Jump to content
IGNORERAD

Grattis till Miljonen

conservator

Recommended Posts

Grattis :av-109998:

Känner ju inte vinnaren personligen men det jag har läst och sett här

gör ju att det känns som vinsten gick åt helt rätt håll .

Dela på andra sajter

• Svar 109
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Songkran

15

• Tommy

7

• Kenneth4618

6

• Benriach

6

Mest aktiva i denna tråd

Förjävligt att vissa blir lite rikare utan att ha jobbat ett skit för det och folk jublar åt det får mig att må  :fie:

Hur många förlorare och tragedier ligger bakom dom pengarna ?

Beklagar alla som har spelat bort sina hem och familj, hoppas vinnaren njuter av deras pengar !

Songkram vadå inte jobbat ett skit för det, Sussie har ju jobbat på sitt jobb, fått lön och 

sen bestämt vad hon ska göra med lönen. Ska jag köpa en Öl eller en pizza eller en lott.

jag tycker var och en ska få bestämma själv. Drömmer man om storvinsten och satsar, 

mer o mer och dom flesta förlorar då får man tyvärr skylla sig själv.. Nu vann en dam som

många av oss träffat och låt oss i mjugg glädjas med hennes vinst. I livet finns tusentals

val vad man ska göra för sina slantar, så jag tycker inte du ska bry dig om nån kastar bort

en hundring, på att köpa en lott eller supa upp den. Det är upp till personen själv att bestämma.  :drinks: 

Dela på andra sajter

Grattis till vinsten igen !!

Ber om ursäkt för mina meninglösa fylleinlägg igår och ska försöka skärpa mig och tänka efter flera gånger innan jag skriver något  :heat:  :haha:

Ha en bra dag allihopa och gå och rösta med er.

Skriver inget mer i den här tråden.

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Tack för karman smaland, roligt att du snappade mitt försök till lite ironi.

Jag tror inte jag träffat någon av er, men vad spelar det för roll - GRATTIS TILL VINSTEN.

Och för de som fortfarande tror att vinnaren har slagit undan benen på oss andra, så kan jag meddela att lotten har inget minne.

Smala Sussi kan statistiskt sett vinna högsta vinsten även vid nästa veckas dragning, och vid alla andra dragningar också.

Den statistiken gäller för övrigt alla oss andra också, så lycka till alla med era framtida vinster.

Det är bara vårat "förnuft" som tycker att det är orimligt att samma person vinner alla vinster, men det stämmer inte rent matematiskt.

WAXO

Helt korrekt, sannolikheten att vinna har inte minskat eller ökat nu, varken för MPR-medlemmar eller någon annan. Det är bara om man innan Sussie vann kalkylerat sannolikheten att två MPR-medlemmar i framtiden kommer att vinna var för sig... då hade sannolikheten sjunkit rejält.

Nog om det, stort grattis till Smala Sussie som jag haft förmånen att träffa ett antal gånger IRL. Mycket trevlig person som är väl värd vinsten!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Helt korrekt, sannolikheten att vinna har inte minskat eller ökat nu, varken för MPR-medlemmar eller någon annan. Det är bara om man innan Sussie vann kalkylerat sannolikheten att två MPR-medlemmar i framtiden kommer att vinna var för sig... då hade sannolikheten sjunkit rejält.

Nog om det, stort grattis till Smala Sussie som jag haft förmånen att träffa ett antal gånger IRL. Mycket trevlig person som är väl värd vinsten!

Herr Chang har talat.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Ursäkta OT.

En av mina absoluta favoriter. 

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...