Rebnel Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Grattis Sussie och lycka till med pengarna. Rebnel & Nee Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Herrejisses vilket dravel det blev. Att alla inte klarar att se andras lycka ar val ingen nyhet och i samband med en lordagskvall i ensamhet och billigt vin kan det bara sluta pa ett satt! Men nu skiter vi i gnallspiken och jublar ihop med en kalastjej som alltid stallt upp nar det varit insamling till de som behover, utan en tanke pa nagon extramiljon! GRATTIS Smala Sussie. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Herrejisses vilket dravel det blev. Att alla inte klarar att se andras lycka ar val ingen nyhet och i samband med en lordagskvall i ensamhet och billigt vin kan det bara sluta pa ett satt! Men nu skiter vi i gnallspiken och jublar ihop med en kalastjej som alltid stallt upp nar det varit insamling till de som behover, utan en tanke pa nagon extramiljon! GRATTIS Smala Sussie. Det är väl bara att gratulera Sussie.... Och samtidigt konstatera, att MPR's störste looser har presenterat sig med all önskvärd tydlighet... Mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Kul. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Grattis Susie (och Småland). Riktigt kul att ni vann. Ses vi till Annandagen, skall jag lägga in er på listan? Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 (ändrad) Alltid lika kul att någon vinner och blir glad, så som det är tragiskt att konstatera att någon når ett nytt lågvattenmärke. Så Sussie, stort grattis! Songkran, stoppa upp din pudel dit solen inte lyser! Ändrades September 14, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Grattis Sussie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 GRATTIS....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Songkran, on 14 Sept 2014 - 03:20, said: Grattis till vinnan Vad/vem är "vinnan" ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Grattis Sussi bry dig inte om den där spammarn som lyckats förstöra tråden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Otroligt kul att se filmen från vinstutdelningen, stort grattis Sussi och Småland! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 GRATTIS TILL STÅLARNA NJUUUUTT !!!! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Stort grattis Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Grattis Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Grattis Från avundsjuke clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Stort GRATTIS till vinsten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Avundsjuk? Ja men tydligen kunde inte pengarna hamna mer rätt. Grattis Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Grattis!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
WAXO Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Jaha, detta var ju för jä**gt. Oddsen att vinna 1 200 000:- kan väl inte vara mer än 0,00 00 000 001 eller så?? Hur stor är då chansen att TVÅ personer från SAMMA MPR forum vinner vars 1 200 000:-?? Det är bara att lägga ner allt vad lotteri heter. WAXO Tack för karman smaland, roligt att du snappade mitt försök till lite ironi. Jag tror inte jag träffat någon av er, men vad spelar det för roll - GRATTIS TILL VINSTEN. Och för de som fortfarande tror att vinnaren har slagit undan benen på oss andra, så kan jag meddela att lotten har inget minne. Smala Sussi kan statistiskt sett vinna högsta vinsten även vid nästa veckas dragning, och vid alla andra dragningar också. Den statistiken gäller för övrigt alla oss andra också, så lycka till alla med era framtida vinster. Det är bara vårat "förnuft" som tycker att det är orimligt att samma person vinner alla vinster, men det stämmer inte rent matematiskt. WAXO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Älskade Smala Sussi! Fy fan va häftigt! Denna vinsten är dig väl förunnat och det känns skönt att bra saker kan hända för bra människor.... Ett jättestort grattis och många varma kramar.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Ett JätteGrattis till vinsten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Stort grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Grattis till er båda, härligt när fina snälla människor vinner..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Jag är också avundsjuk men Grattis som fan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu