Jump to content
IGNORERAD

Grattis till Miljonen

conservator

Recommended Posts

• Svar 109
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Songkran

15

• Tommy

7

• Kenneth4618

6

• Benriach

6

Mest aktiva i denna tråd

Herrejisses vilket dravel det blev. Att alla inte klarar att se andras lycka ar val ingen nyhet och i samband med en lordagskvall i ensamhet och billigt vin kan det bara sluta pa ett satt!

Men nu skiter vi i gnallspiken och jublar ihop med en kalastjej som alltid stallt upp nar det varit insamling till de som behover, utan en tanke pa nagon extramiljon!

GRATTIS Smala Sussie.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Herrejisses vilket dravel det blev. Att alla inte klarar att se andras lycka ar val ingen nyhet och i samband med en lordagskvall i ensamhet och billigt vin kan det bara sluta pa ett satt!

Men nu skiter vi i gnallspiken och jublar ihop med en kalastjej som alltid stallt upp nar det varit insamling till de som behover, utan en tanke pa nagon extramiljon!

GRATTIS Smala Sussie.

Det är väl bara att gratulera Sussie....

Och samtidigt konstatera, att MPR's störste looser har presenterat sig med all önskvärd tydlighet...

Mvh

biker

Dela på andra sajter

Grattis Susie (och Småland). 

Riktigt kul att ni vann.

Ses vi till Annandagen, skall jag lägga in er på listan?

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Dela på andra sajter

Alltid lika kul att någon vinner och blir glad, så som det är tragiskt att konstatera att någon når ett nytt lågvattenmärke.

Så Sussie, stort grattis!

Songkran, stoppa upp din pudel dit solen inte lyser!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Grattis Sussi

bry dig inte om den där spammarn som lyckats förstöra tråden :girl_dev: 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Otroligt kul att se filmen från vinstutdelningen, stort grattis Sussi och Småland! :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Grattis

Från avundsjuke clirre

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Jaha, detta var ju för jä**gt.

Oddsen att vinna 1 200 000:- kan väl inte vara mer än 0,00 00 000 001 eller så??

Hur stor är då chansen att TVÅ personer från SAMMA MPR forum vinner vars 1 200 000:-??

Det är bara att lägga ner allt vad lotteri heter.

WAXO

Tack för karman smaland, roligt att du snappade mitt försök till lite ironi.

Jag tror inte jag träffat någon av er, men vad spelar det för roll - GRATTIS TILL VINSTEN.

Och för de som fortfarande tror att vinnaren har slagit undan benen på oss andra, så kan jag meddela att lotten har inget minne.

Smala Sussi kan statistiskt sett vinna högsta vinsten även vid nästa veckas dragning, och vid alla andra dragningar också.

Den statistiken gäller för övrigt alla oss andra också, så lycka till alla med era framtida vinster.

Det är bara vårat "förnuft" som tycker att det är orimligt att samma person vinner alla vinster, men det stämmer inte rent matematiskt.

WAXO

Dela på andra sajter

Älskade Smala Sussi!

Fy fan va häftigt! :thumbsup:

Denna vinsten är dig väl förunnat och det känns skönt att bra saker kan hända för bra människor....

Ett jättestort grattis och många varma kramar.. :give_heart:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...