier) verkar ju bara sko sig och skita i gemene man.Den besinningslösa invandring har helt krackelerat mitt fosterland(och då menar jag inte de som kommer hit och gör rätt för sig och har verkliga skäl för att komma hit) Nu blev det lite politik i tråden och det ber jag om ursäkt för,med det sagt så längtar jag ännu mer till diket,Ha en bra tid alla här. 13 6 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 Precis nyss, skrev måne: Haha,orkade inte ifrågasätta detta och det är ju bara pengar ☺️och längtan till familjen(släkten i Thailand är stor)lugnet uppe i diket är balsam för själen.Utvecklingen i mitt kära fosterland är ju på väg att gå åt hev.... och de rövhål som regerar(samtliga partier) verkar ju bara sko sig och skita i gemene man.Den besinningslösa invandring har helt krackelerat mitt fosterland(och då menar jag inte de som kommer hit och gör rätt för sig och har verkliga skäl för att komma hit) Nu blev det lite politik i tråden och det ber jag om ursäkt för,med det sagt så längtar jag ännu mer till diket,Ha en bra tid alla här.och kostnaden för att få sitta blev 3447 sek😇 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 1 timme sedan, skrev måne: Haha,orkade inte ifrågasätta detta och det är ju bara pengar ☺️och längtan till familjen(släkten i Thailand är stor)lugnet uppe i diket är balsam för själen.Utvecklingen i mitt kära fosterland är ju på väg att gå åt hev.... och de rövhål som regerar(samtliga partier) verkar ju bara sko sig och skita i gemene man.Den besinningslösa invandring har helt krackelerat mitt fosterland(och då menar jag inte de som kommer hit och gör rätt för sig och har verkliga skäl för att komma hit) Nu blev det lite politik i tråden och det ber jag om ursäkt för,med det sagt så längtar jag ännu mer till diket,Ha en bra tid alla här. Det var faktiskt en seriös fråga då jag aldrig flugit biz med finnarna. Det brukar faktiskt ingå. I övrigt håller jag med dig fullständigt! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu