Jump to content
IGNORERAD

Grattis till Miljonen


conservator

Recommended Posts

Förjävligt att vissa blir lite rikare utan att ha jobbat ett skit för det och folk jublar åt det får mig att må  :fie:

Hur många förlorare och tragedier ligger bakom dom pengarna ?

 

Beklagar alla som har spelat bort sina hem och familj, hoppas vinnaren njuter av deras pengar !

Ska man ha dåligt samvete för att man vinner på lotteri eller spel?

 

Jubelid i ot!

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 109
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Songkran

    15

  • Tommy

    7

  • Kenneth4618

    6

  • Benriach

    6

Mest aktiva i denna tråd

Grattis till vinsten!

Btw jag har en oslagbar affärside' vill du vara med på att sälja sand i Dubai?

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så kom den svenska avundsjukan fram till slut :rolleyes:

 

 

 

Provocerade för att jag visste att det skulle komma :)

Jag är inte avundsjuk, jag har redan sjusiffriga belopp på banken men det är alltid lika roligt hur man hyllar någon som vunnit pengar eller någon som sparkar boll istället för att ex någon framgångsrik företagsledare tjänar fina pengar :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Inte ett skit, jag har redan sjusiffriga belopp på banken men det är alltid lika roligt hur man hyllar någon som vunnit pengar eller någon som sparkar boll istället för att tex någon företagsledare tjänar fina pengar :)

Då säger vi väl grattis till dig också då så slipper du sura över det :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då säger vi väl grattis till dig också då så slipper du sura över det :)

Sura för vadå ?

 

Grattis till vem det nu var som vann, måste var riktigt skönt nu  :heat:

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

det är alltid lika roligt hur man hyllar någon som vunnit pengar eller någon som sparkar boll istället för att ex någon framgångsrik företagsledare tjänar fina pengar

 

Vad vet du om vad vi andra hyllar?? Är du tankeläsare eller...?

Det är väl aldrig fel att man hyllar någon som har framgång eller tur!

I lotterier är det väl aldrig de som vinner som tagit andras pengar, det sköter ju arrangören av lotteriet om!

Man kan ju alltid kalla det provokation, men det blir lite genomskinligt när det luktar avundsjuka.

 

Mvh

BBJ

:hi:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Sura för vadå ?

 

Över att vissa blir rika utan att behöva jobba som du ju tyckte var fördjävligt..

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det är väl aldrig fel att man hyllar någon som har framgång eller tur!

Hylla någon som inte gjort ett skit för pengarna och hylla den  :fie:

Någon i Finland vann idag 12o mkr och ska vi hylla henn som inte gjort ett skit för dom pengarna ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Förjävligt att vissa blir lite rikare utan att ha jobbat ett skit för det och folk jublar åt det får mig att må :fie:

Hur många förlorare och tragedier ligger bakom dom pengarna ?

Beklagar alla som har spelat bort sina hem och familj, hoppas vinnaren njuter av deras pengar !

Spel är många gånger tur o inget annat. Själv är jag glad att jag vinner 30 spänn på triss. Sussi o jag har alltid givit pengar till människor som behöver det. Vi jobbar som alla andra o drar vårat stå till stacken. Det är tråkigt att du inte kan glädjas att andras lycka. Sluta på MPR o sup ner dej istället. Mvh smaland

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får tro på detta då

 

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

 

För övrigt så känner många av oss gratulanter dessa underbara människor personligen

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, detta var ju för jä**gt.

Oddsen att vinna 1 200 000:- kan väl inte vara mer än 0,00 00 000 001 eller så??

Hur stor är då chansen att TVÅ personer från SAMMA MPR forum vinner vars 1 200 000:-??

 

Det är bara att lägga ner allt vad lotteri heter.

 

WAXO

Link to comment
Dela på andra sajter

Hylla någon som inte gjort ett skit för pengarna och hylla den  :fie:

Någon i Finland vann idag 12o mkr och ska vi hylla henn som inte gjort ett skit för dom pengarna ?

Är det verkligen fel att vara glad åt att nån annan vunnit nåt på spel eller lotteri?

 

Nu känner jag inte personen ifråga, men jag tycker att det är roligare att det är en på forumet som vinner än om det skulle vara en person som jag inte har nån koppling till öberhuvudtaget...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hylla någon som inte gjort ett skit för pengarna och hylla den  :fie:

Någon i Finland vann idag 12o mkr och ska vi hylla henn som inte gjort ett skit för dom pengarna ?

Om denne är medlem på MPR så tycker jag absolut vi ska gratta den personen till vinsten, allt annat vore ju oförskämt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förjävligt att vissa blir lite rikare utan att ha jobbat ett skit för det och folk jublar åt det får mig att må  :fie:

Hur många förlorare och tragedier ligger bakom dom pengarna ?

 

Beklagar alla som har spelat bort sina hem och familj, hoppas vinnaren njuter av deras pengar !

Och att du blir avudsjuk för att någon vinner på lotteri är helt ok?Skärp dig och ta dig i kragen,vart ser du att detta är fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till vinnan :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till vinsten!

Btw jag har en oslagbar affärside' vill du vara med på att sälja sand i Dubai?

Lite sent ute, Dubai har redan importerat mängder av sand från Bla Australien... http://www.foxnews.com/story/2007/06/12/australian-companies-selling-sand-to-saudi-arabia/

 

Tidigare var det ett mått på en riktigt skicklig försäljare, "Selling sand to arabs" men nu är det alltså vardagsmat...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Och att du blir avudsjuk för att någon vinner på lotteri är helt ok?Skärp dig och ta dig i kragen,vart ser du att detta är fel?

Hallå, jag blir inte avundsjuk för dom pengarna :)Jag bara provocerade för skoj skull ! 

Skulle jag berättat att jag tjänar 200.000 kronor i månaden skulle alla hyllat mig då ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmmm kanske ska ha många många lotter till försäljning nästa helg :y15:

 

och vinster också förståss :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå, jag blir inte avundsjuk för dom pengarna :)Jag bara provocerade för skoj skull ! 

Skulle jag berättat att jag tjänar 200.000 kronor i månaden skulle alla hyllat mig då ?

Nja kanske inte hyllat dig men jag skulle nog vara ganska sugen på o ta ditt jobb :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis smala Sussi!  nu ser vi fram emot Uppsala ändå mera  :)

Ja och vi kan lämna plånböckerna hemma :spiteful:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja kanske inte hyllat dig men jag skulle nog vara ganska sugen på o ta ditt jobb :good:

Jag tjänar inte i närheten av det, men det är alltid lika roligt att man hyllar någon som vunnit utan att gjort något för pengarna istället för en som jobbat hårt och tjänat massor :)

 

Grattis till vinnan och njut av pengarna !!

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

hyllar någon som vunnit utan att gjort något för pengarna istället för en som jobbat hårt och tjänat massor :)

 

När har vi inte gjort det menar du ??????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så kom den svenska avundsjukan fram till slut :rolleyes:

 

 

Ja, trista människospillror som inte har förmåga att glädjas med andra finns tyvärr ibland oss.

Lotterna är betalda, med surt förvärvade penningar, dessutom går en del av det man satsar på Postkodlotteriet till välgörande ändamål, så se det som ett kul sätt att skänka pengar.  https://www.postkodlotteriet.se/Formanstagare/Aktuellt/Tack-alla-lottkopare.htm

 

Skryt är ju alltid fint, hur många har du blåst för att lyckas med det du påstår?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...