Janne Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 Vilken tid svensk tid börjar träningen imorgon??? 08,30 forsta träningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 08,30 forsta träningen Tackar Janne då blir det 14.30 här hos oss......... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 Fredag 02:30 – 04:00: Träning 1 06:30 – 08:00 Träning 2 Svensk tid!!! Bara att sätta Kaffebryggaren på timer om du har en sådan själv så kör jag med Kappsel för det blir godast så!! //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Janne Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 Tackar Janne då blir det 14.30 här hos oss... Nä det var Thaitid om du inte är i Sverige nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 Fredag 02:30 – 04:00: Träning 1 06:30 – 08:00 Träning 2 Svensk tid!!! Bara att sätta Kaffebryggaren på timer om du har en sådan själv så kör jag med Kappsel för det blir godast så!! Då blir det 08.30 här nere, Janne menade säkert det...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 Då blir det 08.30 här nere, Janne menade säkert det... Nu blev det snurrigt,,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 http://www.viasatsport.se/viasat-tv-tabla/Lika bra å göre så här! Nu nackar vi svensk tid! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 TV10 kör F1 också http://www.tv10.se/f1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Marcus Ericsson. Foto: Sauber Motorsport AG Punktering efter Marcus kaosnatt Stoppad i natt – punktering i morse. Marcus Ericssons mardröm i Australien fortsätter! Relaterat NA berättade under natten mot fredagen om F1-soppan som Kumlas bidrag i Formel 1 just nu puttrar sig igenom. Efter att ha stoppats att genomföra den första träningen i natt kom Ericsson ut på banan i sin Sauberbil i den andra träningen tidigt på fredagen svensk tid. 40 minuter in i träningen i Melbourne, inför söndagens F1-premiär, drabbades Ericsson av en punktering på ena bakdäcket och fick ta sig in i depån. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 (ändrad) Blir till för na att ta fram sin maskin då! Ändrades Mars 13, 2015 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 TId i Thailand för F1 i Melbourne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 TId i Thailand för F1 i Melbourne Tackar för detta........gött mos. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Själv hade jag länkat start tiden hit men missade den, i två timmar. Bra, vad duktig jag är. Ingen höjdare för Finnar, Bottas fick inte köra o Räikkönen avbröt efter depåmissen,och ska dessutom få straff till nästa race. Dumt han bads ju köra till sidan när de märkte att hjulbult saknades. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Själv hade jag länkat start tiden hit men missade den, i två timmar. Bra, vad duktig jag är. Ingen höjdare för Finnar, Bottas fick inte köra o Räikkönen avbröt efter depåmissen,och ska dessutom få straff till nästa race. Dumt han bads ju köra till sidan när de märkte att hjulbult saknades. Japp gick inget vidare för finnarna idag men om två veckor går det säkert bättre.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Själv hade jag länkat start tiden hit men missade den, i två timmar. Bra, vad duktig jag är. Ingen höjdare för Finnar, Bottas fick inte köra o Räikkönen avbröt efter depåmissen,och ska dessutom få straff till nästa race. Dumt han bads ju köra till sidan när de märkte att hjulbult saknades. Sitter hjulen fast med mer än en bult? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Sitter hjulen fast med mer än en bult? Fyra hjul och fyra bultar..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Fyra hjul och fyra bultar.. Ja det hade jag för mej också och då vore det ju märkligt om bulten till ena hjulet saknades när han lämnade depån. Var det inte snarare så att bulten blev snett idragen? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Sitter hjulen fast med mer än en bult? Den sitter med bara en bult per hjul, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Japp gick inget vidare för finnarna idag men om två veckor går det säkert bättre. Framför allt, så tror jag detta loppet blev en ordentlig injektion för Marcus att lyckas ännu bättre framöver. Han gjorde ju två riktigt rena och snygga omkörningar idag. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Framför allt, så tror jag detta loppet blev en ordentlig injektion för Marcus att lyckas ännu bättre framöver. Han gjorde ju två riktigt rena och snygga omkörningar idag. Gick bra för Sauber idag hoppas det får det lika bra fram igenom.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 tror jag detta loppet blev en ordentlig injektion för Marcus att lyckas ännu bättre framöver. Det var länge sen en svensk var före finnar i mästerskaptabellen. Bra jobbat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Tråkigt race på en tråkig bana! Mycket strul och stora fartskillnader var det mellan bilarna. Kul att Sverige för en gångs skull tar mera poäng den Finland men det var nog bara detta race... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Tråkigt race på en tråkig bana! Mycket strul och stora fartskillnader var det mellan bilarna. Kul att Sverige för en gångs skull tar mera poäng den Finland men det var nog bara detta race... Ja, och i morgon går nog inte solen upp, eller så blir det något annat helvete. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Denna var för jävla kul ... hahahaha manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 15, 2015 Dela Inlagd Mars 15, 2015 Fyra hjul och fyra bultar.. Made by IKEA! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu