Repe Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=10680 Vet inte om ni redan läst den. På tisdag äker man till Thailand med Emirates. ha en trevlig helg. Med vänlig hälsning Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Säkrast att köpa till konkurskyddsförsäkring om man köper Thaibiljett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Säkrast att köpa till konkurskyddsförsäkring om man köper Thaibiljett. Varför ? Tror du Thailand låter bolaget gå omkull ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Hörde från en väl insatt (hög chef), i Star Aliance sfären förra veckan att det är dyra halvfulla A380 som är en stor orsak till att de backar. De lyckas inte få de linjerna(europa) lönsamma, men kan inte lägga ned dem på ren prestige. Skandinavien går fn tydligen bra, särkilt sen de började med B777 som är avsevärt billigare i drift än de föråldrade 747:orna Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Hörde från en väl insatt (hög chef), i Star Aliance sfären förra veckan att det är dyra halvfulla A380 som är en stor orsak till att de backar. De lyckas inte få de linjerna(europa) lönsamma, men kan inte lägga ned dem på ren prestige. Skandinavien går fn tydligen bra, särkilt sen de började med B777 som är avsevärt billigare i drift än de föråldrade 747:orna Japp.Har läst detta någonstans på nätet.Men jag saknar 747 orna.Får orgasm då jag hör när dom varvar upp. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Japp.Har läst detta någonstans på nätet.Men jag saknar 747 orna.Får orgasm då jag hör när dom varvar upp. Oja, djupt saknade och det var liksom magiska dunsar i dem vid start och landning, och otrolig lugnt och skönt en trappa upp. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Oja, djupt saknade och det var liksom magiska dunsar i dem vid start och landning, och otrolig lugnt och skönt en trappa upp. Jag har aldrig (tyvärr) suttit där uppe.Det är väl bara för stekare och glassgubbar? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Så det var därför dom var så jävla dyra när jag letade biljett.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Så det var därför dom var så jävla dyra när jag letade biljett.. Trodde du var anställd inom SGS? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Trodde du var anställd inom SGS? Nope Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Planet vi åkte med nådde bara 3 stolar i mittraden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Planet vi åkte med nådde bara 3 stolar i mittraden Thais 777:or har inte fler stolar i ekonomis mittenrad.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Thais 777:or har inte fler stolar i ekonomis mittenrad.. Hoppas di tar oss him te Svedala i.af ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Hoppas di tar oss him te Svedala i.af ;-) Njet, du får flyga Putin Air! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Japp.Har läst detta någonstans på nätet.Men jag saknar 747 orna.Får orgasm då jag hör när dom varvar upp. Fan va äckligt att sitta 10 timmar på planet med geggiga kallingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Hörde från en väl insatt (hög chef), i Star Aliance sfären förra veckan att det är dyra halvfulla A380 som är en stor orsak till att de backar. De lyckas inte få de linjerna(europa) lönsamma, men kan inte lägga ned dem på ren prestige. Skandinavien går fn tydligen bra, särkilt sen de började med B777 som är avsevärt billigare i drift än de föråldrade 747:orna Jag visste du va en stekare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Njet, du får flyga Putin Air! Jag har inget otalt med Put In, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 Jag visste du va en stekare ?? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd November 3, 2014 Dela Inlagd November 3, 2014 ?? Ja med såna kontakter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 4, 2014 Dela Inlagd November 4, 2014 Fan va äckligt att sitta 10 timmar på planet med geggiga kallingar Det får man ta som en man. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Synd det ska va så trångt på planen, trots att vi hade 3 säten på 2 man kunna man ente få en blund på himresan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Flög ner och hem till Bangkok nyligen i oktober, och visst är det bättre benutrymme i 777 än i 747 men mellan oss som satt där 3 och 3 så inte var det nådigt att äta samtidigt. Det är lika trång fortfarande i sidled.Men visst kärran är lååång som f-n. Landningen gick tokigt både ner och hem. På återresan så trodde nog alla att kärran skulle välta på Arlanda, det har jag aldrig varit med om med 747. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Flög ner och hem till Bangkok nyligen i oktober, och visst är det bättre benutrymme i 777 än i 747 men mellan oss som satt där 3 och 3 så inte var det nådigt att äta samtidigt. Det är lika trång fortfarande i sidled.Men visst kärran är lååång som f-n. Landningen gick tokigt både ner och hem. På återresan så trodde nog alla att kärran skulle välta på Arlanda, det har jag aldrig varit med om med 747. Jag upplevde det som mindre benutrymme i 777:an. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Jag upplevde det som mindre benutrymme i 777:an. samma tyckte dottern också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 17, 2014 Dela Inlagd November 17, 2014 Jag upplevde det som mindre benutrymme i 777:an. Dom flesta platserna i 747-an hade bättre benutrymme än vad 777-an har. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu