Nemo Inlagd December 27, 2017 Dela Inlagd December 27, 2017 On 4/25/2017 at 06:53, skrev Niro: Har svårt att förstå hur den här livbåten har hamnat ute i buskarna i Chiangmai. Kanske någon båtnörd som vet. Preppers? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 27, 2017 Dela Inlagd December 27, 2017 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev Nemo: Noa med familj? Ändrades December 27, 2017 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd December 27, 2017 Trådstartare Dela Inlagd December 27, 2017 (ändrad) Jag är just nu inte så mobil! Bröt knäet när jag fastnade i leran ute i buskarna. Men Windrode är ute och far och har en tur norrut plannerad. Ändrades December 27, 2017 av Niro Bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 27, 2017 Dela Inlagd December 27, 2017 3 timmar sedan, skrev Niro: Jag är just nu inte så mobil! Bröt knäet när jag fastnade i leran ute i buskarna. Men Windrode är ute och far och har en tur norrut plannerad. Fi-fan hoppas det läker ordentligt så att du är igång snart igen. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Februari 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2018 Tänker åka till Phayao tisdag eller onsdag nästa vecka, stanna en natt och sedan hem nästa dag. Någon som kommer med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 18, 2018 Dela Inlagd Februari 18, 2018 26 minuter sedan, skrev Niro: Tänker åka till Phayao tisdag eller onsdag nästa vecka, stanna en natt och sedan hem nästa dag. Någon som kommer med? Stanna vid Phayao lake. Många fina restauranger där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Februari 19, 2018 Dela Inlagd Februari 19, 2018 tyvar , ar i Pattaya da Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Februari 22, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Februari 22, 2018 Ja det är fint vid Phayao sjön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Juli 3, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 3, 2018 På utflykt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Det var länge sedan någon la bilder i tråden så här kommer flera från mina sista 1200 + mil uppe i det vacra norr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Många sköna mil har det blivit denna vända på härliga mäst krokiga vägar. Har bytt ut Honda Click mot en Honda cbf 300. jättekul liten sak som passar mig. Har provat 500x men tycker 300 an passar mig bättre på dom vägarna jag mäst "besöker". På långa rakor blir den lite "klen". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Finfina bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Håller med ,fantastiskt fina bilder . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Delar lite flera bilder av det jag gillar mäst med att bo uppe i norr. Vaknar på morgonen utan speciella planer. Plocka med lite kläder, har kanske lite lösa planer på vad jag ska sätta Google maps på. Sedan ge sig i väg på 1 till 7 övernattningar. Stanna till där vart det ser bra ut eller kanske luktar gott lol. Har träffat flera lika sinnande som delar kuliga väg val och roliga "pitt stop" och spännande platser att stanna natten över på. Åker mäst ensam men i bland kommer grabbarna på Veerachai knutters (Stenbords experter i Chiangmai ) med på lite kortare turer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Mera mera ..... Fina bilder som vanligt ,vart ligger macademia nut farm ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 5 minuter sedan, skrev kenneth073: Mera mera ..... Fina bilder som vanligt ,vart ligger macademia nut farm ? Samoeng 3 mil "hemifrån" ligger det en farm. Tyvärr var nötterna klara och plockade när vi styrde förbi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Mars 12, 2020 Dela Inlagd Mars 12, 2020 Det var en härlig sesong på hoien, ganska många dagar lite utförbi chiangmai 555. En av resorna gick ned till Khao lak - Surathani. 413 mil på 22 dagar. Den lilla Honda'n har varit mig trogen i ca 3000 mil på 10 månader men nu är jag sugen på att byta upp mig till en Yamaha mt 07 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Mars 12, 2020 Dela Inlagd Mars 12, 2020 78 dagar ute från mitt boende i Chiangmai. Funderar på att flytta upp till Chiang Khong då CM har fruktansvärt mycket trafik och sjitig luft många månader. Hoj åkande har blivit "min grej" och då finns det fantastisk många braiga vägar längre norrut. Det tar inte 5 min att komma ut ur den lilla staden vid Mae khong. Nä känns som det är dax för flytt efter 9 härliga år i vad jag tyckte var bästa staden i LOS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 12, 2020 Dela Inlagd Mars 12, 2020 1 minut sedan, skrev windrode: 78 dagar ute från mitt boende i Chiangmai. Funderar på att flytta upp till Chiang Khong då CM har fruktansvärt mycket trafik och sjitig luft många månader. Hoj åkande har blivit "min grej" och då finns det fantastisk många braiga vägar längre norrut. Det tar inte 5 min att komma ut ur den lilla staden vid Mae khong. Nä känns som det är dax för flytt efter 9 härliga år i vad jag tyckte var bästa staden i LOS Härliga bilder å tråd. Tyvärr växer alla städer så den gämla charmen försvinner. Lika Ayutthaya med byggs överallt risfält försvinner å blir bostads omr. första gången till Lotus för 15 år sen typ.90% mc 10% bilar, nu tror jag mc rutan är lika stor som några parkeringsrutor bilparkeringen växer otroligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Mars 12, 2020 Dela Inlagd Mars 12, 2020 Många foton blev det 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 12, 2020 Dela Inlagd Mars 12, 2020 39 minuter sedan, skrev windrode: 78 dagar ute från mitt boende i Chiangmai. Funderar på att flytta upp till Chiang Khong då CM har fruktansvärt mycket trafik och sjitig luft många månader. Hoj åkande har blivit "min grej" och då finns det fantastisk många braiga vägar längre norrut. Det tar inte 5 min att komma ut ur den lilla staden vid Mae khong. Nä känns som det är dax för flytt efter 9 härliga år i vad jag tyckte var bästa staden i LOS Chiang Rai är fortfarande en trevlig liten stad att bo i. Gumman är från det området. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 12, 2020 Dela Inlagd Mars 12, 2020 Underbara bilder, Tack för att du lägger in! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu