Niro Inlagd Mars 22, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 22, 2017 Winrude com och hämtade mig klockan sex på morgonen. Vi är på väg till Tha Ton. En resa som enligt gps ska ta 2,5h, vi lyckades göra den på 10 på väl valda omvägar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 23, 2017 Det blev pit-stop på vägen. Jag som mest kör på bakhjulet behövde spänna kedjan och Windrode som burnar runt och gör donuts behövde nytt däck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 23, 2017 Dela Inlagd Mars 23, 2017 22 timmar sedan, skrev Niro: Winrude com och hämtade mig klockan sex på morgonen. Vi är på väg till Tha Ton. En resa som enligt gps ska ta 2,5h, vi lyckades göra den på 10 på väl valda omvägar. Har ni original sitsar på era hojar? Mitt arsle skulle aldrig klara 10 timmar på en MC-Skotersits. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 23, 2017 Nä de är personligt annpasade av Sits Guron i Chiangmai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Mars 23, 2017 Dela Inlagd Mars 23, 2017 Jag fyller på med lite kort från våra turer med Veerachai knutters i från det vackra norr. Bakhjuls åkarn var lite snål med att visa hur fint här är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 24, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 24, 2017 Vi hittade den här fina bungalowen som man kunde sova i uppe i bergen. Eller en bunge, så att ni nötter som landar på suvan och åker till sukan med er rygga och antagligen tittar på mello i er padda, också ska förstå. Jävla muppar, det är väll ändå inga lågstadieelever som skriver på mpr! Men nå ialla fall så var det en riktig bungalow och ingen sån bambuhydda som står hos scandinavian corner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 24, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 24, 2017 En av Verachai Nomads från Myanmar som vi hade möte med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 1 timme sedan, skrev Niro: Vi hittade den här fina bungalowen som man kunde sova i uppe i bergen. Eller en bunge, så att ni nötter som landar på suvan och åker till sukan med er rygga och antagligen tittar på mello i er padda, också ska förstå. Jävla muppar, det är väll ändå inga lågstadieelever som skriver på mpr! Men nå ialla fall så var det en riktig bungalow och ingen sån bambuhydda som står hos scandinavian corner. Skysst! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 1 timme sedan, skrev Niro: En av Verachai Nomads från Myanmar som vi hade möte med. Moppe Nomads? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 4 timmar sedan, skrev svampen: Moppe Nomads? På andra sidan"diket" ligger Burma. Han for som ett ollon fram och åter med raka rör och skinn pai med nitar på Samt några fler bilder från Veerachai Knutters resor i vackra Lanna land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 24, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 24, 2017 Vi tog en omväg och tittade till det här damm bygget. Windrode och jag tycker det ser torrt ut och tummar på att komma tillbaka nästa år för ny inspektioen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Mars 24, 2017 Dela Inlagd Mars 24, 2017 Till hösten är vi åter . Man riktig ser hur mycket "rök" det är i luften på bilden. Det sved i ögera på trippen Samma område en månad tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 25, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 25, 2017 Floden genom Tha Ton är väldigt torr nu. Knapt knädjupt i mitten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd Mars 27, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Mars 27, 2017 Den här trevliga lilla byn åkte vi igenom och Windrode lekte indianer och kobojsare med ungarna, eller vad det nu är man leker som hill tribe unge. En moppe med svinsvålar stannade till men fick mest sålt små små torkade fiskar som satt uppträdda på en pinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd April 11, 2017 Trådstartare Dela Inlagd April 11, 2017 Inte roligt att vara vattenbuffel så här års! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd April 15, 2017 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2017 Jag är bra avundsjuk på grannens moppe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Hade du "vågat" om du hade KK på en dyligt doning ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 On 2017-03-24 at 08:19, skrev Niro: Vi hittade den här fina bungalowen som man kunde sova i uppe i bergen. Eller en bunge, så att ni nötter som landar på suvan och åker till sukan med er rygga och antagligen tittar på mello i er padda, också ska förstå. Jävla muppar, det är väll ändå inga lågstadieelever som skriver på mpr! Men nå ialla fall så var det en riktig bungalow och ingen sån bambuhydda som står hos scandinavian corner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 17, 2017 Dela Inlagd April 17, 2017 Bungalower på Scandinavian Corner ej gjorda av bambo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd April 19, 2017 Trådstartare Dela Inlagd April 19, 2017 On 17 april 2017 at 17:23, skrev windrode: Hade du "vågat" om du hade KK på en dyligt doning ? Jag var på väg att ta licens när jag bodde i Pattaya men just då trillade läraren ner och dog. Sedan var jag på väg här i Chiangmai men blev då stoppad av fru, mor och barn. Ett körkort kostar ca 100.000 med flera lektioner och sedan teoriprov i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd April 22, 2017 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2017 Det är roligt när man kommer till en liten by och köper något och sedlarna man får tillbaka är som en sladdrig näsduk. Flottiga och väl impregnerade, man vet att den här pengen har alla i byn haft i fickan mins tre gånger. Har ingen bild på pengar men har på en affär och några skitiga ungar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd April 25, 2017 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2017 Har svårt att förstå hur den här livbåten har hamnat ute i buskarna i Chiangmai. Kanske någon båtnörd som vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Niro Inlagd April 29, 2017 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2017 Åkte en tur idag! Som jag sagt tidigare, så behöver man inte åka långt för att hamna i små byar, där utläningar aldrig kommer på besök. Åkte över några krongliga broar. och hittade ett jakttorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 On 2017-04-25 at 06:53, skrev Niro: Har svårt att förstå hur den här livbåten har hamnat ute i buskarna i Chiangmai. Kanske någon båtnörd som vet. Kan det vara en livbåt från denna " jack up riggen " samma navn men reggat i Singapore . Mycket konstigt att se på tur i runt i Lanna land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd December 27, 2017 Dela Inlagd December 27, 2017 Nån som är på tur runt om i CM?Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu