rolba Inlagd Maj 8 Dela Inlagd Maj 8 4 timmar sedan, skrev Mankan: Är det enkel ARN- HKT du flyger? När jag bokar flyg använder jag hemsidan. Att boka m ed en telefonapp känns för meckigt och smått för mig. Även om deras hemsida har en del att önska så fungerar den i alla fall för mig. Det finns en flight varje dag vad jag kan se. Jag försökte boka ToR. Åter i slutet av april. Senast jag testade gick det bra med benet till thai men då fanns det inget till Sweden igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 8 Dela Inlagd Maj 8 4 minuter sedan, skrev rolba: Jag försökte boka ToR. Åter i slutet av april. Senast jag testade gick det bra med benet till thai men då fanns det inget till Sweden igen Nej så kan det nog vara att det inte finns retur tillbaka om man är ute ett år i förväg. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8 Dela Inlagd Maj 8 11 minuter sedan, skrev Mankan: Nej så kan det nog vara att det inte finns retur tillbaka om man är ute ett år i förväg. Tja det var ju typ mindre än ett år men de verkar räkna kalendermånader. Men nu testade jag ju retur i april men det gick inte ändå. Hade även problem när jag bokade resan till Sverige nu i maj så det slutade med en bokning via MrJet. Funkade klockrent direkt. Samma pris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 8 timmar sedan, skrev rolba: Tja det var ju typ mindre än ett år men de verkar räkna kalendermånader. Men nu testade jag ju retur i april men det gick inte ändå. Hade även problem när jag bokade resan till Sverige nu i maj så det slutade med en bokning via MrJet. Funkade klockrent direkt. Samma pris. Är det inte max 11 månader fram man kan boka? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 9 Dela Inlagd Maj 9 Har titta lite på Turkarna ser dom har en flight på 15 -16 h till Phuket. Finnarna brukar väl ha en direkt flight Helsingfors- Phuket men det är väl kanske inte förrän i december. Var lite väl optimistisk och trodde jag kunde komma iväg i slutet september tidigt oktober, men det lutar nog åt mitten av november. Jag kan dock tänka mig att skipa Bangkok helst på hemresan, 2- 2,5 h stopp hos araber/turkar går lika bra. Ev om det skulle bli nåt vettigt till Krabi skulle det fungera med, en jäkla utbyggnad där såg då jag åkte förbi där i April när jag var på väg ner till Trang. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nutteman Inlagd Maj 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 9 Äntligen bestämt mej och har biljett 27/10. Blev Finnarna nu när dom har "nästan nattflyg" dit och hem. MVH Nutteman 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 Måste krypa till korset lite. Var in och bokade sittplats via appen och det gick hur smidigt som helst. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Maj 12 Dela Inlagd Maj 12 Bokade precis 4/11 - 27/4 med Thai, var ganska vettigt pris idag, 8699:- 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Maj 15 Dela Inlagd Maj 15 On 2024-05-12 at 21:21, skrev Mickey1969: Bokade precis 4/11 - 27/4 med Thai, var ganska vettigt pris idag, 8699:- Var hittade du en biljett med Thai till det priset? När jag kollade på deras egen hemsida med de datumen så låg billigaste biljetten på över 12000:-. //mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Maj 15 Dela Inlagd Maj 15 1 timme sedan, skrev mrco: Var hittade du en biljett med Thai till det priset? När jag kollade på deras egen hemsida med de datumen så låg billigaste biljetten på över 12000:-. //mrco Jag har aldrig bokat direkt på Thais hemsida, just den här gången blev det genom Supersavertravel. Såg att snarlika datum idag låg på strax under 10 000:- 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Maj 29 Dela Inlagd Maj 29 Bokade igår med Thai air. Åker 5-28 februari nästa år. Flyg till Krabi via Bangkok och sedan håller vi oss i provinserna Krabi och Trang ca 2 veckor. Avslutar sedan med några dagar hos frugans familj i Lop Buri och sista 2-3 dagarna i Bangkok. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 Blev till slut 5 december tom 17 februari med thai. Nästan samma pris som sist 10200 kr 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IH-fan Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 Är redan där så när nästa resa blir vet jag inte Ih-fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 (ändrad) Landar på Suvan den 11 juli kl 09.30. 🙂 Bokat en stol på Swiss som passar min nätta lekamen. Någon som har erfarenhet av Business med Swiss? Bra. Eller? Ändrades Maj 30 av Webstar La till fråga. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 25 minuter sedan, skrev Webstar: Landar på Suvan den 11 juli kl 09.30. 🙂 Bokat en stol på Swiss som passar min nätta lekamen. Någon som har erfarenhet av Business med Swiss? Bra. Eller? Tror @65Selander åkt business med dom. Vad kostade din resa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 14 minuter sedan, skrev ellim63: Tror @65Selander åkt business med dom. Vad kostade din resa? Då 'r det till Punta Cana och sista biten från Zürich är det Edelweiss, så jag har aldrig fått åka med Swiss hela vägen. 17000 t/r till Punta. och jag är nöjd. DEnna är 9 månader gammal 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 (ändrad) 55 minuter sedan, skrev ellim63: Tror @65Selander åkt business med dom. Vad kostade din resa? Fick min för drygt 23 000 och la på ticketgaranti för knappt 1500. Landade på 24 800. Arlanda-Zürich-Bangkok t o r. Resan tar drygt 15 timmar. Ändrades Maj 30 av Webstar 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 🙏 Tack! 🙂 40 minuter sedan, skrev 65Selander: Då 'r det till Punta Cana och sista biten från Zürich är det Edelweiss, så jag har aldrig fått åka med Swiss hela vägen. 17000 t/r till Punta. och jag är nöjd. DEnna är 9 månader gammal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Maj 30 Dela Inlagd Maj 30 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Webstar: Landar på Suvan den 11 juli kl 09.30. 🙂 Bokat en stol på Swiss som passar min nätta lekamen. Någon som har erfarenhet av Business med Swiss? Bra. Eller? Swiss bizz är helt ok, tycker till och med att det är bästa bizz inom Lufthansa gruppen Ändrades Maj 30 av Marlon 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juli 9 Dela Inlagd Juli 9 149 dagar kvar 🙏🙏😀😀 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 9 Dela Inlagd Juli 9 Kom hem idag. Härligt som vanligt 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 9 Dela Inlagd Juli 9 3 timmar sedan, skrev John Khonken: Kom hem idag. Härligt som vanligt Borta bra men hemma bäst? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 9 Dela Inlagd Juli 9 Yes. man blir så fet av allt gott på plats. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 23 17/9 med Thai. Enkel biljett. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 Förhoppningsvis i Januari,med thai eller Emirates 5 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu