stefantaby Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Hej finns det någon som har kontakt med någon som har ett hotell /guesthouse med rum med dusch och gärna balkong på gångavstånd till stranden spelar ingen roll om det är Patong Karon eller Kata, jag skall var där från 1 Mars till 30 April 2015. Jag vet att det finns massor av hotell/guesthouse på dessa platser men gynnar gärna nån svensk, svensk/thai om någon har egen erfarenhet av något särskilt ställe. Tack på förhand/Stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Skippers guest house i Karon. En Södertälje kille som äger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd September 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2014 Skippers guest house i Karon. En Södertälje kille som äger Tack "Corner" har noterat det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Tack "Corner" har noterat det Du har ett Pm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefanl Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Finns det kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Finns det kvar Ja så vitt jag vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd September 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2014 Ja så vitt jag vet Det ger sig när jag mailar ägaren nemasproblemas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Har förvisso ingen kontakt med dessa, men.. Green mango på Nanai rd i Patong är väl fortfarande svenskägt http://www.tripadvisor.se/Restaurant_Review-g297930-d2702068-Reviews-Green_Mango-Patong_Kathu_Phuket.html Karlssons http://www.karlssons-phuket.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd September 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2014 Har förvisso ingen kontakt med dessa, men.. Green mango på Nanai rd i Patong är väl fortfarande svenskägt http://www.tripadvisor.se/Restaurant_Review-g297930-d2702068-Reviews-Green_Mango-Patong_Kathu_Phuket.html Karlssons http://www.karlssons-phuket.com/ Tack Mangokid testar dessa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd September 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2014 Ja så vitt jag vet Fick tyvärr studs på angiven emailadress Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Tack Mangokid testar dessa Såg sen att du ville ha gångavstånd till stranden, Green mango ligger uppe på Nanai o det är en bra bit ner till stranden, om du ska gå, dock har/hade dom bra svensk mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefanl Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Prova 2gether tror han heter christer ligger i södra karon o bland det bästa maten i phuket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd September 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2014 Såg sen att du ville ha gångavstånd till stranden, Green mango ligger uppe på Nanai o det är en bra bit ner till stranden, om du ska gå, dock har/hade dom bra svensk mat Ok jag har cyklat från Bangkok till Phuket så promenaden till stranden känns inte för svår, men tack för din omtanke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd September 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2014 Prova 2gether tror han heter christer ligger i södra karon o bland det bästa maten i phuket tack för det Stefanl testar det ,med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd September 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2014 Tack Mangokid testar dessa Green mango 300 sek/natt för dyrt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inloss Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Har förvisso ingen kontakt med dessa, men.. Green mango på Nanai rd i Patong är väl fortfarande svenskägt http://www.tripadvisor.se/Restaurant_Review-g297930-d2702068-Reviews-Green_Mango-Patong_Kathu_Phuket.html Ägdes av en ryss i vintras men har en svensk manager som driver det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztaphy Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 Green Mango är kanon! Deras mat är också mycket bra! Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd November 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 27, 2014 Green Mango är kanon! Deras mat är också mycket bra! Ok har hört flera som berömmer stället, själv är jag Lulebo I botten, numera täby nästan tiggarfritt, född I farstun I Råneå, tack för tipset skall höra mig för om priset /Stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 Jag brukade bo på Katavilla, en Dansk ägare då "5 år sen sist" trivdes mycket bra där. tror han brukar ta en 600-700 Bath natten vid den tiden på året Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.