Jump to content
IGNORERAD

Dalaträff 29/11


amja

Recommended Posts

  • Svar 338
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lappen

    46

  • gst

    38

  • svampen

    32

  • audirs2

    27

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oj vad ni gaggar pojkar!

 

Nu är jag tillbaka på hotellet, och det blev ju trevligt när Lappen plötsligt anlände Pitchers bar. Efter varsin öl beställde jag två LIIT som man skulle kunna fixa. Skeptisk som jag var observerade jag mixen noggrant. Jag tyckte mig se att endast fyra spritsorter användes, något bartendern förnekade bestämt. Jag stod på mig, och bad honom demonstrera exakt vilka fem spritflaskor han använt Det kunde han ju inte... och det slutade med att han sa att "OK, du behöver inte köpa dessa drinkar" och då lämnade vi stället.

 

Vidare till Kings Arms! Lappen och jag tar varsin Staropramen och gaggar om det ena och det andra. Jag blir återigen sugen på en LIIT, men den ena bartendern tvekar. Ta den andra bartendern säger Lappen, och det visar sig att han kan. Mycket bättre än väntat. Med tanke på priset och den obefintliga spritsmaken, 135 kronor per LIIT, misstänker jag en fem centiliters. Efter några sug och fem minuter senare står det dock klart för mig att det är en tio centiliters LIIT. Helt enkelt perfekt blandad!

 

Det blir repris imorgon ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj vad ni gaggar pojkar!

 

Nu är jag tillbaka på hotellet, och det blev ju trevligt när Lappen plötsligt anlände Pitchers bar. Efter varsin öl beställde jag två LIIT som man skulle kunna fixa. Skeptisk som jag var observerade jag mixen noggrant. Jag tyckte mig se att endast fyra spritsorter användes, något bartendern förnekade bestämt. Jag stod på mig, och bad honom demonstrera exakt vilka fem spritflaskor han använt Det kunde han ju inte... och det slutade med att han sa att "OK, du behöver inte köpa dessa drinkar" och då lämnade vi stället.

 

Vidare till Kings Arms! Lappen och jag tar varsin Staropramen och gaggar om det ena och det andra. Jag blir återigen sugen på en LIIT, men den ena bartendern tvekar. Ta den andra bartendern säger Lappen, och det visar sig att han kan. Mycket bättre än väntat. Med tanke på priset och den obefintliga spritsmaken, 135 kronor per LIIT, misstänker jag en fem centiliters. Efter några sug och fem minuter senare står det dock klart för mig att det är en tio centiliters LIIT. Helt enkelt perfekt blandad!

 

Det blir repris imorgon :wink:

 

Herr Chang har talat.

 

 

Haha du förekom mig med några minuter för jag satt precis och författade ett långt inlägg som beskrev förloppet :)

Tur att jag inte han trycka på "Publicera inlägg" för din beskrivning var mycket mer målande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så där ja, nu åker Stockholms avdelningen iväg till mäktiga Dala träffen, först via Karlstad för att hämta upp Pete, lediga thai tjejen och sedan tillbaks till Örebro för att där svänga upp mor Kiruna där vi hämtar,,,,,,,he he jultomten och sedan ner till gruvstan igen! :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hoppas på många bilder

Från den sjuke ner i ett varmt bad nu så febern svettas ut

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugnet före stormen... Snart dags att gå till Kings Arms.

Jag är ganska säker på att jag hittar dit ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade tyder på pluralis, ser du dubbelt?

Gör det?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om någons Audi har pajat för dom har inte dykt upp än.

 

Hörde det var taskigt väder i Kiruna?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade tyder på pluralis, ser du dubbelt?

På vilket sätt?

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite dött på Åsgatan ikväll. Sorry Lenno, din rekommendation har nog passerat bästföredatum :wink:

Herr Chang har talat.

Ja, ja, det är väl bara att inse att det har man själv oxå gjort.

 

En får jobba på att klamra sig kvar allt som är bättre än sämstföredatum.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Äntligen

2b31f5642c83f37546625ac049d49796.jpg

 

Där é ju Preben... :giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...